Fitness Seller

Pf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Berichten
57
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
T
 
Laatst bewerkt:
Er zijn kenmerken . Maar ook de mannen die de replica’s maken leren bij natuurlijk .

O.a braille op de verpakking , pen de cijfers van de draaischijf met mg aanduidingen zijn vaak stickers bij de fake , origineel geprint .

De pfizer schrijft in geval van de Genotropin alle letters in capitol .

Ook de 5.3 die in blauw op de pen staat met bijbehorende logo moet geprint zijn ipv sticker .

Maar toch , altijd een serum test doen en daarna pas een lading aanschaffen
 
Meest gefaked !
Ik weet dat er een Chinese fabrikant is , die bied een pen aan voor een schijntje . Als je hun er mee confronteert dat het niet de echte is en kan zijn . Geven ze dat toe . Maar er gaat wel groeihormoon in volgend hun . Good quality pure hgh replica . 😂
 
Dit is officiële opdruk van Genotropin.
 

Bijlagen

  • 117EA2B5-B4C4-43AC-BA19-6D79EBA8886A.jpeg
    117EA2B5-B4C4-43AC-BA19-6D79EBA8886A.jpeg
    24 KB · Weergaven: 55
Dit is officiële opdruk van Genotropin.
Nu kan ik het niet los laten .

Wat ik tot nu vind is dat de opdruk anders lijkt in diverse landen van productie , dus we hebben België en Sweden , maar ook maakt Vetter op 2 locaties in Duitsland de pennen .
Ik kan het nergens duidelijk vinden …… lijkt mij dat men standaard 1 type logo en of letters zou gebruiken .
 
Nu kan ik het niet los laten .

Wat ik tot nu vind is dat de opdruk anders lijkt in diverse landen van productie , dus we hebben België en Sweden , maar ook maakt Vetter op 2 locaties in Duitsland de pennen .
Ik kan het nergens duidelijk vinden …… lijkt mij dat men standaard 1 type logo en of letters zou gebruiken .
Of Pools
 
Er zijn kenmerken . Maar ook de mannen die de replica’s maken leren bij natuurlijk .

O.a braille op de verpakking , pen de cijfers van de draaischijf met mg aanduidingen zijn vaak stickers bij de fake , origineel geprint .

De pfizer schrijft in geval van de Genotropin alle letters in capitol .

Ook de 5.3 die in blauw op de pen staat met bijbehorende logo moet geprint zijn ipv sticker .

Maar toch , altijd een serum test doen en daarna pas een lading aanschaffen
Hier zijn de kenmerken die je opgenoemd hebt
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    134,4 KB · Weergaven: 50
  • image.jpg
    image.jpg
    77,4 KB · Weergaven: 48
  • image.jpg
    image.jpg
    311,2 KB · Weergaven: 46
Hier nog eens een volledige layout van de verpakking
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    175,6 KB · Weergaven: 43
  • image.jpg
    image.jpg
    173,3 KB · Weergaven: 47
  • image.jpg
    image.jpg
    112,4 KB · Weergaven: 45
  • image.jpg
    image.jpg
    117,2 KB · Weergaven: 42
Back
Naar boven