XXL Nutrition

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zuiverbewustzijn heeft het nog op voorraad! Net ff 50gr besteld.

Heb tot nu toe alleen pheni en aniracetam geprobeerd...heb hier nog sample subultamine liggen en ga me soon ff inlezen wat ik next ga proberen. Iemand hier goede ervaringen mee?

Ani merk ik niet extreem veel van, wel wat rustiger en minder snel afgeleid door externe factoren als ik op uni achter pc zit bijvoorbeeld.

Pheni is echt sick spul. Niet te vaak gebruiken en alleen nemen als je echt ff een boost wil. Voor sommigen hier doet het weinig heb ik gelezen wat ik toch vreemd vind. Ik bedoel eerste x dat ik t nam voelde ik me echt fantastisch. Energiek en heel praat graag, confident en feelgood. Ook focus met leren en motivatie was ongelofelijk. Top spul. Maar nogmaals niet te vaak nemen anders neemt t effect geleidelijk af.
 
Zuiverbewustzijn heeft het nog op voorraad! Net ff 50gr besteld.

Heb tot nu toe alleen pheni en aniracetam geprobeerd...heb hier nog sample subultamine liggen en ga me soon ff inlezen wat ik next ga proberen. Iemand hier goede ervaringen mee?

Ani merk ik niet extreem veel van, wel wat rustiger en minder snel afgeleid door externe factoren als ik op uni achter pc zit bijvoorbeeld.

Pheni is echt sick spul. Niet te vaak gebruiken en alleen nemen als je echt ff een boost wil. Voor sommigen hier doet het weinig heb ik gelezen wat ik toch vreemd vind. Ik bedoel eerste x dat ik t nam voelde ik me echt fantastisch. Energiek en heel praat graag, confident en feelgood. Ook focus met leren en motivatie was ongelofelijk. Top spul. Maar nogmaals niet te vaak nemen anders neemt t effect geleidelijk af.

ik vind oxiracetam en nefiracetam aanraders, alleen is oxi smaakloos en nefi heeft echt een godsgruwelijke smaak :( Maar met een cap no problemo. Beiden een goede focus/concentratie en motivatie. Zelf vind ik de stack nefi, ani, choline en een kopje koffie het best (deze sectie en dan het topic 'nootropics stack' staat mijn ervaring ermee). pheni nog nooit geprobeerd maar heb een sample liggen dus binnenkort maar eens proberen dan. Laat ook ff weten wat je van subultamine vindt, ben benieuwd
 
Sulbutiamine geeft wel focus maar kan nou niet zeggen dat je het ineens merkt, veel subtieler. Moet zeggen dat ik noopept nog eerder merk.
Maar pheni voel je echt beginnen te werken :)
 
Hoe zit het in spanje bv?

Hoe zit het als ik een potjes primaforce met phenibut erin meeneemt in mn koffer gaan ze hier dan moeilijk over doen bij de douane?
Heeft iemand hier ervaring?
Net als gbl is toch ook niet verboden in die landen het staat niet eens geregistreerd als drugs.
Wie kan mij meer info verschaffen groetjes chris.
Bet betreft een vlucht naar zuid europa spanje .
 
Hoe zit het als ik een potjes primaforce met phenibut erin meeneemt in mn koffer gaan ze hier dan moeilijk over doen bij de douane?
Heeft iemand hier ervaring?
Net als gbl is toch ook niet verboden in die landen het staat niet eens geregistreerd als drugs.
Wie kan mij meer info verschaffen groetjes chris.
Bet betreft een vlucht naar zuid europa spanje .


Lastig te zeggen, ik heb hierover gebeld met een instantie die erover gaat, weet niet meer precies welke. Had iig iemand bij Schiphol aan de lijn. Mijn spul zat in zakjes wat al iets verdachter overkomt. Ik denk dat het wel goed zit met die potjes.

Je kan zelf ook ff bellen met de vraag, moet je maar ff googelen op schiphol en douane beleid ofzo.

Oh en ik heb het uiteindelijk niet aangedurfd met die zakjes, straks hadden ze t ingenomen en zat ik zonder.
 
Ja durf het eig ook niet aan maar kan het? (Wordt niet helemaal duidelijk in je post) Kun je eig ook creatine oid meenemen? :p (niet dat ik dat op vakantie zou willen maar of het ook kan..)
 
Laatst bewerkt:
Ja durf het eig ook niet aan maar kan het? (Wordt niet helemaal duidelijk in je post) Kun je eig ook creatine oid meenemen? :p (niet dat ik dat op vakantie zou willen maar of het ook kan..)


Ja ik was een beetje vaag maar dat is omdat ik geen eenduidig antwoord heb gekregen van die vrouw toen. Als het geen illegaal middel is, kunnen ze je niks maken. Ik had bijv BCAA´s mee wat ook wel verdachte pilletjes lijken en ik had ze in die body en fit shop torentjes zitten en vertelden gewoon ´ja dat is voor trainen´ en ik mocht door. Jouw spul komt in potjes met een label erop? Denk dat ze niet moeilijk gaan doen.
 
Mn pheni niet, maar een toren met poedertjes (heb t ook in mn b&f poedertorentje), dunno.
 
Ik wil het misschien ook wel meenemen op een vlucht naar Spanje maar twijfel nog.. Zou sowieso capsules bestellen dan en het potje dichtlaten. Maar die koffers worden toch apart gescanned, word je dan later teruggeroepen als ze iets vinden of gaat dat al als je in de rij staat met je medereizigers? (heb weinig vlieg ervaring haha)
 
Ik wil het misschien ook wel meenemen op een vlucht naar Spanje maar twijfel nog.. Zou sowieso capsules bestellen dan en het potje dichtlaten. Maar die koffers worden toch apart gescanned, word je dan later teruggeroepen als ze iets vinden of gaat dat al als je in de rij staat met je medereizigers? (heb weinig vlieg ervaring haha)

Heb wel wat vliegervaring maar nog nooit zulke shit meegenomen :p
Koffers zie je vaak ingeladen worden voordat je mag boarden dus zullen dan al wel eerder gescand zijn => je zal wel uit de rij gepakt worden dan :p
 
Kun je n overdosis van dit spul krijgen, of er gebeurt er simpelweg niks als je meer neemt?


Heb hier niks om t mee te wegen, behalve 2 identieke weegschalen die allebei heel moeilijk doen. ??????

Oh en nog ff offtopic: gebeurt er nog iets met de caffeine content van een blikje red bull als je t tijd geopend in de koelkast laat (srs)?
 
Laatst bewerkt:
Kun je n overdosis van dit spul krijgen, of er gebeurt er simpelweg niks als je meer neemt?


Heb hier niks om t mee te wegen, behalve 2 identieke weegschalen die allebei heel moeilijk doen. ??????

Heb je niet zo'n plastic schepje van denkbeter? Daarbij heb je al een hoeveelheid en het is een vrij grote hoeveelheid (i.t.t. noopept ofzo) dus op tientallen mg nauwkeurig lijkt me niet nodig.
Hier trouwens stukje over een kerel die 11gr per dag neemt, niet verder gelezen dus moet je maar ff kijken of je daar wat aan hebt KLIK JONGUH.

Vond dit stukje nog:
be warned , a phenibut overdose results in 2 days of non stop vomiting and sickness.
van deze site, bijna onderaan staat het.
 
LOL, die vent is gek!

Ook 17 jaar pas en al die crap naar binnen werken :eek:

Maar thanks voor de links, denk dat ik nu niet meer dan 4 gr op heb, moet ik wel kunnen handelen denk ik. Zo niet, dan hoop ik dat ik morgen pas bad ga en niet straks in de kroeg
 
Je moet de dosis van de nootropics opbouwen. Althans dat zou ik doen en meer hoeft ook niet altijd beter te zijn.
 
Is die 60gr phenibut nu weer op voorraad bij denkbeter? Zie nergens voorraad staan.
 
Je moet de dosis van de nootropics opbouwen. Althans dat zou ik doen en meer hoeft ook niet altijd beter te zijn.

Ja ok ik begrijp dat dat ideaal is, maar in dit geval kon ik het niet wegen en moest ik maar wat gokken, dus ik vroeg me af of t gevaarlijk is.
 
Is die 60gr phenibut nu weer op voorraad bij denkbeter? Zie nergens voorraad staan.

Is weer op voorraad. Je kunt het in je winkelmandje doen. Als het niet op voorraad is, staat dat er normaal gesproken bij ( Beschikbaarheid: Niet op voorraad) en je kunt het product niet in het winkelmandje doen.
 
Oke, meteen even proberen dan! ;)
 
Topic van 2011 met een datum in zijn sig die waarschijnlijk zijn geboortedatum is zoals die aansluit bij zijn leeftijd, dus 15 op dat moment.

Je zult vast op phenibut kunnen overdosen, maar als je enige ervaring met het gebruik hebt, bouw je zo genoeg tolerantie op voor hogere doses. Ik heb volgens mij meermalen gelezen dat mensen bij eerste gebruik al in de 4-5g range namen en meer ervaren gebruikers tot wel 10g, maar als je het gewoon cycled lijkt me dat nogal zonde van je geld...

Afgelopen vrijdag trouwens geprobeerd te combineren met alcohol, geen geweldig idee. Ik denk ook te laat begonnen met drinken (19u ongeveer 1g ingenomen, half elf eerste biertje). Wel degelijk gelet op mijn inname, maar alleen van de eerste twee merkte ik nog dat het harder insloeg dan anders. Met als gevolg dat ik een paar uur later dacht **** it en binnen 2 uur totaal nog heb aangevuld tot 2 liter, toen merkte ik ineens wél dat ik ook nog phenibut op had. Hangover was niet zo erg, nauwelijks een kater van de alcohol omdat ik maar 2 liter bier op had, maar ik denk dat het gevolg van de phenibut was, dat ik niet voor 16u op kon staan, nog veel te moe, en nog uren daarna moe en aangeschoten geweest. Zelfs een dag later (zondagochtend) was ik nog wat suf, maar ik denk dat dat alleen nog de phenibut was (had ik de eerste keer ook de eerste 3 dagen na slechts 800-1000mg).
 
Hoe maak je eigenlijk best een neusspray zoals die kerel gedaan heeft?
Is er eig een verschil met poeder die zo in je longen kan komen vs vloeistof?
 
Back
Naar boven