MuscleMeat

Pgf2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met pgf2. Ik kan helemaal niets opmaken uit oudere topics.

Ik gebruik het al 3 dagen en vindt het een super spul. Maar het lullige is dat je wat blauwe plekken overhoudt.


Wie weet wat dit is????




Groeten nigger:rolleyes:
 
Blijkbaar heeft niemand er ervaring mee. KOm om bro's
 
Wie weet wat dit is?
Je gebruikt het al 3 dagen maar je weet er nauwelijks iets over???



Het vernietigt vetcellen, heeft ook een vetverbrandend effect, maar doet zo goed als niets aan je spiergroei, dus als je het daarvoor gebruikt is het zo goed als weggegooid geld...
 
Ik weet wel waarvoor het is Admin. Ik weet ook hoe ik het moet gebruiken. Ik gebruik het voor om droog te worden. Hierbij doe ik ook een dieet waar ik hoog in de eiwitten zit en laag in de kh. Maar het probleem is dat ik niet veel weet van de bijwerkingen.

Ik had gedacht dat er andere mensen waren met ervaring.
 
Ik heb er al goede resultaten mee. Het gaat lekker. Maar gaan die blauwe plekken over en wat is het precies. Zelf denk ik dat het weefselbescadiging is. en wat denken jullie?
 
Originally posted by Nigger
Ik weet wel waarvoor het is Admin. Ik weet ook hoe ik het moet gebruiken. Ik gebruik het voor om droog te worden. Hierbij doe ik ook een dieet waar ik hoog in de eiwitten zit en laag in de kh. Maar het probleem is dat ik niet veel weet van de bijwerkingen.

Ik had gedacht dat er andere mensen waren met ervaring.

bij echte pgf2 weet je na 5 minuten de bijwerkingen wel :D
 
Ik voel hevig wat pijn Jack. en af en toe naar de wc. Ik krijg het ook koud en begin goed te zweten.

Maar je weet wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Dat is mijn mening. Maar mijn probleem was vanwaar die blauwe plekken?
 
Dat zijn idd precies de korte termijn bijwerkingen..die op lange termijn zijn echter niet zo bekent.
Je injecteerd dus in je vet? (onder huid)

Waar precies allemaal? Die blauwe plekken zullen wel te maken heben met het feit dat je flink wat aders doorprikt en dat dit bloeduitstortingen geeft... Niet echt erg, maar je kan dit wel beter vermijden.
 
Ja klopt admin.Ik doe het in de buikvet. De blauwe plekken heb ik aan de zijkanten een beetjuh. Ik doe ook eerst controlren ofdat ik niet in een ader zit. Maar ik zit er niet in.
Heb je enig idee wanneer het weg zal gaan?
 
ow jah ik doe het met een insuline naald. KAN HET ZIJN DAT DE PUNT EEN BEETJE BOT IS?
 
Als ie bot is dan is het dus geen nieuwe...?
Je veranderd toch de naald na opzuigen?

Maar je zegt "ik controleer of ik in een ader zit"

Dat bedoelde ik niet, je kan er bijvoorbeeld ook doorsteken en als je dan aspireerd zie je geen bloed in de spuit, maar de ader is wel geraakt.
 
Maar hoe kan ik zien ofdat ik in een ader zit???

Ik gebruik een insuline naald dus hoe kan ik de naald na het opzuigen vervangen?
 
Ik hoor het nog wel van je admin
 
Originally posted by Nigger
ow jah ik doe het met een insuline naald. KAN HET ZIJN DAT DE PUNT EEN BEETJE BOT IS?

??? Wat dacht je er van om telkens een nieuwe naald te gebruiken!
 
Heey Robin ik gebruik elke keer een nieuwe naald. Maar mijn vraag was : Hoe kan ik de naald vervangen na het vullen van de injectie. Je kunt bij een insulinenaald de kop dus de naald niet vervangen. HET ZIT ER VAST AAN
 
Bij PGF2 geld: des te vaker(en meer) des te beter
Maar de vraag is of je meer en vaker pgf2 wel verdragen kan.
 
Laatst bewerkt:
IK KAN WEL VAKER FER. iK WAS BEGONNE MET 2 MAAL 0.4 PER KANT EN DIT 2 MAAL DAAGS. DE 2E DAG HEB IK 2 MAAL 0.5 PER KANT GEDAAN EN OOK 2 MAAL PER DAG.

En gisteren heb ik 2 maal 0.7ml per kant gedaan. Het voelde raar aan. Maar ik kan er tege. Ik doe vanavond 1ml per kant. Kijken hoe het aanvoelt.

En wat denk jij over het verwisselen van het naald? Dat kan toch nie bij een insuline naald?
 
Je kan een insuline naald kopen, waar je de dopjes vanaf kan draaien, die zijn geel volgens mij en jij hebt de oranje.

dus het lijkt me verstandiger dat je insuline naaldjes met gele dopjes aanschaft.
 
Oke thanx fer. Nu wordt alles duidelijk. En dan zal het injectren dus ook wat minder pijn doen? Toch
 
Back
Naar boven