Fitness Seller

Phatlogje AJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
AJ, de PR man
 
Laatst bewerkt:
In! Trainingen zien er solid uit!
 
had ik die stats maar op 19jaar. :(
sterk bezig, wat zijn je lange termijn doelen?
 
had ik die stats maar op 19jaar. :(
sterk bezig, wat zijn je lange termijn doelen?

Goeie. Gelijk maar eens weer doelen opgesteld voor het aankomende jaar:

Nu:
Gewicht: +- 78,5 kg
Vet%: 13%
Squat: 5*120 kg
Bench Press: 5*90 kg
Rack Pulls: 2*160 kg
Military Press: 4*65 kg

Doel voor de zomer van 2016:
Gewicht: 80 kg
Vet%: 10%
Squat: 3*145 kg
Bench Press: 3*105 kg
Rack Pulls: 3*190 kg
Military Press: 3*70 kg

Heb Rack Pulls er neer gezet ipv van Deadlifts. Ben helemaal klaar met de Deadlift. Zo gauw ik ook maar iets hoger ga in gewicht ga ik in volledige bolling en krijg dit er na maanden oefenen nog steeds niet uit. Nu dus gewoon Rack Pulls en hamstrings dan extra isoleren.

Mijn long-time goals zijn:

Fysiek van een kilo of 85 met een heel laag vet%. En qua kracht proberen gewoon zo ver mogelijk te komen. Droom stiekem van de 150 kg bank en 200 kg squat, maar gezien mijn gewicht en het feit dat ik naturel wil blijven lijkt me dit niet realistisch.
 
Mooie en zeker haalbare doelen!:thumbs:
 
We gaan het zien Marvin :)

Vanochtend wat minder tijd, dus overal weinig rust gepakt.

Rug/schouder hypertrophy:

Dumbell Row speed:
6*3*32,5 kg

Pull Ups:
6*BW
8*BW+10 kg (PR!)
6*BW+10 kg

Heb nu eens mijn onderlichaam aangespannen. Normaal wiebel ik altijd als een gek. Nu helemaal niet meer. Leverde gelijk weer een PR op. Kan het iedereen aanraden die dat nog niet deed

Military Press:
10*50 kg
9*50 kg
6*50 kg

Kracht op deze oefening loopt nu terug sinds de cut. Ga deze lagere reps doen nu. Op de MP is zulke hoge reps wat overmoedig.

Seated Cable Row:
12*100 kg
12*120 kg
6*120 kg

Close grip Pulldown:
12*100 kg
6*100 kg

Dumbell Lateral Raise:
15*5 kg
12*7,5 kg
10*7,5 kg

Lying Rear Lateral Raise:
3*15*5 kg

Weer een lekker training. Trainingen gaan goed. Eten daarintegen gaat niet super nu. Wel al bijna 1 kg kwijt in de paar dagen cut.
 
prima training voor de vroege ochtend.
 
nice pullups man! misschien 5x5 op mp doen? die cable rows en pulldowns zijn ook echt sterk man, sterke rug heb je.
 
prima training voor de vroege ochtend.

Thanx!

nice pullups man! misschien 5x5 op mp doen? die cable rows en pulldowns zijn ook echt sterk man, sterke rug heb je.

Volg nu het schema Phat. Wil eigenlijk het schema zoveel mogelijk intact houden. 5*5 is dan weer heel anders dan de 3*8-12 die ze voorschrijven. Aan de andere kant is 3 sets met lage reps dat ook. Met de 5*5 die jij zeg zit je qua volume wel ongeveer hetzelfde als het volume wat ik nu heb. Denk dat ik dus toch maar doe ja. Thx voor het meedenken!

Moet wel bekennen dat de kabels die ik heb in mijn homegym lichter zijn dan de meeste sportscholen. Van de close grip pulldown en de Cable Seated Row is dus niet heel veel te zeggen haha.
 
Zo je gaat hard man, mooi om te zien :) In!
 
Sterk man, ik ben in! :D
 
Sterk man, ik ben in! :D

Welkom! :D

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Vandaag aardig veel krom gestaan op het werk. Verwachte dus een slechte training. Maar verraste mezelf.

Squat Speed:
6*3*85 kg

Squat:
12*100 kg (PR!!)
10*100 kg
6*100 kg

Whut, ik en high rep lijken nog een combi te worden. En bovendien een PR in de cut, altijd lekker. Vorige PR was 10*100 kg.

Stiff Legged Deadlift:
3*10*80 kg

Lying Leg Curls:
13*25 kg
9*25 kg
7*25 kg

Standing Calf Raise:
2*15*80 kg
11*80 kg

Ab Rollouts:
3*max

Squat gaat goed nu!
 
Nice man 12x100 squat!
 
lkkr volume op die 100kg sq
 
Lekkere squat man :)
 
Lekker hoor AJ! Squat PR's in de cut...nice:thumbs:

Gaat je form op sommige oefeningen niet vreselijk naar de koote met 'speedreps'
 
Goeie squat, zal wel zweten zijn :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven