XXL Nutrition

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met pep combo is nice
 
Ik heb vanochtend 6 schepjes Phenibut genomen. Ik dacht dat het dan zo'n 6 * 300mg = 1800mg zou zijn, maar toen ik een schepje ging nawegen bleek dat toch wat hoger uit te vallen. De ene keer was het 425mg, daarna 415mg en de derde meting was 350mg. Allemaal gladgestreken schepjes. Een beetje lastig dus om een bepaalde dosis in te nemen zonder een weegschaaltje te gebruiken :p. Misschien zit ik nu wel op 2400mg. Het voelt wel erg lekker. Nul anxiety gemerkt vandaag en dat lichamelijke GHB-gevoel is nu, 8 uur na inname, duidelijk aanwezig. Ik merk dat lichamelijke gevoel eigenlijk pas nu ik thuis ben, want ik kom net terug van het Henschotermeer, waar ik de hele dag in de zon heb gelegen. Ook heb ik minder last van mijn gebruikelijke inkakker. Voor herhaling vatbaar :)
 
Ik heb vanochtend 6 schepjes Phenibut genomen. Ik dacht dat het dan zo'n 6 * 300mg = 1800mg zou zijn, maar toen ik een schepje ging nawegen bleek dat toch wat hoger uit te vallen. De ene keer was het 425mg, daarna 415mg en de derde meting was 350mg. Allemaal gladgestreken schepjes. Een beetje lastig dus om een bepaalde dosis in te nemen zonder een weegschaaltje te gebruiken :p. Misschien zit ik nu wel op 2400mg. Het voelt wel erg lekker. Nul anxiety gemerkt vandaag en dat lichamelijke GHB-gevoel is nu, 8 uur na inname, duidelijk aanwezig. Ik merk dat lichamelijke gevoel eigenlijk pas nu ik thuis ben, want ik kom net terug van het Henschotermeer, waar ik de hele dag in de zon heb gelegen. Ook heb ik minder last van mijn gebruikelijke inkakker. Voor herhaling vatbaar :)

Ja die GHB feeling houdt wel achterlijk lang aan.

Vraag me af of de combo is met 4fmp.

Twijfel om het op lowlands te nemen met 4fmp. Omdat ik erna wel wilt pitten en dan neem ik oxa. Maar oxa en pheni lijkt mij gevaarlijk.
 
Vandaag 1,1 gram genomen. Op mijn werk niet zoveel gemerkt maar had wel heel veel motivatie voor een goede fietstraining. Nu is Phenibut geen hulpmiddel voor een beter aerobisch vermogen maar ik reed wel een stuk van 20 Km sneller dan ooit. Zo snel dat ik op Strava de KOM pakte, de snelste tijd op dat segment. Focus was heel goed, normaal gesproken ben ik op een gegeven moment wel afgeleid op zo'n stuk.

Merk dat Noopept overigens ook goede effecten voor focus tijdens de training maar het gevoel dat Phenibut gaf qua motivatie was toch wel wat sterker.

Kon ook doorhalen met hartslagen boven de 180 op de laatste kilometers. Zonder me echt volledig kapot te rijden. Nu zal de warmte een rol hebben gespeeld maar boven de 180 hartslagen trainen heb ik al meer dan 10 jaar niet kunnen doen.
 
Dmaa en phenibut combo, feeling of the gods
 
Lijkt me srs niet chill met die dmaa crash. Werd er altijd zo agressief van na het trainen.
Met caff is wel aan te rade?
 
Nah, zodra dmaa uitwerkt is t eind vd dag. Dan val je gewoon in slaap door pheni, elke keer denk je heel ff liggen, uur later wordt je wakker omdat je weer in slaap gevallen was lol.
 
Dat het bij jullie zo lang werkt. Bij mij is het piek effect na ca. 4 a 5 uur echt wel weg.
 
Nog een bijeffect dat ik kan vermelden is dat je heerlijk slaapt en wakker word de volgende dag.
 
Dat het bij jullie zo lang werkt. Bij mij is het piek effect na ca. 4 a 5 uur echt wel weg.

Je bent door GHB (en andere middelen) waarschijnlijk verzadigd. Moderatie is de sleutel meestal, met welk middel ook.
 
Werkt bij mij toch wel 8 uur.
 
Dat het bij jullie zo lang werkt. Bij mij is het piek effect na ca. 4 a 5 uur echt wel weg.

Klopt maar dmaa effect niet (redose)
 
Klinkt niet slecht, DMAA en phenibut, afgezien van het feit dat je uppers en downers combineert. Neem je daarnaast ook nog caffeïne of een PWO, Musculo? Ik zou de combinatie eens willen proberen, omdat ik zo slaperig werd van pheni, maar ik drink ook graag koffie ^^
 
waar bestellen jullie phenibut? liefst een goede (goedkope) NL bron:)
 
Klinkt niet slecht, DMAA en phenibut, afgezien van het feit dat je uppers en downers combineert. Neem je daarnaast ook nog caffeïne of een PWO, Musculo? Ik zou de combinatie eens willen proberen, omdat ik zo slaperig werd van pheni, maar ik drink ook graag koffie ^^

Nee, neem dexaprine ipv pure dmaa dus daar zit al zat in aan andere stims.
Zou er sowieso niet veel meer bijgooien, lijkt me niet dat je daar beter van wordt.
Gewoon 1 cap die ik over de dag verdeel en dan 3g phenibut oid.
Dan weer een weekje-2wkn niet :D
(Ivm tolerance)

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 16:27 ----------

waar bestellen jullie phenibut? liefst een goede (goedkope) NL bron:)

denkBeter of zuiverbewustzijn
 
heb besteld bij denkbeter, bedankt voor de tip :)

nog een vraagje aan phenibut gebruikers..
welke dosis nemen jullie in, gemiddelde rusttijd en heeft dit wel of geen invloed op je tolerantie?
Ben benieuwd.. heb posts gezien met 2-3 dagen rust en Musculo bijvoorbeeld weer meer dan een week
 
1 dag on 2 dagen off, en neem 600 mg. Maar dosis is heel persoonlijk. De meeste (zo niet iedereen) nemen meer dan ik.
Hoe vaker je het gebruikt, des te sneller er gewenning optreedt.
 
Back
Naar boven