Fitness Seller

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu wel nuchter. Voel me wel wat angstiger als normaal. En maf gevoel in mn benen. Het is wel duidelijk dat ik een overdosis heb genomen :p
 
vanochtend 1gr gepakt. voel niets. vanmiddag nog x gram pakken en kijken wat het doet
 
Nu wel nuchter. Voel me wel wat angstiger als normaal. En maf gevoel in mn benen. Het is wel duidelijk dat ik een overdosis heb genomen :p

Dat zal wel meevallen toch. Had zondag in totaal 5 gram op.
 
Gisteravond voor de eerste keer gebruikt. Effecten wel gemerkt 's avonds, zeker toen ik buiten ging lopen en merkte dat ik nog steeds zeer helder was ondanks het late tijdstip.

Vanochtend wel wakker geworden met een gevoel alsof ik als een baksteen had geslapen. Wat rare dramen ook, droom zelf al vrij visueel maar de effecten werd nog wat extra verstrekt leek het.

Vanochtend niet heel snel op gang gekomen en nu nog wat lichte hoofdpijn maar dat kan ook komen door de Noopept die ik vanochtend voor de eerste keer nam.

Noopept moet ik nog wat beter doseren, inmiddels een weegschaaltje besteld.
 
Vanochtend niet heel snel op gang gekomen en nu nog wat lichte hoofdpijn maar dat kan ook komen door de Noopept die ik vanochtend voor de eerste keer nam.

Denk dat je dan te veel hebt genomen. Als ik te veel neem, krijg ik ook hoofdpijn.
 
Denk dat je dan te veel hebt genomen. Als ik te veel neem, krijg ik ook hoofdpijn.

Zal inderdaad een kwestie van doseren zijn, tijd voor het weegschaaltje dus.

Ga daarna kijken wat een om en om Noopept en Phenibut regime doet.
 
Ga je trouwens zweten van dat spul?

Gisteren weer voor 2e dag op een rij genomen maar ben al zo goed als de hele nacht wakker. Slaap af en toe een uurtje en ben echt hard aan t zweten. Behoorlijk vies. Dekens gewoon helemaal nat. :(
 
Ja ik krijg er in het begin (eerste uur?) warm van en ga zweten, als ik er wat meer van heb genomen.

@Eric ik zou niet teveel Phenibut gebruiken, das iets om maar occasioneel te gebruiken.
 
@Eric ik zou niet teveel Phenibut gebruiken, das iets om maar occasioneel te gebruiken.


Ik ga een lage dosering cycle proberen en zeker niet voor te lange tijd. Eventuele crash na zo'n cycle kan ik wel aan maar voel meestal wel aankomen wanneer ik te ver ben gegaan en ben dan al off voordat de geplande cycle ten einde is.
 

Kijk wel uit... de verkoper is een klootzak indien je het niet hebt ontvangen of wel hebt ontvangen maar als niet werkend. Kopen op eigen risico dus.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ebay-kapot-product-terugzenden-kost-meer-343145/

Goedkoop is duurkoop...

PS lees meer problemen over het product, niet ontvangen, onderdelen missen of het niet doen. Zie feedback.
 
Laatst bewerkt:
Kijk wel uit... de verkoper is een klootzak indien je het niet hebt ontvangen of wel hebt ontvangen maar als niet werkend. Kopen op eigen risico dus.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ebay-kapot-product-terugzenden-kost-meer-343145/

Goedkoop is duurkoop...

PS lees meer problemen over het product, niet ontvangen, onderdelen missen of het niet doen. Zie feedback.

Oke had hem zelf niet gekocht dus geen idee dat het niet opschoot.
Heb zelf een minder accurate besteld (tot 10mg nauwkeurig, 0.01gr) --> demarktbijuthuis.nl.
Merk dat die niet heel nauwkeurig (consistent) is maar hij doet het prima
 
bro wtf voor thee drink jij. dat is een eetlepel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik had eerst een kleinere gepakt, maar toen had ik de maat van "teaspoon" opgezocht op het internet en de lepel was veel te klein. Dus toen pakte ik een andere en die kwam precies overeen met die maten. 2 bronnen gebruikt. 1 US teaspoon = 4.92892159 milliliters. Had nog met een mililiterspuitje gekeken of het klopte, en het klopte precies. Maar zoek het nu maar lekker zelf uit ondankbaar zwijn.

Waar heb jij zo een nauwkeurige weegschaal gehaald en was ie duur?
Wat ButchMcDick zegt. Was er volgens mij 14 euro voor kwijt.
 
Wat ButchMcDick zegt. Was er volgens mij 14 euro voor kwijt.

12,30 euro, meer dan zat voor een kapot product. ;) Ben benieuwd of ik nog een volledige refund krijg via de Paypal claim.
 
Vanochtend na ontwaken 1000mg ingenomen en in de middag nogmaals 1500mg. Ik merk alleen dat ik iets helderder ben en naar een aantal zaken wat positiever aankijk. Kijken hoe ik mij morgen voel en mogelijk wat met de doseringen spelen.
De smaak is iets waar ik om kon lachen. De eerste dosering nam ik in met een groot glas water dus was het aardig verdunt. De tweede dosering ging meer als een alcohol shot. Smaak is vergelijkbaar met het sabbelen op een paracetamol.:rolleyes:

Kan het nadelig zijn op wat voor manier dan ook om nootropics i.c.m. met caffeine/DMAA te gebruiken?
 
Ik vind de smaak te vergelijken met van dat zure snoep of zo.. erg bekende smaak maar kom er zo even niet op :P
 
Choline? Vond dat naar citroen smaken

Weet 't zo niet meer. Telkens als ik het drink dan denk ik "echt een bekende smaak" maar waar het vandaan komt weet ik niet ;P



vind het eigenlijk best wel lekker haha. Gooi het altijd door red bull heen.
 
Back
Naar boven