XXL Nutrition

Philiep van Nuffel (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Wat promo werk voor philiep :D

Deejay Spike heeft het al eens over Philiep gehad omdat ie in dezelfde gym traint. Ik werk nu al een goeie 9 maanden met Philiep en heb hem helpen voorbereide op het Europees kampioenschap in Napels, in Juni. Enorm getalenteerde kerel, heel toegewijd en hij kan alles wat ik zeg letterlijk opvolgen. Heb nog nooit iemand getraind die dat kon. Hier zijn wat foto's van het Europees kampioenschap.

philiepfrontlat.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier staat ie met de nummer 2 van het EK, die tevens 2de was in het WK IFBB. Het verschil was enorm.

philiepwinner.jpg
 
Nogmaals, op het podium dit keer. De wedstrijd was nagenoeg beslist toen ze het podium opkwamen. Philiep heeft maar 1 call-out gehad, en er was een sterk vermoeden dat ie die enkel gekregen heeft omdat ie zichzelf ook eens zou mogen tonen. Maar de rest stond hij dus op de achtergrond zoals hier ...

philieprelax.jpg
 
Side chest

philiepsidechest.jpg
 
Met zijn beker backstage na de wedstrijd ...

philieppic1.jpg
 
Most muscular

philiepmostmuscular.jpg
 
Ab and thigh shot

philiepabs.jpg
 
Deze is genomen een maand later in Spanje, op het strand van palamos. Op het EK woog ie net geen 84 kilo, hier weegt ie er 93. Intussen zit hij aan de 97 kilo. Hij neemt nu een jaar vrijaf om te bulken, Ik zou hem graag klaar hebben voor de fed cup van volgend jaar in oktober aan 95 kilo droog. Dus grote kans dat ie dicht tegenaan de 115 kilo zal wegen op het hoogst van de bulk. Als hij de fed cup en een andere grand prix wint, verdient hij zijn pro card.

In 2004, als alles meezit, zou ik willen dat hij meedoet aan de NABBA Universe.

En geloof me, de eerste twee zal hij winnen en als zijn progressie zo blijft doorgaan zal de Universe een makkie worden ...

philiepspain.jpg
 
Die kerel ziet er echt super uit mensen.Ik vind zijn off season picture ook erg mooi.
 
Ziet er goed uit! Benen zijn ook mooi...
Kwou dat iemand mij nog kon begeleiden.... Kwil ook weer beetje trug komen :)

Wel een klein mannetje of nie? Hij is zo licht...
 
1 m 69. Hij ziet er gewoon gigantisch uit. Ik ben 1m84 en weeg 101 kilo, maar ik zie er gewoon mager uit naast hem.
 
1m69? Jeetje dan istie goed gevult ja :)
ik ben 1m92.... Dan issut helemaal k*t om een beetje vol te lijken, maargoed, ik kom er wel een keer, kblijf net zo lang bulken tot ik omval :)
 
hier moet ik even op reageren.
Dit vind ik een heel goed voorbeeld van hoe een bb'er uit zou moeten zien.
Off season ook echt een flinke vent, ondanks zn lengte, maar hij ziet er goed vol en gespierd uit. Echt top.
 
Ziet er idd heelo goed uit ook off season.

Volgens mij heb je deze foto's ook al een keer gepost op bb.com
 
Originally posted by WoUz
1m69? Jeetje dan istie goed gevult ja :)
ik ben 1m92.... Dan issut helemaal k*t om een beetje vol te lijken, maargoed, ik kom er wel een keer, kblijf net zo lang bulken tot ik omval :)

hehe of totdat ik doormidden breek ;)
 
Damn...offseason...nicenice! :thumb:
 
Originally posted by M@k@vElI
Ziet er idd heelo goed uit ook off season.

Volgens mij heb je deze foto's ook al een keer gepost op bb.com

Juist ze zijn eigenlijk onderdeel van mijn nieuwe artikelen reeks voor BB.com. Om de twee weken, over hoe ik Philiep train, en hoe Philiep traint. En zo zijn vooruitgang vastleggen tussen zijn beste vorm ooit op het EK en een nog betere vorm maar dan 11 kilo zwaarder een jaartje verder. Eerste artikel is al meer dan een maand klaar, maar Ryan is me nog geld schuldig dus ik dien geen nieuwe artikels in tot ik het heb.
 
Hoe kan je nou als je al zo ver ben NOG eens 11 kilo spier in een jaar erbij krijgen? supersnoepjes?

Laat je het horen als je artikel online staat? :)
 
Gewoon slim trainen, goed timen en niets aan het toeval overlaten. In theorie is het helemaal niet moeilijk. In praktijk is iets anders, anders kwamen we allemaal zoveel bij op korte tijd. Ik laat zeker iets weten als de nieuwe serie van start gaat. Maar ze zal voldoende publiciteit krijgen, dus je zult het wel weten als het zover is.
 
Back
Naar boven