AndroidHealthClinic

philips lcd voor 99 euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is bullshit, want dat mogen ze niet doen! Kijk naar de beschrijvingen. Zo kunnen ze je ook een trui laten bestellen en je daarna een koelkast leveren, want ze hebben het door elkaar gehaald!



Haha, dat zou wel vet zijn zeg!! Als dat zo is, mogen degene die hem net geannuleerd hadden wel een TV van mij kopen voor 500 euro! :D

:roflol:


Dan voel je je bruut genaaid.


Nog maar een keer dan want blijkbaar lezen jullie niet.

Ongeveer elfhonderd mensen hebben deze week proberen te profiteren van wat leek om een superkoopje. Postorderbedrijf Otto had namelijk per abuis een LCD-tv op zijn site gezet die niet voor de normale prijs van 999 euro zou worden verkocht, maar voor die van slechts 99 euro..

Volgens een woordvoerder van de site stond de fout er al sinds vrijdag op. Dat de fout niet onopgemerkt bleef bleek wel uit de elfhonderd bestelling die eruit voortkwamen, zo ook van users op het FOK!forum. Het bedrijf zegt dat de fout is ontstaan door de prijs van de tv te verwisselen met die van een bijbehorende wandsteun. Otto gaat alle klanten die de tv hebben besteld telefonisch benaderen met excuses, maar zal de tv niet leveren voor de lage prijs.
 
Had er ook 3 besteld, maar ik ga er vanuit dat ze nooit worden geleverd.
 
Nog maar een keer dan want blijkbaar lezen jullie niet.

Ongeveer elfhonderd mensen hebben deze week proberen te profiteren van wat leek om een superkoopje. Postorderbedrijf Otto had namelijk per abuis een LCD-tv op zijn site gezet die niet voor de normale prijs van 999 euro zou worden verkocht, maar voor die van slechts 99 euro..

Volgens een woordvoerder van de site stond de fout er al sinds vrijdag op. Dat de fout niet onopgemerkt bleef bleek wel uit de elfhonderd bestelling die eruit voortkwamen, zo ook van users op het FOK!forum. Het bedrijf zegt dat de fout is ontstaan door de prijs van de tv te verwisselen met die van een bijbehorende wandsteun. Otto gaat alle klanten die de tv hebben besteld telefonisch benaderen met excuses, maar zal de tv niet leveren voor de lage prijs.


Ze kunnen zeggen wat ze willen bro. Maar ik heb daar toch beetje mijn twijfels over. Een drukfout is 1 ding, maar om daarna een bestelling nog schriftelijk te bevestigen, dan heb je toch echt een koopovereenskomst afgesloten volgens mij. Maarja waarschijnlijk zullen ze er toch wel onderuit komen ofzo.
 
Nog maar een keer dan want blijkbaar lezen jullie niet.

Ongeveer elfhonderd mensen hebben deze week proberen te profiteren van wat leek om een superkoopje. Postorderbedrijf Otto had namelijk per abuis een LCD-tv op zijn site gezet die niet voor de normale prijs van 999 euro zou worden verkocht, maar voor die van slechts 99 euro..

Volgens een woordvoerder van de site stond de fout er al sinds vrijdag op. Dat de fout niet onopgemerkt bleef bleek wel uit de elfhonderd bestelling die eruit voortkwamen, zo ook van users op het FOK!forum. Het bedrijf zegt dat de fout is ontstaan door de prijs van de tv te verwisselen met die van een bijbehorende wandsteun. Otto gaat alle klanten die de tv hebben besteld telefonisch benaderen met excuses, maar zal de tv niet leveren voor de lage prijs.

Tsja, waarschijnlijk heb je gelijk, maar hoe weet jij zo zeker dat jouw bron klopt en een andere niet?
 
Ja Peoples, wie weet wat er gebeurt en ziet Otto die 1100 bestellingen door de vingers... Dan mag je er alsnog eentje kopen hoor bij mij! :D
 
Nogmaals de bestelling wordt BEVESTIGD.

De koopovereenkomst is dus gesloten.

Ik zal de tv krijgen, als het moet ga ik zelfs naar de rechter :D
 
Ben bang dat ze die millioen euro niet door de vingers gaan zien ;)
 
Nogmaals de bestelling wordt BEVESTIGD.

De koopovereenkomst is dus gesloten.

Ik zal de tv krijgen, als het moet ga ik zelfs naar de rechter :D

Wat snap jij niet aan de algemene voorwaarden?
 
Ja Peoples, wie weet wat er gebeurt en ziet Otto die 1100 bestellingen door de vingers... Dan mag je er alsnog eentje kopen hoor bij mij! :D


Laat ik het zo zeggen... ik hoor het wel als jullie je schermpje binnen hebben :roflol:
 
Nogmaals de bestelling wordt BEVESTIGD.

De koopovereenkomst is dus gesloten.

Ik zal de tv krijgen, als het moet ga ik zelfs naar de rechter :D

Dan gaan we met heel DBB die een TV heb gekocht!! :)

Ik wacht het wel af... Ik ben trouwens VIP Klant bij Otto dus misschien maak ik meer kans! :banana:
 
Met 1100 bestellingen zou het ze denk ik een slordige 500.000 euro kosten om toch te leveren voor die prijs. Lijkt me sterk dat ze dat doen als ze er onderuit kunnen, maar aan de andere kant, ze zullen er niet failliet aan gaan.
 
Wat snap jij niet aan de algemene voorwaarden?


algemene voorwaarden is leuk en aardig maar ze bevestigen JA bevestigen de order.

Ik koop bij jou een tv voor 100 euro en jij zegt zwart op wit OK.

Dan hebben wij een rechtsgeldige overeenkomst
 
Nee nog niet rechtsgeldig aangezien er naar redelijkheid verondersteld kan worden dat de prijs te laag was. Otto heeft een automatisch bevestigingssysteem maar dat verplicht ze nog niet tot leveren.
 
:roflol:

Wat een anti-climax zeg!
 
Ach op GOT,Fok!,Xboxworld en hier is er weer een hoop lol aan beleefd. Forumvulling.
 
De website is trouwens aangepast. Geloof dat ie nu 999 euro kost.
 
Vriend van me hoorde op de radio dat ze 20 euro aan bonnen geven als compensatie. Grappig, probeer je ze min of meer op te lichten krijg je nog geld van ze ook. :D
 
Back
Naar boven