XXL Nutrition

Phil Heath updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brwa

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2012
Berichten
909
Waardering
69
geen update maar een oude foto die ikzelf nog nooit gezien had



34s40gl.jpg
 
Enig idee over het jaar? 2003?
 
Dat hoofd, wat een verschil :eek:
 
Ik teken ervoor
 
Hoe oud zou hij hier zijn geweest?
 
Opvallende ogen heeft die vent trouwens, zeker voor een neger.
 
Lol op de foto's die Rox92 geplaatst heeft is die waarschijnlijk pas 22 met 3 jaar trainingservaring ofzo. De meeste mensen mogen blij zijn als ze zo ooit mogen komen uit te zien
 
Lol op de foto's die GetXXL geplaatst heeft is die waarschijnlijk pas 22 met 3 jaar trainingservaring ofzo. De meeste mensen mogen blij zijn als ze zo ooit mogen komen uit te zien

Lol, natural haal je dit NEVER
 
Wat foto's van zn fb die ik bruut vond.(en nog steeds)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Met juice ook niet hoor, tenzij op TRT gaat

Ben een noob op dat gebied.
Is testosteron het sterkst stimulerend op spierbouw dan, meer dan steroiden nog?
 
Ben een noob op dat gebied.
Is testosteron het sterkst stimulerend op spierbouw dan, meer dan steroiden nog?

Testosteron= steroiden
Tren stimuleert het meest, gooi daar igf/insuline en HGH bij en je kan behoorlijk wat progressie maken

Als je dan op TRT gaat, heb je genoeg testosteron in je lichaam om niks te verliezen.

Meeste mensen behouden na hun kuur dan ook 75 tot 60% van de gains in de maanden erna
 
Testosteron= steroiden
Tren stimuleert het meest, gooi daar igf/insuline en HGH bij en je kan behoorlijk wat progressie maken

Als je dan op TRT gaat, heb je genoeg testosteron in je lichaam om niks te verliezen.

Meeste mensen behouden na hun kuur dan ook 75 tot 60% van de gains in de maanden erna

Ok thanks.
Niet dat ik het van plan ben, maar ben altijd wel benieuwd naar de schadelijkheid van de kuren die bodybuilders gebruiken. Hoeveel is hierover bekend? En wat kost zo'n prof-kuur?
 
Back
Naar boven