MuscleMeat

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wist ik niet, maar zo moeilijk is het toch niet om een glas water achterover te tikken en contact met je tanden te vermijden?
Dat gaat ook, maar is zo smerig met phenibut. 100caps maken is nog geen kwartier werk.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Gram gedropt. Met een slok cola wel te verstaan.

voel al enigszins iets, redelijk snel na +/- 30 min lijkt mij?
 
Gram gedropt. Met een slok cola wel te verstaan.

voel al enigszins iets, redelijk snel na +/- 30 min lijkt mij?
Ik voel pas iets na 2a3 uren
 
  • Like
Waarderingen: Onit
I’will keep you up to date Crash!
Heel veel doet het bij mij niet, een rustiger gevoel en wat minder angstig voor eem presentatie. Beetje minder alcohol nodig als ik een roesje wil... allemaal subtiele dingen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Gram gedropt. Met een slok cola wel te verstaan.

voel al enigszins iets, redelijk snel na +/- 30 min lijkt mij?
Is een gram niet weinig ? Dacht dat 3g Begin dosis was.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
chrash Ik wil je een PB sturen, maar het kan niet. Help a girl out
 
Terugblik op de 1 gram Pheni;

Leek wat te voelen, zoals ik vermeld had. Kan ook de gedachte zijn van... Echter na een paar uurtjes voelde ik niks meer. Wellicht dat dit kwam door de combinatie met enkele biertjes.

Wel heerlijk geslapen trouwens, maar ook dat kan komen door de biertjes. :p
 
Heeft iemand een verlaagde harstlag opgemerkt bij het gebruik van een hogere dosis phenibut?
 
Heeft iemand een verlaagde harstlag opgemerkt bij het gebruik van een hogere dosis phenibut?
Nooit na gemeten, lijkt mij wel mogelijk te zijn vermits het een suppressant is
(ben hier niet 100% zeker van)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik heb wel eens een tijdje een smartwatch om gehad, daar kon ik precies zien welke dagen ik het gebruikte. Verhoogde hartslag.
 
mucci had geloof ik ook last van een verhoogde hartslag, ik zelf weet het niet nooit opgemeten.
 
fuuaark:

Helaas is Phenibut inmiddels strafbaar gesteld om te verkopen, onze zending is bij de douane blijven staan, hier is een onderzoek ingesteld en er is door de NVWA besloten en ons medegedeeld dat dit product niet meer verkocht mag worden, het is inmiddels ook al vernietigd, begrijpelijk maar ook voor een doelgroep welke verstandig om ging met het gebruik van Phenibut ook bijzonder jammer. Wij verkopen het niet meer, toch bedankt voor de in het verleden uitgevoerde bestellingen. Wij houden ons voortaan alleen nog bezig met middelen welke zich niet in een grijs gebied bevinden.

bron: vitaplanet website
 
Back
Naar boven