XXL Nutrition

Pff dextrose nergens te vinden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja die ken ik en heb ik al uitgeprobeerd

is te veel geld voor dextrose imo

er zit natuurlijk ook taurine bij maar daar ben ik pw niet zo in geïnteresseerd (hoewel ik weet dat taurine klaarblijkelijk ook pw positieve effecten zou hebben; ik moet nu eenmaal wat op men centjes letten :( )
 
Ik haal het gewoon bij de Edah. :)
 
delguy zei:
Ik haal het gewoon bij de Edah. :)

thanks
wist niet dat ze dat in de edah hadden maar weet er 1 zijn dus hopelijk is dat probleem ook opgelost
 
ja kheb het ook al ondervonden dat het niet eenvoudig is in België om dat te vinden. tips zouden zeker welkom zijn. (en die van xxl met taurine erin vind ik toch iets te duur.)
 
Is dextro energy ook goed? ??? Of stel ik nou een stomme vraag? :o
En ik had gelezen dat je 0,80 gram dextrose per kg lichaamsgewicht moest nemen.. Klopt dat? Elke hulp word gewaardeerd..
 
Laatst bewerkt:
dextro energie zijn kleine tabletjes dan moet je der al weel heel wat slikken, ik vind er nergens :mad:
kan iemand een link geven naar een natuuronlineshop ofzo ? :D
 
Laatst bewerkt:
Okee...Is idd zo..Dus je moet echt aan 0,80 gram per kg lichaamsgewicht houden? Kun je ook niet wat meer druivensap drinken ivp van dextrose?
 
Balboa18 zei:
Is dextro energy ook goed? ??? Of stel ik nou een stomme vraag? :o
En ik had gelezen dat je 0,80 gram dextrose per kg lichaamsgewicht moest nemen.. Klopt dat? Elke hulp word gewaardeerd..


80 gram dextrose is wel erg veel...
 
Ik heb ook ff speurtocht naar dextrose ondernomen. In best nergens verkrijgbaar..:( Of ik kan de apotheek nog proberen.. Ik zit nu vast aan die dure mini dextroenergy tabletjes.. :eek:
 
heeft a&h ze niet meer dan?
 
Als je ze niet in supermarkten ofzo kan kopen ga dan toch gewoon naar die verdomde apotheek. Zoals vermeld zou het niet echt slim zijn online te kopen ivm de kosten.
 
In de apotheek valt de prijs nog mee, zeker vergeleken met dextro energy :D . Natuurwinkels lijken steeds meer terug te komen van het aanbieden van druivensuiker. En poedervorm vind je zo goed als zeker niet in de supermarkt. Dus op naar de medicijnenwinkel.
 
Je kan ze ook gewoon mee online bestellen als je je whey koopt.
 
Ik heb het uiteindelijk toch gevonden :D Bij plusmarkt.. DA drogist had het ook..
 
Back
Naar boven