AndroidHealthClinic

Philiep van Nuffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vet hoor !!! zeker mooi fysiek !
 
Vind m offseason nog mooier, een stuk groter oogt hij daar, niet zo droog uiteraard.. maar ja..

Super iig.
 
ben beniwued hoe t nu met die kerel ervoor staat. wat een fysiek he, zelfs offseason maar ja, niet met een al te hoog% dus dat oogt zowiezo goed..en wat een benen. dat vind ik groot zat voor mijzelf. dan ben ik al eruug tevreden. Ben benieuwd BC..laat maar weten
 
101 kg off-season, twee weken voor de voorbereiding op de Fed Cup in Oktober begint. Voor zover ik weet gaat alles nog goed, maar ben heel deze week incommunicado geweest dus heb Philiep nog niet gesproken. Momenteel reken ik toch minimaal op een droog gewicht van 90-91 kg, wat een gewin van 6 kg is op de Europese kampioenschappen. Maar zijn conditie zal, als de timing wat meevalt, ook een stuk beter zijn.
 
wat zijn de belangrijkste punten waar een atleet moet op letten wanneer hij naar wedstrijden toe gaat trainen?

word of advise?
the commandments...? :)
greetz
 
dat is mooi
wil ik ook wel bereiken
ooit
 
intensity zei:
wat zijn de belangrijkste punten waar een atleet moet op letten wanneer hij naar wedstrijden toe gaat trainen?

word of advise?
the commandments...? :)
greetz

Da's verschillend per persoon!
Iemand die van natuure al vrij droog is zal bvb moeten zien dat hij tijdig begint met dieet.
Vasthouden van spiermassa. En da's weten hoeveel van elke macro nutrienten je nodig hebt.
Vochtinname. Niet te verwaarlozen.
Verander je training NIET. Dat is de belangrijkste raad die ik je geef. Je hebt je spier zo opgebouwd, zo zal je hem behouden. Dat is mijn regel.
Luister goed naar je lichaam.

Verder zijn er nog veel zoals:
Zwakke punten.
Criteria van de federatie en jury.
Welke gewichtsklasse wil je uitkomen.
Overdrijf nooit met cardio training.
Posing en muziek.
 
staan nog wat foto's van Philiep bij een thread over the nationals. Erg positieve pics trouwens aangezien hij er na een mindere period van een paar maand nog perfect op gewicht was, en er voor hetzelfde gewicht eigenlijk beter uitzag. Het beloofd in elk geval voor volgende wedstrijden.
 
hoeveel cardio mag je dan max. per dag doen?

En nu ik toch bezig ben met vragen: wat vind je van brood tijdens cutten? Slecht? Wat is dan de reden dat het vocht vast houdt, want brood is van granen gemaakt en naar mijn idee zijn havermout, brinta en rijst ook granen
 
Om het brood te binden en op smaak te brengen is vocht en o.a. zout toegevoegd. Dat zout houd het vocht vast, bij brinta is dat niet zo :)
 
Moet er niet aan denken, brinta met zout
 
marcos zei:
hoeveel cardio mag je dan max. per dag doen?

En nu ik toch bezig ben met vragen: wat vind je van brood tijdens cutten? Slecht? Wat is dan de reden dat het vocht vast houdt, want brood is van granen gemaakt en naar mijn idee zijn havermout, brinta en rijst ook granen

Zoals al gezegd, de reden is zout. Brood wordt per gewicht verkocht en mag niet meer dan een bepaald percentage zout bevatten. Anders zou het gewicht gemakkelijk te verzwaren zijn moest men er geen maximum beperking opleggen.
Zout is niet ideaal in een wedstrijd dieet, wnat het geeft een verkeer beeld van je gewicht en hoe droog je al staat.
 
en post je hier nog?

wat zijn je bbing plannen nu

en wanneer ga je me eindelijk eens begeleiden ;)
 
inderdaad, wat een kick
 
topic werd gemoved nr deze sectie net om die reden..
 
willlem zei:
en post je hier nog?

wat zijn je bbing plannen nu

en wanneer ga je me eindelijk eens begeleiden ;)

Ja ik post hier nog!
Maar heb ondanks verhuis en veel werk weinig tijd.
Vorig jaar scheurde ik gedeeltelijk mijn borstspier en moest 6 maanden revalideren. Daarna zat heb ik de kant van mijn borstspierscheur heel wat onstekingen gehad die pas na maanden behandelen en lichte training weg zijn.
Sinds enkele maanden train ik weer op 80% en zal dit langzaam opvoeren.
Volgend jaar na de zomer plan ik een comeback.

Heb je genoeg geld voor die begeleiding?:D Grapje hoor!
 
Das mooi zuur Philip. Heel veel suc6 met je comeback!
 
Back
Naar boven