XXL Nutrition

Phatlogje AJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was dit een deload training? Toch nette gewichten dan!
 
Was dit een deload training? Toch nette gewichten dan!

De Deadlift en de Dumbell Curl ben ik wel gewoon weer lekker zwaar gegaan. De rest van de oefeningen zat het tussen een deload en een normale training in. Een training met de handrem was het. Laten we het daar op houden :)
 
maar goed is ook niet gek als je van 4000 kcals naar 2500 kcals ga. Denk dan ook dat ik niet of nauwelijks VVM ben verloren.
Wat? Eerst 4000kcals eten en dan cold-turkey naar 2500kcals:eek!:

Mooie repout wel voor een deload!:thumbs: De rest ziet er eigenlijk ook nog erg goed uit voor een deload zeg:thumbs:
 
Wat? Eerst 4000kcals eten en dan cold-turkey naar 2500kcals:eek!:

Mooie repout wel voor een deload!:thumbs: De rest ziet er eigenlijk ook nog erg goed uit voor een deload zeg:thumbs:

Hahaha wilde eens kijken hoe dat me afging. Heb het idee dat ik nooit echt massa verlies in de cut en wilde het dus eens op deze manier proberen. Cut duurt ook maar 3 weken.

Thanx rep-out ging verassend goed! Verwacht dat die 145 kg er snel aan zal gaan nu :)
 
Ik raad je magnesium aan ipv straps! Doe je toch nog wat met je onderarmen. Wel nette gewichten weer!
 
Cut van 3weken schiet toch niet op?
 
Ik raad je magnesium aan ipv straps! Doe je toch nog wat met je onderarmen. Wel nette gewichten weer!

Moet echt nog een keer magnesium aanschaffen ja. Komt elke keer niks van. Aan de andere kant straps zijn alleen nodig voor die laatste set en mijn onderarmen groeien opzich al best goed mee. En thx! :)

Cut van 3weken schiet toch niet op?

Probeer mijn vet% gewoon het hele jaar door redelijk in de perken te houden en val in mijn cut altijd heel snel af. Was vorige week al 2,5% kwijt en heb deze week ook nog. Ik bulk meestal een maand of 3 en dan doe ik een korte cut van een week of 3. Dat is mijn werkwijze en dat werkt prima vind ik :)
 
had ze ooit gekocht, 2 blokken voor iets van 50 cent per blok. Verzendkosten waren meer


ik heb srs nog niet eens 1/2 van het eerst blok gebruikt. En dat na 6 maanden
 
Magnesium is zeker fijn, al vind ik het soms ook wel lekker om niet op de grip te hoeven focussen maar enkel op het optillen, wat met straps kan.
 
had ze ooit gekocht, 2 blokken voor iets van 50 cent per blok. Verzendkosten waren meer


ik heb srs nog niet eens 1/2 van het eerst blok gebruikt. En dat na 6 maanden

Als het echt zo goedkoop is, is het wel het proberen waard. Grip is belangrijk om mee te pakken, maar wat fitnessecto ook zegt, af en toe is het heel fijn om even niet op de grip te hoeven letten om zo je rug maximaal aan te pakken.

Mijn mini-cut is alweer klaar. Ben van 80 kg naar ongeveer 77,5 gegaan en mijn vet% is met ongeveer 2,5% gedaald. Kcals zijn nu opgehoogd naar 3300 en vanuit daar ga ik weer verder ophogen. Vanavond staat de eerste Wendler-training voor Squat op het programma. Ben benieuwd :)
 
Waarom ben ik hier nog niet in?! :o Ik ga je vanaf nu volgen iig :thumb:
 
Waarom ben ik hier nog niet in?! :o Ik ga je vanaf nu volgen iig :thumb:

Welkom bas! :D


LB power:

Weer een training waar ik vertrouwen uit kan putten! Extra kcals vandaag hebben me goed gedaan.

Squat (Wendler's 5/3/1):
5*85 kg
5*95 kg
10*110 kg (what!!, PR!)

Had mijn hoop vooraf gezet op een rep op 7. Zo wat ging deze goed zeg. Verbaasde me gigantisch dit!!

Stiff Legged Deadlift:
5*80 kg
5*90 kg
5*100 kg

Hmmm beetje bibberende knietjes door de Squat.

Lying Leg Curls:
15*27,5 kg (PR!)
9*27,5 kg
8*27,5 kg

Front Squat:
5*75 kg
5*85 kg
4*95 kg (PR!!)

Net als de gewone Squat ook deze een dikke progress. Extra kcals doen me goed!

Calf Raise:
15*80 kg
12*90 kg
10*90 kg

Ab Rollouts:
3*max

Heerlijke training dit, genieten!
 
wat een pr's weer netjes man, mag je met recht een heerlijke training noemen.
 
Fuckkk 10x110 squat, nice man!
 
wat een pr's weer netjes man, mag je met recht een heerlijke training noemen.

Fuckkk 10x110 squat, nice man!

Thanx kerels. Squat ging juist erg slecht de weken hiervoor. Verwachtte dus helemaal niks van de Squat vandaag. En rep voor rep kreeg ik er een beter gevoel over. Had zelfs bij de 10e rep nog het idee dat er meer in zat. Gelukkig kan ik na deze cycle weer 5 kg ophogen. Dit is wel iets te veel reps voor het mooie.
 
Damn Son! 10 reps op de repout! Congrats man!:thumbs:

Die FSQ's later in je training zijn ook zeker niet verkeerd man!!
 
Damn Son! 10 reps op de repout! Congrats man!:thumbs:

Die FSQ's later in je training zijn ook zeker niet verkeerd man!!

Hehehe op hoeveel reps zet jij meestal in op de 5+? Op de 3+? En op de 1+? Het is wel mooi dat ik de Squat nu steeds per cycle 5 kg mag uppen. Anders duurt het een eeuw voordat ik een beetje op normale reps zit.

Front Squat ging ook veel beter dan normaal. Nog niet zo lang geleden dat 80 kg al te zwaar was voor me.
 
Hehehe op hoeveel reps zet jij meestal in op de 5+? Op de 3+? En op de 1+? Het is wel mooi dat ik de Squat nu steeds per cycle 5 kg mag uppen. Anders duurt het een eeuw voordat ik een beetje op normale reps zit.

Front Squat ging ook veel beter dan normaal. Nog niet zo lang geleden dat 80 kg al te zwaar was voor me.
Heel afhankelijk van welke oefening het is! Deadlifts pak ik nog goede repouts, maar MP's en squats bijvoorbeeld is soms hopen dat ik mijn target haal..
 
Daamnn 10x110

droom voor mij:o
 
Heel afhankelijk van welke oefening het is! Deadlifts pak ik nog goede repouts, maar MP's en squats bijvoorbeeld is soms hopen dat ik mijn target haal..

Oke thanx, dan weet ik dat ook. Op een gegeven moment zal dat voor mij ook wel gaan geldden denk ik.

Daamnn 10x110

droom voor mij:o

Op de Squat kan het heel hard gaan als het eenmaal loopt. Je kan er sneller zitten dan je nu denkt. En thx! :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven