MuscleMeat

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn ervaring:

500mg: niks
1000mg: niks, miss klein beetje vrolijker
1500mg: muziek klinkt beter, gemotiveerder en vrolijker
2500mg: bovenstaande + sociaal, zin om te praten, positieve gedachtes, hoger libido, geen slaap, soms euforisch, zware en rusteloze benen (wel allemaal subtiele effecten waardoor het miss lijkt of je gewoon een hele goeie dag hebt)

Combinatie met alcohol vind ik een aanrader, maar ik denk als je een lage alcoholtolerantie hebt dat je snel dronken bent en een flinke kater kan verwachten :D

3,5-4,5g: Euforisch as fuk, voelt je als een god, einde van de dag val je zelfs nog staand in slaap

:p

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 15:28 ----------

1.4gr, later nog 1gr er bij.

Was behoorlijk stoned en aangeschoten gisteren, maar voel me nog steeds stoned vandaag.. erg vaag.

2.5gr moet eigenlijk wel wat doen, maar als je baseline anxiety eigenlijk al laag is denk ik dat je er minder van merkt. Denk dat mensen die normaal meer social anxiety hebben dit meer als wondermiddel gaan beschouwen (gevaarlijker voor diegenen dus ook).

Aan de andere kant, de eerste keer pheni merkte ik vrijwel niks, zelfde soort dosering als ik het me goed herinner. Ik zou het nog eens nemen over een week, 2.5-3.5gr op nuchtere maag 's ochtends en dan kijken hoe je je na 2-4 uur voelt :)

Phenibut heeft trouwens een behoorlijk lange halfwaarde tijd geloof ik, zou best zijn dat de effecten ervan nu nog voelbaar zijn (maar het lijkt me niet dat het de effecten van andere middelen langer laat doorgaan).

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 15:30 ----------

Ik vind het effect van phenibut het duidelijkst wanneer je jezelf eigenlijk niet relaxed voelt :) Dan merk je duidelijk dat het je van een min naar een plus tilt qua mood.

Had deze reactie nog niet gelezen, dit bedoel ik :p
Als ik al een goede dag heb helpt het meestal minder. Mocht ik me een dag k*t voelen en moeten leren of ergens heen gaan dan pak ik meestal wat pheni zodat de dag toch nog een (flink) succes wordt :)
Motivatie die dat spul genereert verbaast me ook telkens weer, ook in combinatie met cafeine en wellicht noopept dat ook meehelpt.
Andere nootropics vind ik eigenlijk mn geld niet langer waard, maar heb racetams ook niet echt consistent maandenlang een kans gegeven.
 
Ik vind het effect van phenibut het duidelijkst wanneer je jezelf eigenlijk niet relaxed voelt :) Dan merk je duidelijk dat het je van een min naar een plus tilt qua mood.

Ik ben altijd relaxed dus ben benieuwd of het wat voor mij uithaalt..


3,5-4,5g: Euforisch as fuk, voelt je als een god, einde van de dag val je zelfs nog staand in slaap

:p



Klinkt als .. xtc. Jammer genoeg heb ik alleen een sample :(
 
Ik ben altijd relaxed dus ben benieuwd of het wat voor mij uithaalt..




Klinkt als .. xtc. Jammer genoeg heb ik alleen een sample :(

Dan heb ik t wellicht overdreven, t is geen xtc :p
 
Wat musculo zegt. Denk dat het spul idd in geval van sociale spanningen wonderen doet. Bv wanneer je een belangrijke presentatie hebt oid zal het effect zeer goed duidelijk zijn.

Dus echt om te chillen, dus op een normale vrije dag lijkt het mij minder effectief.

Maar bv ook de mensen die wel eens drugs gebruiken zullen er baat bij hebben. Bv de ma, di en wo na een zaterdagavond x zullen echt duidelijk je mood liften.
 
Phenibut blijft lekker spul. Ik neem het elke 3 dagen.
 
Geen van beide. :)

Zo lang ik het maar 1 x in de 3 dagen neem en niet vaker, gaat het goed.

Kan idd ook eig wel, lukt me ook 1x in de 3 dagen. Laatst wel withdrawal verschijnselen toen ik het nog vaker nam. Is nie fijn, opgejaagd anxiety gevoel terwijl je eig niks om over te stressen hebt ofzo lol.
 
Laatst bewerkt:
edit: nvm
 
Laatst bewerkt:
Waar bestel je het nu best?

Die link naar de nederlandse bron doet het niet meer uit de openingspost.
 
Gister besteld. Morgen avond eens testen.
Heb het meer gekocht voor tijdens presentaties. Dat ik lekker kan ouwehoeren, zonder spanning.
 
Weer s wat teveel genomen, oncontroleerbaar moe. 400mg cafeine hielp niet, ff gaan liggen om 4 uur en nu pas wakker :o
 
Ik zit er ook aan te denken om wat phenibut te bestellen voor de dagen na een festival, want ik ben deze dagen altijd aardig moe. Helpt het eigenlijk goed om de moeheid wat op te vangen? En is het veilig om het voor je werk te nemen als je de hele dag nog moet auto rijden?
 
Voor moeheid zou ik Phenibut niet nemen... Je merkt hooguit iets meer energie. Neem dan cafeïne ofzo.
 
Welke doseringen houden jullie aan? Als ik zo lees op de verschillende fora's lopen de doseringen echt sterk uit 1?
En ik slik nu dagelijks 5htp. Kan dit gevaren opleveren? Het lijkt mij niet.
 
600 mg, maar de meeste nemen meer. Dosering is en blijft persoonsgebonden.
 
Ik neem 1500 mg in één keer. Wel maar één keer per dag.
Soms 2000mg maar meer is echt niet aan te raden want de katers kunnen enorm zijn

Heb vandaag 1.5gr genomen, behalve dat ik me wat licht in mijn hoofd voel merk ik verder niks.

Had vandaag tegen de 1gr ingenomen, totaal geen effect. Morgen wat meer proberen.

Omdat het overzicht van nootropics topic is gesloten, ga ik hier maar verder.

Vandaag voor de 4e keer phenibut genomen in 8 dagen.

De 1e keer 1.5 gram van genomen, 2 uur van tevoren niks gegeten, uiteindelijk niks gemerkt(afgelopen woensdag)
De 2e keer 2.5 gram genomen, 4 uur van tevoren niks gegeten en 3 uur na inname 3 bier gedronken, uiteindelijk niks gemerkt(afgelopen vrijdag)
De 3e keer 3 gram genomen om in slaap te komen, niks gemerkt(afgelopen zaterdag nacht/zondag ochtend)
Vandaag 1.5 gram genomen en 3 uur van tevoren niks gegeten. Deze keer merkte ik het al na een halfuur, de treinrit was heel relaxed en had geen zin om uit de trein te gaan. Lichaam voelde heel chill aan. Maakte me ook helemaal nergens meer zorgen om en voelde me erg helder en energie vol. Concentreren ging wel heel moeilijk. Duurde uiteindelijk ongeveer 3 uur.

Vaag spul, nu even een week helemaal niet gebruiken.

Mijn ervaring:

500mg: niks
1000mg: niks, miss klein beetje vrolijker
1500mg: muziek klinkt beter, gemotiveerder en vrolijker
2500mg: bovenstaande + sociaal, zin om te praten, positieve gedachtes, hoger libido, geen slaap, soms euforisch, zware en rusteloze benen (wel allemaal subtiele effecten waardoor het miss lijkt of je gewoon een hele goeie dag hebt)

Combinatie met alcohol vind ik een aanrader, maar ik denk als je een lage alcoholtolerantie hebt dat je snel dronken bent en een flinke kater kan verwachten :D


Kijk ik bedoel dit. Doseringen lopen wel erg sterk uit 1 bij iedereen
 
Back
Naar boven