Fitness Seller

philips lcd voor 99 euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flexx123

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
18.592
Waardering
5.172
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Otto.nl

ik heb em maar besteld, is een fout ,maarja niet geschoten is altijd mis. als ik em voor die prijs nie geleverd krijg annuleer ik em gewoon.
 
die link blijft maar laden bij mij..
 
anders effe naar otto.nl gaan en dan op 32PF3321 zoeken
 
Hij doet het bij mij ga het even proberen.. als het werkt een overkill aan levenslange karma voor jou :)
 
o ja nu doet hij het :D
gelijk even besteluuuuuhhhhhhhh
 
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.

Leuk geprobeerd gasten!!
 
Winkelwagentje blijft maar laden.....
 
proberen kan toch geen kwaad,misschien merken ze het daar niet:P, laat de karma maar komen :)
 
als je op Philips LCD zoekt zie je dat ze meerdere modellen aanbieden voor €99
 
proberen kan toch geen kwaad,misschien merken ze het daar niet:P, laat de karma maar komen :)

Ga het toch maar niet proberen, lijkt me erg sterk dat er binnen zo'n bedrijf geen goede controle is op zulk soort fouten
 
Peoples zei:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Daar is toch een of andere wet voor? Net als dat wanneer winkels iets in de etalage zetten voor een bepaald bedrag MOETEN ze het voor dat bedrag kopen.
 
Winkelwagentje blijft maar laden.....

die van mij is nu eindelijk klaar met laden, ........ WIT SCHERM!
ben bang dat het niks wordt, wat niet verkeerd geweest een mooie plasma voor 100 euries
 
proberen kan toch geen kwaad,misschien merken ze het daar niet:P, laat de karma maar komen :)

Ze merken het wel... heb hun al even op de hoogte gesteld...
 
die van mij is nu eindelijk klaar met laden, ........ WIT SCHERM!
ben bang dat het niks wordt, wat niet verkeerd geweest een mooie plasma voor 100 euries

LCD
 
da meen je niet?? :angstig:
 
Back
Naar boven