Fitness Seller

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En als je t niet meer zou nemen?


Ik hou het bij sporadisch 500mg voor het slapengaan. Heb nog een voorraad waar ik op dat tempo best lang mee kan doen.
Kan me zonder ook wel focussen. Maar toch duidelijk minder dan met. Ook enkel caffeine doet het hem niet. Ben er wel al eens enkele weken mee gestopt maar het geeft mij toch wel dat beetje meer in mijn job dat ik zeker kan gebruiken :yes:
 
Weet iemand wat nou precies het verschil is tussen de HCL en FAA variant? Welke is de goede die je gewoon eerst online kon bestellen.
 
Thanks, is het reeds aangekomen ook? :D
Stuk duurder dan voorheen lijkt me, niet?
Het komt vandaag binnen. Ik heb verder niet naar de prijs gekeken of het vergeleken met de prijs wat ik voorheen bij sportpoeders betaalde 🤷‍♂️. Maar de prijs vind ik opzich niet hoog voor wat poeder als je het vergelijkt met andere poeders en hoe lang je ermee doet😂😉.
 
Weet iemand wat nou precies het verschil is tussen de HCL en FAA variant? Welke is de goede die je gewoon eerst online kon bestellen.
Ja, het belangrijkste verschil tussen de twee vormen is hun chemische samenstelling en hoe ze door het lichaam worden opgenomen. Phenibut HCL wordt vaker gebruikt en is mogelijk gemakkelijker online te koop, terwijl phenibut FAA minder gebruikelijk is en moeilijker te vinden is.
 
Het komt vandaag binnen. Ik heb verder niet naar de prijs gekeken of het vergeleken met de prijs wat ik voorheen bij sportpoeders betaalde 🤷‍♂️. Maar de prijs vind ik opzich niet hoog voor wat poeder als je het vergelijkt met andere poeders en hoe lang je ermee doet😂😉.
Is deze evengoed als die van sportpoeders? Wil er namelijk ook een bestelling plaatsen 😄
 
Nice? Gebruik je het recreatief dan?
Ja man zo af en toe neem ik het 1x per maand ofzo als ik ergens naar toe ga maar geen zin heb in een kater van de drank, prima alternatief
 
Ja man zo af en toe neem ik het 1x per maand ofzo als ik ergens naar toe ga maar geen zin heb in een kater van de drank, prima alternatief
Recreatief heb ik het nog niet echt gebruikt, neem dan wel andere middelen. Heb ook (nog) geen katers, dat helpt ook.
Ik neem het af en toe functioneel, samen met caffeine om veel werk gedaan te krijgen.
 
Back
Naar boven