Fitness Seller

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoofdpijn krijg ik alleen als ik te veel neem en tevens een vage concentratie. Geen lekker gevoel dus.
 
Dat schepje van denkbeter? Als de grote ook het dubbele is heb ik al eens dosissen van 5g+ op ???

Zou het wel wat logischer maken allemaal haha

Kleine schepje is 1ml en grote is 3ml, dus 3x zoveel

Ja voel het wel duidelijk. Alleen die lichte koppijn is niet chill

Mss stacken met choline?
 
Hoofdpijn is wel weg. Zit al aan de wijn:)
 
Nee, nooit. Niet geprobeerd overigens want vind het als stand-alone een goede werking hebben.

Hmm, ik heb zin om 't eens te gaan stacken.. ben alleen niet echt thuis in 't nootropics gedoe.
 
Hmm, ik heb zin om 't eens te gaan stacken.. ben alleen niet echt thuis in 't nootropics gedoe.

Ik ook niet, maar beste is gewoon lekker proberen :p Kom je vanzelf uit wat het beste werkt, aangezien het met nootropics heel persoongebonden is wat werkt en wat niet
 
Klopt! Denk dat ik 't ga proberen met picamilon ;p

zien wel hoe 't verloopt
 
Klopt! Denk dat ik 't ga proberen met picamilon ;p

zien wel hoe 't verloopt

Had paar dagen geleden picamilon met aniracetam gestackt, maar merkte weinig.
 
hmm haha :p


Welke dingen hebben wel veel effect bij jou dan?
 
hmm haha :p


Welke dingen hebben wel veel effect bij jou dan?

Vooral stacks geprobeerd met leren. Nefiracetam en oxiracetam ben ik zeer over te spreken. Qua kalmerende dingen niet echt iets wat effect heeft gehad (maar heb eigenlijk nooit stress ofzo).
Oh en PEA (penylethylamine) met hordenine heeft een goed effect alleen veel te kort (Mdma-achtig, alleen maar een kwartiertje).
En taurine maar dat ondervind ik meer in de vorm van een blik monster energy (2gr taurine per blik), voel me af en toe na zo'n blik op een lege maag heel goed (bijna gelukkig/euforisch)
 
Vind het wel goedspul tot nu toe hoor. Komt echt in de buurt van GHB. Heb het zelfde warme gevoel in me benen wat ik bij G ook hebt. Alles precies het zelfde.
 
Vind het wel goedspul tot nu toe hoor. Komt echt in de buurt van GHB. Heb het zelfde warme gevoel in me benen wat ik bij G ook hebt. Alles precies het zelfde.

Haha en ik zit hier half te trippen op geranamine:p (1e keer), doet me denken aan mdma
 
Kreeg opeens acne uitbraak in m'n nek, plek waar ik nooit iets heb.
Kwam sowieso dooe de phenibut :/
 
Plss tell me more:D:D:D:D
Wat is je dosis en waar besteld:P

Besteld op geranaminekopen.nl (1gr 6 euro)
Had een eigen pre-wo gemaakt, 2.5gr Beta-alanine, 200mg caffeine, 4 caps agmatine en ongeveer 40mg geranamine (heb weegschaaltje tot op 10mg nauwkeurig, dus zat ergens tussen 40 en 50mg). Voelde heel geleidelijk mijn energie toenemen, op een gegeven moment kickte de geranamine in en eigenlijk gewoon mdma-achtige effecten. Niet echt stil kunnen zitten, van alles willen doen, het gevoel dat de energie door je lichaam stroomt. Daarna naar de fitness gegaan. Normaal neem ik 1-3 minuten rust tussen setjes maar ik had zoveel energie dat ik soms niet eens een halve minuut rust nam. Uiteindelijk na 4 rugoefeningen (4x 6) en 5 triceps oefeningen naar huis gegaan. Nu merk ik wel dat het uit begint te werken (coming-down effect) maar het is nog wel aanwezig. Voel wel een druk op mijn hoofd, tegen hoofdpijn aan, maar is niet echt storend.

Oh en ga nu nog een grammetje bestellen en denk woensdag een hogere dosis nemen maar dan meer voor de space. Denk 100-200mg en dan zie ik wel verder
 
Kleine schepje is 1ml en grote is 3ml, dus 3x zoveel



Mss stacken met choline?


Dat wordt vooral aangeraden met aniracetam nietwaar, tegen hoofdpijn dat weet ik, maar wordt het daardoor ook beter opgenomen?

En zou pheni ook beter kunnen vallen met choline, iemand een idee?

Morgen neem ik weer een dosis voor een sociaal event en wil wel even wat uitproberen.
 
Dat wordt vooral aangeraden met aniracetam nietwaar, tegen hoofdpijn dat weet ik, maar wordt het daardoor ook beter opgenomen?

En zou pheni ook beter kunnen vallen met choline, iemand een idee?

Morgen neem ik weer een dosis voor een sociaal event en wil wel even wat uitproberen.

Klopt, vooral aangeraden met aniracetam. Zelf krijg ik geen hoofdpijn van alleen ani. Wat ik heb gelezen is dat aniracetam (en andere nootropics) choline "verbruiken" en als er een tekort ontstaat krijg je hoofdpijn. Misschien komt het doordat ik veel eieren eet, wat een goeie choline bron is. Of het beter wordt opgenomen zou ik niet weten. Oh en je kan eigenlijk alles wel stacken met choline en omega 3 want dat blijkt bevorderend te werken, en is daarnaast ook nog gezond ;)
 
Geef phenibut, toch wel een 7,5 kwa cijfer.

Prima middel om thuis te chillen. Merk het nu nog steeds, heb ook 1 gr bij gepakt:).
Het lijkt mij ultimate geschikt om op te presenteren, of voor een sollicitatie gesprek.
In hoge dosissen, heeft het echt het GHB effect. Ik heb veel G ervaring en zag toch veel overeenkomsten.
Het lijkt mij dus ook goed geschikt voor een feest.

Ik zou het wel eens willen proberen met dexa. Caffeine, vind ik minder geschikt vanwege het neerslachtig gevoel van caf.
 
Ik werd rond 2 uur, wakker. Moest in 1x kotsen.
Zeer diep geslapen, nu ben ik nog steeds onder invloed. Tintelingen in me armen en hoofd. NOg vollebak misselijk.

Had beter niet meer kunnen bijpakken rond 10 uur.
 
haha u dun goofed

hoeveel gr had je eerder die dag genomen dan?
 
Back
Naar boven