MuscleMeat

Phenibut (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Merk het al een uur, maar het wordt nu steeds meer. Heb nu te veel focus / concentratie eigenlijk (normaal heb ik dat absoluut niet en heb heel veel gedachtes dus voelt het raar aan) en ben wat blijer.

Nu begrijp ik wel waarom het verslavend kan zijn. :D

Ben benieuwd trouwens wanneer het is uitgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Waar had jij het gekocht?
 
Denkbeter.nl (in capsules, kan ook in poeder), jij?

Heb overigens heerlijk diep geslapen en merk dat de positieve effecten nu aardig aan het afnemen zijn maar het werkt nog steeds. 17 uur geleden heb ik de capsule ingenomen, 16 uur + merk ik de effecten ervan.
 
Laatst bewerkt:
Denkbeter heeft op dit moment de goedkoopste pheni.

Belangrijk is dat je de pheni op nuchtere maag neemt en dam ca. 30-45 minuren daarna eten. Dan moet je het effect echt wel merken na een uur. Na een uur of 5 is het effect wel weg bij mij.

Dat wakker worden en duizelig zijn heb ik zelf ook wel last van idd.
 
Denkbeter heeft op dit moment de goedkoopste pheni.

Belangrijk is dat je de pheni op nuchtere maag neemt en dam ca. 30-45 minuren daarna eten. Dan moet je het effect echt wel merken na een uur. Na een uur of 5 is het effect wel weg bij mij.

Dat wakker worden en duizelig zijn heb ik zelf ook wel last van idd.

Ik had het precies gedaan zoals je eerder had beschreven. Helaas had het geen effect, had het vanochtend om 9 uur op dezelfde manier genomen, zal iets van 1 gram zijn geweest. Het was een sample van denkbeter.nl en dat is bij elkaar 2 gram, dus gister 1 gr en vandaag. Nog geen effect op dit moment.

Zal eens van die capsules bestellen en wat meer innemen.
 
Die caps zijn super duur man. Gewoon poeder. Je moet er ook niet té veel van verwachten natuurlijk.

Je krijgt er een maatschepje bij van 1ml en 3ml (300 en 900 mg). Neem dan eens 2 grote schepjes (1800 mg) op dezelfde manier. En na je eten 2 bakken sterke koffie oid. Combi met beetje cafeïne is wel chill.

Effect is ook duidelijker merkbaar als je in een sociale situatie zit. Dus als je bv een dag alleen zit zal je misschien minder snel de effecten ervaren. Ook zal je wat makkelijker door stress situaties heen komen.
 
Die caps zijn super duur man. Gewoon poeder. Je moet er ook niet té veel van verwachten natuurlijk.

Valt mee.
Maar of je poeder of capsules neemt, zou niet uit moeten maken. Zoals Rob zegt, verhoog de dosis.
Misschien dat ik later ook poeder ga kopen, is iets goedkoper en je kunt je dosis precies goed afstemmen. Ik weet niet hoe de smaak is, maar zal vast niet erger zijn dan Phenylethylamine (PEA)... :D

Kvoel me nog steeds errug chill, concentratie is wel wat minder.. Ben dat anders nooit. Great stuff. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik neem 1500 mg in één keer. Wel maar één keer per dag.
Soms 2000mg maar meer is echt niet aan te raden want de katers kunnen enorm zijn
 
Denkbeter heeft op dit moment de goedkoopste pheni.

Belangrijk is dat je de pheni op nuchtere maag neemt en dam ca. 30-45 minuren daarna eten. Dan moet je het effect echt wel merken na een uur. Na een uur of 5 is het effect wel weg bij mij.

Dat wakker worden en duizelig zijn heb ik zelf ook wel last van idd.
Smartpowders is nog een stuk goedkoper ;)
 
Smartpowders is nog een stuk goedkoper ;)

Maakt weinig uit.
Smartpowders 100 gram = 19,24 euro + verzendkosten (de goedkoopste optie: 8 euro) dus totaal 27,24 euro ongeveer. Maar je kunt lang wachten op je pakketje.

Denkbeter
100 gram = 29,17 euro.

Circa 2 euro verschil. Das de moeite niet waard naar mijn mening, en zeker niet als je lang op je pakketje moet wachten. Groter inkopen bij smartpowders betaal je nog invoerrechten en BTW dus dat heeft ook geen zin. Dan betaal je zeker meer dan denkbeter.

Daarnaast kan er een kwaliteitsverschil zijn.
 
Laatst bewerkt:
Maakt weinig uit.
Smartpowders 100 gram = 19,24 euro + verzendkosten (de goedkoopste optie: 8 euro) dus totaal 27,24 euro ongeveer. Maar je kunt lang wachten op je pakketje.

Denkbeter
100 gram = 29,17 euro.

Circa 2 euro verschil. Das de moeite niet waard naar mijn mening, en zeker niet als je lang op je pakketje moet wachten. Groter inkopen bij smartpowders betaal je nog invoerrechten en BTW dus dat heeft ook geen zin. Dan betaal je zeker meer dan denkbeter.

Daarnaast kan er een kwaliteitsverschil zijn.
Ah, geen verzendkosten, dat wist ik niet. Volgende keer dan maar bestellen bij Denkbeter :)
Overigens komt Primaforce betrouwbaarder op mij over dan een merkloze phenibut van een kleine webshop uit Nederland. Maar goed, dat is maar een gevoel natuurlijk.
 
Die caps zijn super duur man. Gewoon poeder. Je moet er ook niet té veel van verwachten natuurlijk.

Je krijgt er een maatschepje bij van 1ml en 3ml (300 en 900 mg). Neem dan eens 2 grote schepjes (1800 mg) op dezelfde manier. En na je eten 2 bakken sterke koffie oid. Combi met beetje cafeïne is wel chill.

Effect is ook duidelijker merkbaar als je in een sociale situatie zit. Dus als je bv een dag alleen zit zal je misschien minder snel de effecten ervaren. Ook zal je wat makkelijker door stress situaties heen komen.

Wist niet dat er verschil in prijs is, dan neem ik wel gewoon poeder.

Koffie vind ik vies dus zal het zonder moeten doen :)

Ben wezen sporten en had het idee dat ik een stuk meer zweette, onderweg was ik al aardig aan het zweten :/

Ben al gauw zenuwachtig dus als het werkt had ik het wel moeten merken, zal de dosis volgende keer gewoon verhogen en anders houd het op :o. Voor hetzelfde geld is de kwaliteit minder waardoor er meer ingenomen moet worden, maarja dat zal wel niet aangezien jullie het best aardig merken.
 
Phenibut is bij denkbeter nu uitverkocht, heel dbb zeker even langs geweest :p
 
Je moet wel beetje goed water drinken bij dat spul volgens mij. Krijg er wel een beetje een droge plakbek van. Zeker in combo met alcohol kan je wel een nare kater verwachten.
 
Dit spul lijkt mij ideaal voor tijdens het cutten. Aangezien ik dan altijd zo opgefokt ben.

Zou ik dit in combinatie met sint janskruid kunnen gebruiken?
 
Sint janskruid is juist om te chillen....snap de combi niet helemaal. Of voor t maffen st janskruid om te compenseren?
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag 1.5gr genomen, behalve dat ik me wat licht in mijn hoofd voel merk ik verder niks.
 
Ik heb het nu 10x geprobeerd en eigenlijk ook nog nooit iets gemerkt (behalve die ene keer dan, maar dat was meer placebo zegt mijn gevoel).
 
Back
Naar boven