XXL Nutrition

Phenibut

Bezoekers in dit topic

2 dagen pheni op rij kon wel toch? Las hier sommige mensen het drie keer op rij nemen geloof ik?

Gister gewoon 1 dosis van ong. een gram genomen (als ik die maatlepel van denkbeter mag geloven).
 
2 dagen pheni op rij kon wel toch? Las hier sommige mensen het drie keer op rij nemen geloof ik?

Gister gewoon 1 dosis van ong. een gram genomen (als ik die maatlepel van denkbeter mag geloven).

Heb het gister en eergister genomen. Geen problemen mee gehad ofzo. Alleen vandaag zo goed als niet geslapen
 
Heb het gister en eergister genomen. Geen problemen mee gehad ofzo. Alleen vandaag zo goed als niet geslapen


ja en ik zie hier ook gasten 2x op een dag een dosis nemen, weet niet of dat minder slecht is dan 1x per dag?

Ik lees wel overal dat die nootropics zo´n lage toxiciteit hebben, maar pheni vind ik relatief zo´n heftig spul/sterke werking hebben, dat ik me niet voor kan stellen dat dit geen schade aan kan richten.
 
Phenibut is ook anders dan een racetam...
@Eric weet niet ofdat je een crash voelt aankomen, eerder gewenning.
 
Gisteravond voor de eerste keer gebruikt. Effecten wel gemerkt 's avonds, zeker toen ik buiten ging lopen en merkte dat ik nog steeds zeer helder was ondanks het late tijdstip.

Vanochtend wel wakker geworden met een gevoel alsof ik als een baksteen had geslapen. Wat rare dramen ook, droom zelf al vrij visueel maar de effecten werd nog wat extra verstrekt leek het.

Vanochtend niet heel snel op gang gekomen en nu nog wat lichte hoofdpijn maar dat kan ook komen door de Noopept die ik vanochtend voor de eerste keer nam.

Noopept moet ik nog wat beter doseren, inmiddels een weegschaaltje besteld.
Phenibut is fijn spul idd. Had gister een Sollicitatiegesprek, en kon gewoon heel rustig blijven, waarbij ik normaal behoorlijk nerveus zou worden. echter als je phenibut dagelijk inneemt gaat de werking wel afnemen, en kun je er een vreselijke 'kater' van krijgen.

BTW: nog een tip, Alcohol + Phenibut = episch en euforisch gevoel van binnen. volgende dag kater x10 :p
 
Als je Phenibut goed vindt, zou je ook Aniracetam kunnen proberen. Heeft m.i. ongeveer dezelfde werking, echter het grote voordeel is dat je het elke dag kan nemen en merk dat de werking langer duurt.
 
Waarom krijg je een 10x zo harde kater als je naast alcohol ook phenibut gebruikt? Je krijgt toch een kater doordat je hersenen uitgedroogd zijn? Phenibut droogt toch niet uit?
 
Waarom krijg je een 10x zo harde kater als je naast alcohol ook phenibut gebruikt? Je krijgt toch een kater doordat je hersenen uitgedroogd zijn? Phenibut droogt toch niet uit?

Phenibut droogt wel zeker uit heb ik het gevoel.

Dus extra belangrijk om veel (!!!) water te drinken voor het slapen en een vitamine b'tje er bij.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 18:44 ----------

Op de verpakking van primaforce staat trouwens 2 dagen op, 3 dagen af. En dan staat er 2 x 4 keer per dag 400 - 800 mg. Dus denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.
 
Phenibut droogt wel zeker uit heb ik het gevoel.

Dus extra belangrijk om veel (!!!) water te drinken voor het slapen en een vitamine b'tje er bij.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 18:44 ----------

Op de verpakking van primaforce staat trouwens 2 dagen op, 3 dagen af. En dan staat er 2 x 4 keer per dag 400 - 800 mg. Dus denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.

Ja dat uitdrogen heb ik gemerkt. Heb de dag erna, 3 a 4 liter gedronken. En ben die dag 2x na de wc geweest.
 
Hoeveel mg phenibut is nou een schepje vol, dus plat afgestreken? Wil het maandag even testen maar heb nog geen weegschaaltje thuis.
 
Een 1 ml schepje (kleintje) = 300 mg
 
Die lepel die je er bij krijgt klopt ook niet echt.

zou 300mg moeten zijn, maar volgens mij weegschaal is het 600mg

Ik schat het op 450 mg, bij de 1 ml lepel. Heb capsules van 600 mg liggen, en zo op het oog te zien, zonder het open te breken, kan ik de 1 ml schep makkelijk vullen. Zou nog iets overhouden, dus verwacht 450 mg = 1 ml lepel.

Echt testen doe ik een andere keer.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:57 ----------

Een 1 ml schepje (kleintje) = 300 mg

Echt getest of de info alleen van de site gehaald?
 
Laatst bewerkt:
Ik schat het op 500 mg, bij de 1 ml lepel. Heb capsules van 600 mg liggen, en zo op het oog te zien, zonder het open te breken, kan ik de 1 ml schep makkelijk vullen. Zou nog iets overhouden, dus verwacht 500 mg = 1 ml lepel.

Echt testen doe ik een andere keer.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:57 ----------



Echt getest of de info alleen van de site gehaald?
Bij mij is de kleine maatschep (1ml) 300mg. Vaak genoeg afgewogen :)
 
Ik gebruik liever het weegschaaltje. Gebruikte het vroeger ook voor 4fmp en andere dingen. Werkt goed.

Neem het over 3/4 weken weer een keertje. Deze week weer genoeg spul gebruikt. Gister oxa, vandaag xanax.
 
Ik gebruik liever het weegschaaltje. Gebruikte het vroeger ook voor 4fmp en andere dingen. Werkt goed.

Neem het over 3/4 weken weer een keertje. Deze week weer genoeg spul gebruikt. Gister oxa, vandaag xanax.
Met welk doel?
 
Ik gebruik liever het weegschaaltje. Gebruikte het vroeger ook voor 4fmp en andere dingen. Werkt goed.

Neem het over 3/4 weken weer een keertje. Deze week weer genoeg spul gebruikt. Gister oxa, vandaag xanax.

ben best benieuwd naar Xanax bro. kan je even beschrijven hoe dat voelt?
 
Back
Naar boven