MuscleMeat

philips lcd voor 99 euro

Bezoekers in dit topic

Nee nog niet rechtsgeldig aangezien er naar redelijkheid verondersteld kan worden dat de prijs te laag was. Otto heeft een automatisch bevestigingssysteem maar dat verplicht ze nog niet tot leveren.


hmm hoorde net van iemand dat dat toch echt hun probleem is.

Maar gezien het feit dat er wel vaker gestunt wordt met prijzen stond ik hier toch niet heel erg van te kijken
 
:roflol: Wat een lol dit.
 
hmm hoorde net van iemand dat dat toch echt hun probleem is.

Maar gezien het feit dat er wel vaker gestunt wordt met prijzen stond ik hier toch niet heel erg van te kijken

Hoor het wel heb iig wel een orderbevestiging binnengekregen, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
 
Potverdomme, waarom heb ik nou maar 1 tv besteld:scratch:
Die gast die er 50 besteld heeft krijg wel even 1000 euro aan bonnen:roflol:
 
Potverdomme, waarom heb ik nou maar 1 tv besteld:scratch:
Die gast die er 50 besteld heeft krijg wel even 1000 euro aan bonnen:roflol:
:orly:
 
Hahahahahahhaha
WHAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :D

Dit is te mooi, mensen blijven stug volhouden dat ze hun tv's tóch krijgen hahahahha :roflol: :roflol:
 
Het was zojuist ook op RTL4 nieuws, het staat in de Telegraaf


wel 'goede' reclame voor Otto, en voor Philips :D
 
denk da ze het daardoor ook flink druk hebbe op de klantenservice, heb nog steeds geen annuleringsmail.
 
Ik heb hem binnen! Met creditcard betaling was de afschrijving al gedaan , dus geldige overeenkomst! Vette shit hoop wel dat ik me playstation erop kan aansluiten. Ik moet hem nu eerst 24 uur laten staan ofzo vanwege het scherm? Dat zei die kerel dan
 
omdat je een steun thuiskrijgt :)

Met die steun kun je ook oefeningen doen ;)

Ik had ergens anders gelezen dat ze iedereen persoonlijk gingen opbellen. Het wordt een dure telefoonrekening voor Otto deze maand :P
 
Echt waar haha, lekker voor jou jammer genoeg heb ik geen gebruik gemaakt van betaling via een creditcard
 
@ryu

leuk geprobeerd,maar je kan bij otto niet met creditcard betalen :)
 
Zojuist op de radio gehoord dat degenen die een orderbevestiging hebben gehad de TV gewoon geleverd moeten krijgen voor 99€.

Wijzigingen en drukfouten voorbehouden klinkt erg leuk,maar op het moment dat ze jouw order bevestigen,moeten ze voor dat bedrag over de brug komen.

Dus iedereen met een bevestigingsmail, gefeliciteerd met je mooie tv!!:D

Hey, loop eens niet zo te ****en :P
 
Nee nog niet rechtsgeldig aangezien er naar redelijkheid verondersteld kan worden dat de prijs te laag was. Otto heeft een automatisch bevestigingssysteem maar dat verplicht ze nog niet tot leveren.

Klopt. Dat heeft niet te maken met algemene voorwaarden of een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging. Dit is gewoon de wetgeving. Was dit niet dat redelijkheid/billijkheid verhaal? Jammer dat ik het niet meer precies weet, maar bij dit soort onredelijke belachelijke prijzen beschermt de wet dus de otto. Volkomen terecht ook, natuurlijk.
 
@ryu

leuk geprobeerd,maar je kan bij otto niet met creditcard betalen :)

wel via paypal . Vanavond dragonball z budokai 3 bij mij thuis! ik ben goku!!!!!!!!!
 
Potverdomme, waarom heb ik nou maar 1 tv besteld:scratch:
Die gast die er 50 besteld heeft krijg wel even 1000 euro aan bonnen:roflol:

Of één grats LCD-TV, aangezien hij duizend euro kost :P
 
Dat mensen nog echt geloven dat ze dat ding geleverd krijgen is echt een beetje dom.
 
Dat mensen nog echt geloven dat ze dat ding geleverd krijgen is echt een beetje dom.

Ik denk dat de meeste er niet eens van uit zijn gegaan dat ze die t.v. zouden krijgen. Maar stel je voor dat men hem wel zou krijgen, en jij was te lui geweest om hem te bestellen. Dan voel jij je zwaar anaal vernederd, toch ?
 
Back
Naar boven