Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Philiep, nog nieuwe plannen voor 2007 ?.
Ff een tijdje stil rond je geweest, alles goed ?
tijd om weer het podium onveilig te maken toch.........![]()
Kan dit alleen maar bevestigen en respect opbrengen dat je er nog steeds méér dan goed uitziet.JA, ik train nog steeds meerdere keren per week en hou mijn shape (al is het een heel stuk lichter) goed onder controle zodat ik het wel zou kunnen.
Jammer hoor had je ook graag wel weer op het podium gezien net als Eric C maar die gaat niet meer staan helaas.
Jij misschien dus toch nog wel. ben benieuwd.
We zullen wel zien wat de tijd brengt!
Een ding is zeker, in mijn hoofd is er nog steeds NIETS veranderd. Alleen laat ik me niet verleiden door domweg terug het podium op te stappen.
Intussen hou ik alles vanop afstand goed in het oog!
Doe jij maar ondertussen je best![]()
Wat is dat over Carpentier?^
en Philiep, over welke slechte condities heb je het? of wil je je daarover niet uitspreken? wij zouden er van kunnen leren..
en hey, dat was géén compliment, pure realiteit
om op het podium te staan![]()
Hey giantkiller, neem uw poseerslip s rap uit de kast, zoals ge hoort fans genoeg die er op zitten wachten![]()
Philiep, ik hoorde het ook van Aron vandaagEen echte bodybuilding celebrity hé als ze al beginnen roddelen over een comeback
![]()
Kan dit alleen maar bevestigen en respect opbrengen dat je er nog steeds méér dan goed uitziet.
Bedankt voor alle steun die je aan beloftevolle atleten zoals Aron geeft!
Groetjes
Jef
Haha hoezo... Weet jij meer dan ik.![]()
Mijn slips heb ik uitgeleend!
Ik wacht er nog steeds op![]()