1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Phenibut

Topic in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Bert van Dijk, 13 aug 2019.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Bert van Dijk

Bert van Dijk Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    9
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    Vetpercentage:
    20%
    Heren,
    Eens in de maand doe ik wel eens mee met een darttoernooi, vooral als ik verder kom in de toernooien en meer mensen meekijken wordt ik nerveus en verlies ik onnodig mijn wedstrijden. Dit heb ik tot heden opgelost met alcohol maar ik vind het een beetje zonde worden aangezien ik merk dat mn prestaties in de gym de dagen erna ook niet zo zijn als het hoort.

Alcohol helpt mij een gezonde agressie voor het bord te geven en extra focus (tenzij ik balls to the walls ga, dan ben ik blij dat ik het bord raak ofc, maar dit gebeurd eig nooit meer). En de zenuwen die ontstaan doordat mensen met mij meekijken zijn dan weg, sterker nog, ik vind het dan heerlijk dat mensen meekijken. Dat wordt dan een kick ipv dat ik nerveus wordt waardoor ik vaak nog strakker ga gooien.

Heeft phenibut het zelfde effect als alcohol?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie