AndroidHealthClinic

Phil Heath guestposing 4 weeks out! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ongelovelijk zou zonde zijn als deze man de zelfde lot over komt als shawn en levrone die nooit de sandow hebben kunnen pakken. Zijn weinig jongens die zo veel massa hebben en toch nog een mooie en brute fysiek hebben.
 
ongelovelijk zou zonde zijn als deze man de zelfde lot over komt als shawn en levrone die nooit de sandow hebben kunnen pakken. Zijn weinig jongens die zo veel massa hebben en toch nog een mooie en brute fysiek hebben.
+1
 
Ik vind phil er veel mooier bij staan als Jay..
 
Ik vind phil er veel mooier bij staan als Jay..

Inderdaad. Weet niet hoe ze er allebei over 4 weken voorstaan, maar voor nu gok ik dat Phil Heath het word.
 
Heel nice, idd bijna zo mooi als Levrone. Echt serieuze massa, was eerst wel zeker van Jay maar weet het nu ook niet meer
 
Heel nice, idd bijna zo mooi als Levrone. Echt serieuze massa, was eerst wel zeker van Jay maar weet het nu ook niet meer

Dit. Ik ben een grote Jay fan maar phoe... Phil wordt gevaarlijk
 
Geweldig fysiek!
 
hahaha een reactie op de fotos van facebook:
Antonio Banks I GOT A QUESTION NO OFFENSE TO ANYONE BUT DO YOU THINK HE IS ON ROIDS CAUSE I WANT TO TRY THEM BUT SCARED
zondag om 19:14.
:rolleyes:
 
LB zal net zo belangrijk zijn, ben benieuwd:)
 
Staat er al heel goed bij voor 4 weeks out. Hoop niet dat hij teveel massa moet inleveren, is bijna wedstrijd klaar dit.
 
Back
Naar boven