Fitness Seller

Philiep van Nuffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SQUAT zei:
Heb je genoeg geld voor die begeleiding?

Ik heb al mijn geld uitgegeven aan motivatie, doorzettingskracht en optimisme.

ik ben bankrupt!:D

DUS wanneer beginnen WE ;) mhehe
 
Succes phillip met je comeback
 
Big Cat zei:
Als hij de fed cup en een andere grand prix wint, verdient hij zijn pro card.

In 2004, als alles meezit, zou ik willen dat hij meedoet aan de NABBA Universe.

En geloof me, de eerste twee zal hij winnen en als zijn progressie zo blijft doorgaan zal de Universe een makkie worden ...


spijtig dat je borstpier gescheurd is.
en bij deze: hoop dat het volledig zal revalideren en dat het niet meer mag gebeuren !

maar wat ik mij afvraag is welke wedstrijden je nou nog gewonnen hebt,
en of je je pro card al hebt ?

ik kan het wel ff opzoeken, via een aantal zoekmachines of zo, om zo te kijken wie er in 2003/2004 o.a de fed cup en de NABBA UNIVERSE hebben gewonnen.

maar ik dacht laat ik het maar gelijk rechtstreeks hier aan hem vragen !
 
2be4 zei:
spijtig dat je borstpier gescheurd is.
en bij deze: hoop dat het volledig zal revalideren en dat het niet meer mag gebeuren !

maar wat ik mij afvraag is welke wedstrijden je nou nog gewonnen hebt,
en of je je pro card al hebt ?

ik kan het wel ff opzoeken, via een aantal zoekmachines of zo, om zo te kijken wie er in 2003/2004 o.a de fed cup en de NABBA UNIVERSE hebben gewonnen.

maar ik dacht laat ik het maar gelijk rechtstreeks hier aan hem vragen !

In april 2004 heb ik nog een gastoptreden gedaan op de 1/2 finale van de ifbb en ben daarna begonnen aan een jaar bouwen met de bedoeling 5kg zwaarder te zijn in 2005. Toen scheurde ik mijn borstspier in juni 2005. Sinds dan was het meer revalideren en sukkelen met onstekingen. Ik heb dan een jaar lichter getraind en veel tijd besteed aan mijn gezin. Mijn vrouw is trouwens zwanger van ons tweede kind dat zal geboren worden in oktober.
Pro worden wou ik wel maar door omstandigheden en veel nadenken denk ik niet dat dit voor mij de goede keuze is.
Nu plan ik een comeback in oktober 2007, maar heb geen zin om nog wedstrijden te doen in belgie of nederland. Ik zoek iets nieuws, iets fris wat ik nog niet gedaan heb, want de rest zegt me niet zo veel meer.
Misschien de universe of npc.
 
Wat zijn jou records op de grote 3 (Deadlift, benchpress, squat)?
 
KaLe zei:
Wat zijn jou records op de grote 3 (Deadlift, benchpress, squat)?

Beter gezegd wat waren mijn records. Bench 3 x 190
squat 4 x 210 ass down! deadlift deed ik reps met 200
 
SQUAT zei:
Beter gezegd wat waren mijn records. Bench 3 x 190
squat 4 x 210 ass down! deadlift deed ik reps met 200

Bij die deadlift ben ik getuige, aan 160 kg heb ik hem moeten laten gaan. Ging hij vlotjes alleen door tot 200 hehe. Flex zn ego n deuk :p
 
heb hier een artiekel liggen voor mij dat je op pensieon ging gaan als bb-er..staat in de sport en fitnes van mei /juni 2006..
dus heel recent..nr 134...

pag 143 staat het..

nu je zegt dat je terug een combake wil maken in 2007..
is dat dan schijn dat artiekel of ben je terug gekomen op je beslissing..

je bent nog steeds een van men voorbeelden..
en op men bureaublad sta je nog steeds,hihi...

we hebben paar x gemaild,
zal later eens iets van me laten horen,als je hebt gereageerd op dit bericht...

kijk alvast uit naar 2007 dan..
misschien komt het dan toch nog uit dat ik met men voorbeeld op dezelfde wedstrijd mag deelnemen...

grt bakkerke..
 
bakkerke zei:
heb hier een artiekel liggen voor mij dat je op pensieon ging gaan als bb-er..staat in de sport en fitnes van mei /juni 2006..
dus heel recent..nr 134...

pag 143 staat het..

nu je zegt dat je terug een combake wil maken in 2007..
is dat dan schijn dat artiekel of ben je terug gekomen op je beslissing..

je bent nog steeds een van men voorbeelden..
en op men bureaublad sta je nog steeds,hihi...

we hebben paar x gemaild,
zal later eens iets van me laten horen,als je hebt gereageerd op dit bericht...

kijk alvast uit naar 2007 dan..
misschien komt het dan toch nog uit dat ik met men voorbeeld op dezelfde wedstrijd mag deelnemen...

grt bakkerke..

je mag dat artikel niet letterlijk op mij plakken. Al ging mijn carierre ongeveer zo. Het is meer iets hoe iemand in wedstrijdbodybuilding terecht zou kunnen komen en wat hij er later mee zou kunnen doen. Een motivering over hoe en waarom en doorgeven van kennis om onze sport te promoten. Eigenlijk heeft het artikel nog een vervolg.

Een comback is zoals iedereen die plannen maakt iets wat je voor ogen houd, maar is niet zeker. Het is iets dat je zou willen doen.

greets bakkerke
 
Ik weet heel weinig van BB, maar ik zie dat je 36 bent. Hoe zit dat in deze sport? Wordt het niet moeilijker om een bepaald niveau vast te houden als je ouder wordt?
 
ok ;ik hoop dat alles goed met je gaat tijdens je trainingen voor je comeback..
laat weten wanneer je zal deelnemen en in welke federatie je gaat deelnemen..
hoop gene ifbb,want zelf zou ik meedoen met een andere federatie...

beste...
 
Erwin123 zei:
Ik weet heel weinig van BB, maar ik zie dat je 36 bent. Hoe zit dat in deze sport? Wordt het niet moeilijker om een bepaald niveau vast te houden als je ouder wordt?

dat heb je goed gemerkt 38er!:D
Als je wil zeggen spiermassa vasthouden is het niet moeilijker dan vroeger. Dit is pas rond de 45 moeilijker. De rest is kwestie van gemotiveerd blijven na al die jaren. Wel web ik daar geen probleem mee want na al die jaren heeft bodybuilding me blijven motiveren. Verslaafd? Jazeker!
 
Ik denk dat BB'ers zoals jij bewijzen dat er meer gebouwd wordt dan alleen de body...
:thumbup: diep respect man.
 
Erwin123 zei:
Ik denk dat BB'ers zoals jij bewijzen dat er meer gebouwd wordt dan alleen de body...
:thumbup: diep respect man.

D'as toch mijn bedoeling! Als het hem alleen maar om spieren ging zag ik er nu wel heel anders uit! Geloof me maar!
 
Das klote zeg, zo'n gescheurde borstspier. Knap dat je het geduld en de discipline kan opbrengen om terug te komen.
 
philiep als je terug komt veel succes toegewenst van jacky
en annuska als je ons niet meer echt herrinnerd denk dan aan je
vakantie in mallorca van een jaar of 13 terug !!!!!
ow toentertijd woonden we nog in nederland
 
philiep als je terug komt veel succes toegewenst van jacky
en annuska als je ons niet meer echt herrinnerd denk dan aan je
vakantie in mallorca van een jaar of 13 terug !!!!!
ow toentertijd woonden we nog in nederland

Hoe heb jij mij gevonden?
En hoe weet jij dat ik squat ben?
Natuurlijk ben ik jullie nog niet vergeten! Het was vriendschap op het eerste zicht niet!
Kan je mij eens een persoonlijk mailadres geven!
Groetjes Jacky en nen dikke kus aan t'vrouwke.
 
mailadres is onderweg ach weet je philiep eenmaal besmet met bodybuilding laat het je niet meer los he ;en alle info is altijd welkom nooit te oud om te leren daarom kijk ik op dit forum en kwam toen bij jou terecht wat dus wel erg leuk is.
stuur maar mailtje kunnen we wat bijpraten groeten Jacky
 
Back
Naar boven