XXL Nutrition

Philiep van Nuffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh... dat... :)

ik schrok al...

T'lijkt wel iets alledaags Purple?!:D
Nee, efkes serieus, blijf toch zo lang niet weg van dat podium! D'er zit toch nog wel veel meer in zeker!
 
Haha...

Ik zal mijn best doen... Waar de mensen om me heen zijn gestopt moet ik het maar weer gaan oppakken... Ik ben nog jong. :D
 
Al een hele tijd ben ik enkel nog een passief lezer van Dbb, maar volg nog regelmatig een en ander.
De laatste dagen heb ik heel wat telefoontjes en sms'jes gekregen om te bevestigen of ik al dan niet een comeback maak.
Ik zal daar kort op antwoorden: NEE, voor het moment plan ik geen comeback. NEE, ik ben niet in wedstrijdvoorbereiding. JA, ik train nog steeds meerdere keren per week en hou mijn shape (al is het een heel stuk lichter) goed onder controle zodat ik het wel zou kunnen.
Het spookt idd nog steeds in mijn hoofd, en wel regelmatig is de drang er om terug het podium op te stappen. Voor het moment is het echter onmogelijk omdat ik het niet met mijn prive kan combineren. ALS ik een comeback zou maken neem ik zeker 2 jaar om mij voor te bereiden en doe ik enkel mee als ik 200% klaar ben, maar dan wel onder andere condities dan dat ik vroeger meedeed. Het zou een nieuwe uitdaging moeten zijn. Meer wil ik over dit laatste nog niet kwijt.
Ik ben ook wel zo slim dat ik weet moest ik mij nu voorbereiden dat ze over mij gaan overlopen, en die kans geef ik niemand!
Wel wordt me regelmatig de vraag gesteld of ik aan het opbouwen ben. Vooral als er mensen zijn die me zien trainen als een bezetene. Daardoor verspreiden er wel vaker geruchten dat ik iets van plan ben.
Ik probeer met mijn kennis wel enkele beloftevolle atleten zoals Aron op goede weg te helpen.
Voor de rest ben ik jurylid bij de bfbf, de nationale afdeling van de WABBA.
Voila Willem, bedankt voor het compliment.

Ik las nu pas wat je hier geschreven hebt, Ik zou je ook wel graag een keer onstage zien Philiep! En je shape zit nog altijd goed volgens mij! Ik sta er dikwijls van te kijken met Jef en als ik naast je sta weet ik dat ik nog een lange weg af te leggen heb!! Bij deze nogmaals bedankt voor alle hulp in m'n voorbereiding en nu nog! En Jef zal ik wel overuigen om mee te doen ;)
 
Ik las nu pas wat je hier geschreven hebt, Ik zou je ook wel graag een keer onstage zien Philiep! En je shape zit nog altijd goed volgens mij! Ik sta er dikwijls van te kijken met Jef en als ik naast je sta weet ik dat ik nog een lange weg af te leggen heb!! Bij deze nogmaals bedankt voor alle hulp in m'n voorbereiding en nu nog! En Jef zal ik wel overuigen om mee te doen ;)

Yow Aron,

voor het moment zou ik me toch niet op een wedstrijd kunnen voorbereiden. Daarvoor moet je veel tijd hebben en je kunnen focussen op enkel dat. Mijn schema voor een dag is overvol dus ...:(
Ik ben al blij dat ik 3 a 4 keer per week kan trainen. Maar als ik ga dan is het voor 100%, anders blijf ik tuis.
C y @ the gym
 
Back
Naar boven