MuscleMeat

Philiep van Nuffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dunno much you understand of this thread, but Phil is the current European champion, and now he's bulking up for the next season. He is 5'6 and 83 kilo in contest condition, and I want to bring him up to 95 over the next year, when he will be doing two IFBB grand Prix's. if he wins both, he can earn his pro card.
 
Originally posted by Big Cat
Dunno much you understand of this thread, but Phil is the current European champion, and now he's bulking up for the next season. He is 5'6 and 83 kilo in contest condition, and I want to bring him up to 95 over the next year, when he will be doing two IFBB grand Prix's. if he wins both, he can earn his pro card.

I hope he will..... looks like he has got a hell of a lot potential!

ptbyjason
 
You don't even know the half of it. If you saw his diet around the time I met him (and he was already an international competitor then, with among others a 6th placing in the world champs) then you know how much leeway I have. We joked about him becoming Masters Olympia eventually, and trust me, its not out of his league if he sets his mind to it.
 
Bigcat

Ik probeer gewoon het beste uit mijn eigen te halen!
Nee, sinds ik met Bigcat werk is het ondanks zijn kennis niet gemakkellijker! Hij legt de lat een stuk hoger. En ik geloof er nu echt in dat ik nog veel beter kan presteren.
Dat dit heel wat opoffering vereist van tijd en geld? Bloed zweet en tranen? Dat neem ik er graag bij.

Bedankt Bigcat! Zonder jou was dit niet mogelijk.
 
ehm..... is dit Van Nuffel als nieuw lid??
 
Ja, inderdaad.
K'had de indruk dat er nogal wat vragen waren.
Bedankt voor de verwelkoming Dutchgirl.
 
Tof om je erbij te hebben... en leerrijk. Niet al te veel belgische BB'ers hier. Spijtig dat ik je infodag bij De Miester gemist heb vorige maand....
Welkom!
 
Komen wel af en toe nog wat infodagen in gym's. Doe dit samen met Bigcat. Ik laat wel weten waar en wanneer.
 
Re: Bigcat

Originally posted by SQUAT
Ik probeer gewoon het beste uit mijn eigen te halen!
Nee, sinds ik met Bigcat werk is het ondanks zijn kennis niet gemakkellijker! Hij legt de lat een stuk hoger. En ik geloof er nu echt in dat ik nog veel beter kan presteren.
Dat dit heel wat opoffering vereist van tijd en geld? Bloed zweet en tranen? Dat neem ik er graag bij.

Bedankt Bigcat! Zonder jou was dit niet mogelijk.

Bedankt voor het lof, maar het is voor mij een even grote eer om met jou te werken. Coaches vertellen altijd de verhalen dat je maar een keer in je carriere de kans krijgt om het echte supertalent te trainen. En die kans moet je grijpen.

We zijn alle twee goed in wat we doen, en samen kan niets ons tegenhouden. En daar wil ik zelfs geld op verwedden.
 
Originally posted by SQUAT
Komen wel af en toe nog wat infodagen in gym's. Doe dit samen met Bigcat. Ik laat wel weten waar en wanneer.

Ja voor wie geinteresseerd is, we zullen de data vermelden. En als jullie iemand kennen die geinteresseerd is een seminarie over bodybuilding, of een specifiek onderwerp uit het bodybuilding milieu, mag je ze gerust een van ons laten contacteren.
 
uren ? Weken bedoel je.
 
Eigenlijk begint mijn voorbereiding al direct na mijn laatste wedstrijd. Dan leg ik een nieuw doel vast. Wanneer je het nu bekijkt ben ik eigenlijk al in voorbereiding voor October volgend jaar. Bulk, opbouw, corrigeren van zwakkere spiergroepen, gaan kijken naar wedstrijden om concurentie te bepalen en nieuwe ideeen op te doen, het hoort er allemaal bij.
 
Maar BC, wat is dan de kracht van deze jongen, hij is puur bloedfanatiek, of heeft hij de juiste genen, genoeg geld? Begeleiding genoeg lijkt me. Of gewoon de combinatie van dit alles....?

Zo te horen hebben jullie grote plannen samen, waarom ben je zo zeker van je zaak.....

(dit is geen kritiek, maar louter interesse)
 
Originally posted by Floyd
Maar BC, wat is dan de kracht van deze jongen, hij is puur bloedfanatiek, of heeft hij de juiste genen, genoeg geld? Begeleiding genoeg lijkt me. Of gewoon de combinatie van dit alles....?

Zo te horen hebben jullie grote plannen samen, waarom ben je zo zeker van je zaak.....

(dit is geen kritiek, maar louter interesse)

Geld? Je mag er nog in zwemmen. Wat je met geld niet kan kopen is doorzettigsvermogen. De wil om alle dagen wanneer een ander gezellig tuis zit, hard te trainen en af te zien. Voor mij wil dit zeggen als ik heel het weekend gewerkt heb (zat en zon 2 x 12 uur) en dan nog eens naar de gym trek om 19u30 s'avonds, train tot 21u en toch nog tevreden (wel vermoeid ja) naar huis ga.
Met al het geld van de wereld, als je niet "bloedfanatiek " bent, kom je er niet.
Ik hoop dat je dit met kracht bedoelt.
 
Tuurlijk, zonder doorzettingsvermogen kom je helemaal nergens, maar uiteindelijk zul je ook geld nodig hebben, om alles te financieren, suppl. e.d.. Dus blijft het tochuiteindelijk afhankelijk van verschillende factoren. Maar wat ik me dus afvraag, of hij een hele goede 'aanleg' heeft voor juiste deze sport......

groeten
 
Originally posted by Floyd
Maar BC, wat is dan de kracht van deze jongen, hij is puur bloedfanatiek, of heeft hij de juiste genen, genoeg geld? Begeleiding genoeg lijkt me. Of gewoon de combinatie van dit alles....?

Zo te horen hebben jullie grote plannen samen, waarom ben je zo zeker van je zaak.....

(dit is geen kritiek, maar louter interesse)

Genen vooral natuurlijk, dat is talent. En daarnaast alles wat hij nodig heeft om te slagen : toewijding, geduld, intelligentie. En ik ben zo zeker van mijn zaak omdat ik al een heel hoopje bodybuilders de revue heb zien passeren die zelfs met al wat ik weet nog geen Europees kampioen zouden worden. En wat ik tot nu toe met Philiep heb gedaan is nog maar een tipje van de ijsberg, dit zijn nog maar korte termijn veranderingen. Als je weet hoeveel vrijheid we hiermee nog hebben zou je verschieten.
 
Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar hoeveel is zijn vetpercentage op die offseason pic?
 
Back
Naar boven