MuscleMeat

Phenibut (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Phenibut is alles behalve een zwak middel. Ik heb eens cold turkey moeten afkicken ervan, een mens kan zich onmogelijk slechter voelen dan dat. In 6 dagen tijd geen seconde kunnen slapen. Mijn hart die mijn borstkas uitklopte en pure paniek 100% van de tijd. Dit was van een periode van 5 wekelijks dagelijks gebruik. Begonnen op 1,5 gram per dag en de laatste week 2,5-3 gram per dag in verband met tolerantie.

En je moet jezelf de vraag stellen of je jouw geluk en succes af wilt laten hangen van de beschikbaarheid van een vaag poedertje.

Waarom zo lang en zoveel als ik vragen mag ?
Vind het zelf wel chill om eens in de week of 2 weken te gebruiken, maar kan dan ook wel easy even zonder.
 
Ik geef je geen ongelijk maar ik ervaar echt hetzelfde niet (ga echt zelden boven 1,6g) en ga ook nooit cold-turkey. Ik heb sws al slaapmedicatie mss daarom de verschillen?
Ja zou goed kunnen. En misschien dat het pas erg wordt vanaf een bepaalde dosis. Mijn gebruik ontspoorde wel behoorlijk.
Waarom zo lang en zoveel als ik vragen mag ?
Vind het zelf wel chill om eens in de week of 2 weken te gebruiken, maar kan dan ook wel easy even zonder.
Daar is geen goede rede voor. Ik vond het lekker en had de gevaren overschat. Ook ben ik heel verslavingsgevoelig, vooral voor downers.
 
Daar is geen goede rede voor. Ik vond het lekker en had de gevaren overschat. Ook ben ik heel verslavingsgevoelig, vooral voor downers.
Hier hebben we toch wel een gemeenschappelijk puntje
 
Waarom? En quote eens als je reageert op mij, nu kom ik er maar steeds toevallig bij uit. Heb je zelf ervaring met die zogenaamde afkick van een zwak product zoals phenibut?

Ik krijg altijd een notificatie bij een topic waar ik reageer, vandaar dat ik je niet quote.

Phenibut lijkt inderdaad zwak spul door het effect wat je voelt, maar je moet het niet onderschatten. Ik heb eens een lichte afkick gehad, maar daardoor was het me duidelijk dat het serieus spul is.

Je leest genoeg horror verhalen over afkick van phenibut op internet, tuurlijk kan het verschillen per persoon.

In mijn ogen moet je phenibut gewoon niet onderschatten, of je er verder iets mee wil doen moet je zelf weten.
 
Hier hebben we toch wel een gemeenschappelijk puntje
Ik snap ook heel goed waarom jij het een goed idee vindt om dagelijks dat zuur naar binnen te werken. Maar je kan beter moedig genoeg worden zodat je geen poeders en pillen nodig hebt om het leven aan te kunnen.

Maar ik oordeel niet. Je moet zelf erachter komen wat werkt en wat niet.
 
Ik krijg altijd een notificatie bij een topic waar ik reageer, vandaar dat ik je niet quote.

Phenibut lijkt inderdaad zwak spul door het effect wat je voelt, maar je moet het niet onderschatten. Ik heb eens een lichte afkick gehad, maar daardoor was het me duidelijk dat het serieus spul is.

Je leest genoeg horror verhalen over afkick van phenibut op internet, tuurlijk kan het verschillen per persoon.

In mijn ogen moet je phenibut gewoon niet onderschatten, of je er verder iets mee wil doen moet je zelf weten.
Ik heb de verhalen ook gelezen, vooral op reddit veel horror verhalen (maar ook wel weer personen die dagelijks 20 tot 40 gram nemen. Natuurlijk is het vervelend om te stoppen. Dat is met cafeïne of sigaretten ook (na 2j roken pakje per dag ook zonder problemen gestopt toen het geld op was)
Ik denk dat de ervaring van een afkick echt heel persoonlijk is. Er van uitgaande dat er geen felle lichamelijke ontwenning is met insulten.
 
Ik snap ook heel goed waarom jij het een goed idee vindt om dagelijks dat zuur naar binnen te werken. Maar je kan beter moedig genoeg worden zodat je geen poeders en pillen nodig hebt om het leven aan te kunnen.

Maar ik oordeel niet. Je moet zelf erachter komen wat werkt en wat niet.
Het is niet zuurder dan maagzuur :) (slik het wel in capsules om mijn gebit/slokdarm te beschermen) we kunnen natuurlijk discussiëren of het goed is dit dagelijks te doen, maar dat is het natuurlijk niet. Dat besef ik ook goed. Anyway. Ik zal hier even posten zodra ik (tijdelijk) stop over enkele weken. Ga dit ook zo eerlijk mogelijk doen zoals ik met mijn roids-perikelen doe. Maar ik verwacht geen spannende verhalen.
 
Afgelopen 2weken phenibut redelijk snel afgebouwd tot 0,2 gr, sinds woensdag niets meer (tegelijk zijn ook de eca stacks op)
Niet veel aan de hand buiten wat meer gestressed en moeilijk tegen drukte/hard geluid kunnen. Slaap wel beetje kut maar dat is altijd zo.
Nu 4weken verlof dus normaal geen stresserende gebeurtenissen dus kan het wel goed handelen. Ook gestopt met weekend drinken voor een paar weken.
(ik ben wel van plan terug te beginnen als de lessen terug beginnen, leerprestaties zijn veel beter met)
 
Afgelopen 2weken phenibut redelijk snel afgebouwd tot 0,2 gr, sinds woensdag niets meer (tegelijk zijn ook de eca stacks op)
Niet veel aan de hand buiten wat meer gestressed en moeilijk tegen drukte/hard geluid kunnen. Slaap wel beetje kut maar dat is altijd zo.
Nu 4weken verlof dus normaal geen stresserende gebeurtenissen dus kan het wel goed handelen. Ook gestopt met weekend drinken voor een paar weken.
(ik ben wel van plan terug te beginnen als de lessen terug beginnen, leerprestaties zijn veel beter met)
Goed om te horen! Maar juich niet te vroeg. Phenibut afkick piekt pas 48-72 uur.

Dat je vrij pijnloos hebt kunnen afbouwen is wel een goed teken.
 
Goed om te horen! Maar juich niet te vroeg, je laatste dosis is minder dan 48 uur geleden. Phenibut afkick piekt pas 48-72 uur.

Dat je vrij pijnloos hebt kunnen afbouwen is wel een goed teken.
T stomme is dat ik nu weer echt niet tegen drukte kan, met pheni geen probleem p, nu erger ik mij dood en komt geroep enz echt als steken binnen. Maarja, dat hoort er nu even bij. Als de sides te fel zijn blijf ik gewoon een paar dagen binnen en in de tuin.
 
Kan je niet beter methylfenidaat oid nemen voor je studie?
 
Kan je niet beter methylfenidaat oid nemen voor je studie?
Neem al strattera (op voorschrift, adhd) methylfenidaat krijg ik niet omdat ik vroeger ooit te ver ben gegaan in benzo misbruik, dus krijg niks verslavend (en maar goed ook denk ik, ken mijn grenzen niet zo goed als ik iets leuk vind)
 
T stomme is dat ik nu weer echt niet tegen drukte kan, met pheni geen probleem p, nu erger ik mij dood en komt geroep enz echt als steken binnen. Maarja, dat hoort er nu even bij. Als de sides te fel zijn blijf ik gewoon een paar dagen binnen en in de tuin.
Prikkelbaarheid hoort er bij als je net bent gestopt. Zal vanzelf minder worden. En uiteraard is het leven leuker en makkelijker met phenibut achter de kiezen. Je moet alleen voor jezelf uitzoeken hoe houdbaar zulk gebruik is.

Houd ons op de hoogte! Ben benieuwd of je er inderdaad zo goed vanaf komt.
 
Neem al strattera (op voorschrift, adhd) methylfenidaat krijg ik niet omdat ik vroeger ooit te ver ben gegaan in benzo misbruik, dus krijg niks verslavend (en maar goed ook denk ik, ken mijn grenzen niet zo goed als ik iets leuk vind)
Beginnen is makkelijk vindt ik maar stoppen .. :roflol:
 
Phenibut is alles behalve een zwak middel. Ik heb eens cold turkey moeten afkicken ervan, een mens kan zich onmogelijk slechter voelen dan dat. In 6 dagen tijd geen seconde kunnen slapen. Mijn hart die mijn borstkas uitklopte en pure paniek 100% van de tijd. Dit was van een periode van 5 wekelijks dagelijks gebruik. Begonnen op 1,5 gram per dag en de laatste week 2,5-3 gram per dag in verband met tolerantie.

En je moet jezelf de vraag stellen of je jouw geluk en succes af wilt laten hangen van de beschikbaarheid van een vaag poedertje.
Heftig maat. Al helemaal omdat ik je ook al eens over GHB binges heb horen praten. Gelukkig ben je er van af, ik kan me die GABA ontwenning voorstellen. Verschrikkelijk.
 
Heftig maat. Al helemaal omdat ik je ook al eens over GHB binges heb horen praten. Gelukkig ben je er van af, ik kan me die GABA ontwenning voorstellen. Verschrikkelijk.
Ja dat was ellendig.. Gek dat ik het zover liet komen.
 
Bijna een week zonder phenibut.
Drukke winkels zijn kut (maar ga wel gewoon, vind het echt bedrukkend en word nerveus)
Hier thuis voel ik mij prima, bezig met een badkamer te verbouwen dus heb iets waar ik mijn focus op kan leggen.
al bij al gaat het goed op “pleinvrees” na. Niks verlammend of beperkend maar niet leuk. Hier had ik ook wel last van voor ik phenibut pakte. Vroeger loste ik dit op met xanax maar dat is toen goed uit de hand gelopen. Durf ook geen benzo meer aan te raken want ik vind dit zo leuk en ontspannend dat ik pas kan ophouden als alles op is. Onverantwoord met kinderen in de buurt. Ergste afkick ooit. Dit voelt als een super light versie hiervan.
 
Ik denk dat dat je 1 van de weinigen bent die zo'n milde afkick heeft. Scheelt weer :)
 
Ik denk dat dat je 1 van de weinigen bent die zo'n milde afkick heeft. Scheelt weer :)
Ik heb het een jaar lang 3-4 dagen in de week genomen (achter elkaar) en merkte ook niks. Weet niet in hoeverre dit te vergelijken is.
 
Ik heb het een jaar lang 3-4 dagen in de week genomen (achter elkaar) en merkte ook niks. Weet niet in hoeverre dit te vergelijken is.

Hoe veel nam je toen elke dag ?
 
Back
Naar boven