AndroidHealthClinic

Phil Heath armworstelen

Bezoekers in dit topic

54 valt me wel 'tegen' eigenlijk. Zijn armen lijken KK dik op het podium. terwijl iemand als Lee Priest 57 cm had (stond in de bladen, k heb ze niet zelf gemeten) maar die van Heath lijken iig net zo dik, of zelfs dikker.
 
nog gevaarlijk ook voor zijn ellebooggewricht, 2 van die mongolen die eraan lopen te rukken. Dapper dat hij dat zo doet hoor.
 
had ook wel meer verwacht in cm .. ma wel leuk hoe hij met ze speelt :D
 
wat een focking mongolen :P wel leuk om te zien!!
 
wat een focking mongolen :P wel leuk om te zien!!

54 cm valt inderdaad tegen, ze ogen veel groter. Dat kan ook misschien komen doordat zijn armen te groot zijn vergeleken met de rest.
Dan heeft neset dus grotere guns in omvang, dacht dat hij 56 cm had.
 
nog gevaarlijk ook voor zijn ellebooggewricht, 2 van die mongolen die eraan lopen te rukken. Dapper dat hij dat zo doet hoor.

Inderdaad heb zo ook wel eens mezelf geblesseerd door tegen 2 man tegelijk handje te drukken, totdat de een begonnen te trekken...
 
54 cm valt inderdaad tegen, ze ogen veel groter. Dat kan ook misschien komen doordat zijn armen te groot zijn vergeleken met de rest.
Dan heeft neset dus grotere guns in omvang, dacht dat hij 56 cm had.

??? sinds wanneer valt 54cm tegen?
Hoe groot zijn die van jou dan?

Trouwens gewicht en omvang wordt bij de meeste vooral Amerikaanse BB-ers erg overdreven. Trek van hun lengte rustig 5 à 10cm af en haal er vaak ook maar een kilo of 10 spiermassa af.

Zo heb ik er een paar op de FIBO ontmoet waarvan in de bladen monster stats stonden en megafoto's, kom je ze in het echt tegen....pfffff....allemaal van die kleine opgeblazen kikkertjes. :D

Eentje heeft in die tijd wel veel indruk op me gemaakt, daar was weinig van overdreven in de bladen en dat was Greg Kovacs, wat een monster!
 
nog gevaarlijk ook voor zijn ellebooggewricht, 2 van die mongolen die eraan lopen te rukken. Dapper dat hij dat zo doet hoor.

Inderdaad, hij zal zich toch ff blesseren met zo'n geintje, moet je toch niet aan denken
 
lekker slim, gaat zo door het glazen tafeltje heen als je niet oppast
 
??? sinds wanneer valt 54cm tegen?
Hoe groot zijn die van jou dan?

ze lijken groter dan 54 cm, dat bedoelde ik ermee slimpie..sommige hebben grotere armen maar lijken kleiner dan die van hem..en dat heeft niets met mij te maken, moet ik groter dan hem zijn om commentaar te geven...maar als je echt geinteresseert bent in mijn armomvang is dat 50 cm bij 13 % bf..nog 4 te gaan dus voordat ik weer iets over hem ga zeggen;)
 
wat een dudes niet :p
 
Lekker slim zelfde geldt loopt hij weer een blessure op met die onzin.
 
Haha, is er nadien een dopingtest gedaan?:D
 
Eerder gevaarlijk voor zijn schoudergewricht gezien daar de beweging voornamelijk plaatsvindt.

54 cm is vergeleken met andere pro's idd niet heel veel.
 
Back
Naar boven