MuscleMeat

Pharmacom test C

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigJay94

Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Hallo allen, na lange tijd dit forum bezocht te hebben toch maar eens een account gemaakt. Ik zou graag jullie mening hebben over of deze producten echt zijn, 4 van de codes klopten niet op de site, geeft fake aan eentje klopt wel. Verder waren de krascodes al deels van de doosjes af, alleen bij de code die werkte was dit niet zo. Beetje verdacht en heb er dus sterk mijn twijfels bij.
 

Bijlagen

  • pharmacom0.jpg
    pharmacom0.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 285
  • pharmacom1.jpeg
    pharmacom1.jpeg
    143,8 KB · Weergaven: 269
  • pharmacom3.jpg
    pharmacom3.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 282
  • pharmacom4.jpg
    pharmacom4.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 251
  • pharmacom7.jpg
    pharmacom7.jpg
    122,8 KB · Weergaven: 273
Laatst bewerkt:
klote, maar had al zo'n vermoeden. Vuilnisbak in dan maar. Thanks iig voor jullie input!
 
Ik heb contact gehad met de source, en als ik de '1' vervang in de codes door een 'l' kloppen de codes wel. Real dan of nogsteeds fake door hoe de doosjes eruit zien? Vind het wel een raar verhaal allemaal. Maar nu kloppen de codes dus.
 
Een van de meest nagemaakt merken die bestaan. Kan misschien real zijn maar blijft lastig met dit soort merken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom niet op site zelf bestellen?
De ampuls zien er wel hetzelfde uit als die ik had
 
Als de codes nu wel kloppen zie ik niet in waarom dit fake zou zijn. Ik heb zelf ook alles van Pharmacom en deze vepakkingen en ampullen zien er wat mij betreft legit uit.
 
Ik heb contact gehad met de source, en als ik de '1' vervang in de codes door een 'l' kloppen de codes wel. Real dan of nogsteeds fake door hoe de doosjes eruit zien? Vind het wel een raar verhaal allemaal. Maar nu kloppen de codes dus.
Als je besteld hebt via een site, kan je die site ook checken bij pharmacom of het een approved reseller is.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor de duidelijkheid, Ik mag in dit topic de source niet noemen toch?
 
Altijd via hun eigen site bestellen. Het wordt heel veel nagemaakt.

Maar deze zijn gewoon echt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven