AndroidHealthClinic

PH"S op niet trainingdagen

Bezoekers in dit topic

Drmz66

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2003
Berichten
37
Waardering
0
Alowa ,

Moet ik mijn AD-1 gewoon doorslikken op niet trainingsdagen ? Of kan ik het gerust overslaan en deze 6 tabs door de week als "extra" gebruiken ?
 
Drmz66 zei:
Alowa ,

Moet ik mijn AD-1 gewoon doorslikken op niet trainingsdagen ? Of kan ik het gerust overslaan en deze 6 tabs door de week als "extra" gebruiken ?
Wat zit jij met hormonen te kloten als je dat nog niet weet ???
Het is hormonaal, geen creatine ofzo, altijd doornemen, het is een KUUR ook geen lagere dosis op niet trainingsdagen nemen, elke dag 600 tot 900mg nemen.
maar ik raad je aan wat te researchen voordat je een pil in je mond steekt.
 
Drmz66 zei:
Alowa ,

Moet ik mijn AD-1 gewoon doorslikken op niet trainingsdagen ? Of kan ik het gerust overslaan en deze 6 tabs door de week als "extra" gebruiken ?

En jij zei onlangs tegen mij iets in de aard van 'Wat weet jij er nu van'
Zeer fraai mijn beste !
 
Moen zei:
En jij zei onlangs tegen mij iets in de aard van 'Wat weet jij er nu van'
Zeer fraai mijn beste !


als ik iets gezegd heb ..al dan niet tegen jou , dan waren het de volgende woorden :

Hoe kom jij aan die wijsheid


is toch wel een verschilletje vind je niet ?
 
Komt op hetzelfde neer vind ik :)
 
Als je er nog ni mee bezig bent ==> blijf erdan af!
kennis is duidelijk veel te laag voor je met zulke dingen gaat kloten (dit zijn geen gewone supps. meer, je stopt namelijk de precursor van een hormoon in je lijf!)
dieet, training, rust? allemaal in orde?
eerder er zeker niet aan beginnen!
kijk eens op www.bodybuilding.com daar staan wel wat stukjes over PH van Big Cat.
 
dan zijn we het oneens :)

als ik het me goed herinner zei je iets in de trend van ..ph's zijn troep waarop ik antwoorde : hoe kom jij aan die wijsheid .

staat hier toch echt los van . Als je geen advies heb op de daadwerkelijke vraag mag je van mij ergens anders gaan muggeziften

thnx
 
enrico zei:
Als je er nog ni mee bezig bent ==> blijf erdan af!
kennis is duidelijk veel te laag voor je met zulke dingen gaat kloten (dit zijn geen gewone supps. meer, je stopt namelijk de precursor van een hormoon in je lijf!)
dieet, training, rust? allemaal in orde?
eerder er zeker niet aan beginnen!
kijk eens op www.bodybuilding.com daar staan wel wat stukjes over PH van Big Cat.


Ik heb al vaker een PH kuur gehad . De enigste vraag is > of het zin heeft dat door te slikken op niet trainingsdagen . Of dat het verspilde zooi is .Dan zou ik namelijk de 6 overgebleven tabs van in het weekend er maandag t/m vrijdag bij kunnen doen .
Kennis is duidelijk te laag ???? omdat me iets afvraag ??
 
Drmz66 zei:
Ik heb al vaker een PH kuur gehad . De enigste vraag is > of het zin heeft dat door te slikken op niet trainingsdagen . Of dat het verspilde zooi is .Dan zou ik namelijk de 6 overgebleven tabs van in het weekend er maandag t/m vrijdag bij kunnen doen .
Kennis is duidelijk te laag ???? omdat me iets afvraag ??

Nou, dit is niet zomaar iets. 't is fundamenteel. Maar goed, niet afwijken van de dosis op niet trainingsdagen.
 
axestream zei:
Nou, dit is niet zomaar iets. 't is fundamenteel. Maar goed, niet afwijken van de dosis op niet trainingsdagen.


thnx !
 
ik vind gewoon dat als je die fundamentele dingen zelfs niet weet je kennelijk niet klaar bent voor zulke toestanden :rolleyes:
Je hebt al meer PH kuurtjes gedaan zeg je, vind ik persoonlijk niet echt slim van je, maarja, je doet maar.
 
ph's nemen is zowiezo niet echt slim:D
 
enrico zei:
ik vind gewoon dat als je die fundamentele dingen zelfs niet weet je kennelijk niet klaar bent voor zulke toestanden :rolleyes:
Je hebt al meer PH kuurtjes gedaan zeg je, vind ik persoonlijk niet echt slim van je, maarja, je doet maar.


ik vind het niet echt fundamenteel . wa's er mis met ph kuurtjes ? Ik heb nergens last van .
 
Drmz66 zei:
ik vind het niet echt fundamenteel . wa's er mis met ph kuurtjes ? Ik heb nergens last van .
Dus jij vindt 't ni fundamenteel te weten dat ph in kuurvorm is :rolleyes:
jongens, waar ben je mee bezig???
besef je eigenlijk wel dat je je eigen hormoon huishouding helemaal in de war schopt?
en zoals spider zegt, ph nemen is sowieso niet slim, ga dan gewoon voor AS.
 
enrico zei:
Dus jij vindt 't ni fundamenteel te weten dat ph in kuurvorm is :rolleyes:
jongens, waar ben je mee bezig???
besef je eigenlijk wel dat je je eigen hormoon huishouding helemaal in de war schopt?
en zoals spider zegt, ph nemen is sowieso niet slim, ga dan gewoon voor AS.


lees zelf wat je schrijft .........klopt toch geen ruk van :)

En ik heb het antwoord op mijn vraag dus je mag weer een ander threadje vinden om te zeuren

bij voorbaat dank :)
 
Drmz66 zei:
lees zelf wat je schrijft .........klopt toch geen ruk van :)

En ik heb het antwoord op mijn vraag dus je mag weer een ander threadje vinden om te zeuren

bij voorbaat dank :)
wil je me dan eens uitleggen wat er niet van klopt?
voor zover ik weet ben jij degene die blijkbaar niet goed beseft wat ph met je lichaam doet.
En wees er maar zeker van dat ik weet waarover ik praat, ik ben al maanden lang aan het researchen over AS, PH en andere middelen, jij moet niet gaan vertellen dat mijn uitleg niet klopt vriendje.
 
enrico zei:
wil je me dan eens uitleggen wat er niet van klopt?
voor zover ik weet ben jij degene die blijkbaar niet goed beseft wat ph met je lichaam doet.
En wees er maar zeker van dat ik weet waarover ik praat, ik ben al maanden lang aan het researchen over AS, PH en andere middelen, jij moet niet gaan vertellen dat mijn uitleg niet klopt vriendje.


kan je niet ergens anders gaan zemelen . Ik heb het antwoord op mijn vraag , dus je kan me verder niet van dienst zijn . Consider thread as closed .


nogmaals , mijn dank :)
 
use 6-oxo of clomid,nolva naderhand.
Anders krijg je probleempjes.

succes
 
wat voor resultaten had je na die vorige kuurtjes met ph. (@drmz66) en heb je die kunnen behouden?
 
Back
Naar boven