MuscleMeat

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Idd daarom neem ik ook phenibut .. en voor slaap maar ben de dag erna altijd erg chill :o (en de dagen erna weer me lieve saggo zelfe)
Beetje onduidelijk. Bedoelde de smaak en was sarcastisch. Het effect is idd wél lekker:p
 
Beetje onduidelijk. Bedoelde de smaak en was sarcastisch. Het effect is idd wél lekker:p
Welke effect ervaar jij dan? Als ik na 22u iets moe wordt is het geen probleem. Als het daarvoor iig het angstremmende en sociale werkt.
 
Welke effect ervaar jij dan? Als ik na 22u iets moe wordt is het geen probleem. Als het daarvoor iig het angstremmende en sociale werkt.
Als je voor dat doel het specifiek gaat nemen licht een verslaving op de loer.
 
Als je voor dat doel het specifiek gaat nemen licht een verslaving op de loer.
Het is voor slechts eens per week tijdens darten. Soms kijken er meer dan 30 man mee, dan wordt ik zo nerveus als wat en verlies ik..
Daarom zouden angstremmers mij erg helpen.
 
Ik werd niet moe van pheni maar de moment ik in m'n bed kroop, sliep ik als een blok.
 
Ik werd niet moe van pheni maar de moment ik in m'n bed kroop, sliep ik als een blok.
was het gevoel wat je kreeg beetje vergelijkbaar met alcohol? (angstremmend, socialer etc)
 
was het gevoel wat je kreeg beetje vergelijkbaar met alcohol? (angstremmend, socialer etc)
Ja en nee. Angstremmend en socialer zeker. Maar de 'high' is anders. Met 1.7g functioneerde ik gewoon goed, rustig en een goeie feel good.
 
Ik denk dat het je kan helpen met darten, al moet je het wel eerst testen of het ook voor jou zou werken.

Als het alleen om die reden is zou ik niet teveel nemen, start eens met 1 gram, en als dit voor je werkt ga niet hoger. Als je wel steeds hoger gaat ligt de verslaving sneller op de loer.

Maak met jezelf de afspraak dat je het dus niet vaker gaat gebruiken, want dit sluipt er in en de withdrawl zijn een bitch :o
 
Toch even dit weer bumpen.

Laatste tijd heb ik mij toch nog een aantal keer aan pheni gewaagd, dit maal 2x per week 0,5gram pre bed. Wat een zalig gevoel als je 's morgens uitgerust wakker wordt!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Toch even dit weer bumpen.

Laatste tijd heb ik mij toch nog een aantal keer aan pheni gewaagd, dit maal 2x per week 0,5gram pre bed. Wat een zalig gevoel als je 's morgens uitgerust wakker wordt!
Ik nu al 2.5 week juist niks meer in het weekend en ik slaap eindelijk weer door .. :dunno:
 
Ik nu al 2.5 week juist niks meer in het weekend en ik slaap eindelijk weer door .. :dunno:
sliep je 2,5 weken slecht na je pheni stopte? Hoe veel keer nam je per week/ hoeveel gram?
 
sliep je 2,5 weken slecht na je pheni stopte? Hoe veel keer nam je per week/ hoeveel gram?
Nee ik nam juist ieder weekend phenibut omdat ik slecht sliep maar de pheni was juist de boosdoener denk ik.. slaap nu afgelopen 2 weken weer beter.

Ieder weekend 8-10 gram
 
Nee ik nam juist ieder weekend phenibut omdat ik slecht sliep maar de pheni was juist de boosdoener denk ik.. slaap nu afgelopen 2 weken weer beter.

Ieder weekend 8-10 gram
Was wel te verwachten achteraf gezien. Je merkte het eerst niet omdat jij blijkbaar niet gevoelig bent voor stress en anxiety overdag. Maar met die mega doseringen moesten er wel negatieve effecten ontstaan uiteindelijk. In jouw geval enkel je slaap die te lijden had.
 
Ik sta hier ook niet echt van te kijken, je harkte genoeg naar binnen :p
 
Lekkere dosis wel :bang:
 
Het is voor slechts eens per week tijdens darten. Soms kijken er meer dan 30 man mee, dan wordt ik zo nerveus als wat en verlies ik..
Daarom zouden angstremmers mij erg helpen.

je kan ook propranolol nemen, dat is een beta blokker die de lichamelijke verschijnselen van angst onderdrukt. Denk aan trillen, zweten, zwakke stem, etc.
 
je kan ook propranolol nemen, dat is een beta blokker die de lichamelijke verschijnselen van angst onderdrukt. Denk aan trillen, zweten, zwakke stem, etc.
Thanks, ik zal er eens naar kijken :)
 
vntl nog steeds gestopt?
 
Goed bezig, blijf je er vanaf of ga je heel af en toe eens wat nemen?
 
Back
Naar boven