MuscleMeat

Photoshop verzoeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hij past perfect op mijn facebook pace :bow2:
 
Hij is wel vet, zou die wel als canvas thuis willen hebben

might be

FB cover is wel heel klein om te laten bedrukken.

zsqyb8.jpg
 
Een kameraad van mij begint een eigen youtube channel nu zoekt hij een mooi plaatje voor als youtube profiel foto zeg maar.
zijn channel heet WakeTheFuckUp iemand hier met misschien goeie ideeën let me know :)
 
Een kameraad van mij begint een eigen youtube channel nu zoekt hij een mooi plaatje voor als youtube profiel foto zeg maar.
zijn channel heet WakeTheFuckUp iemand hier met misschien goeie ideeën let me know :)
Ja, begin er niet aan.
Die markt is allang verzadigd.
 
Hey lui nee dit is geen verzoek ik wou zelf paar foto,s naast/onder elkaar zetten om te laten zien wat ik bereikt heb.
nu weet ik niet hoe dat precies moet enigste wat ik ken is paint maar daar kom ik niet echt ver mee.
misschien programma,s waar je beetje met foto,s kan spelen en mooie effects kan geven ?
 
Hey lui nee dit is geen verzoek ik wou zelf paar foto,s naast/onder elkaar zetten om te laten zien wat ik bereikt heb.
nu weet ik niet hoe dat precies moet enigste wat ik ken is paint maar daar kom ik niet echt ver mee.
misschien programma,s waar je beetje met foto,s kan spelen en mooie effects kan geven ?


Staat in de titel photoshop :) je kan via hun site 30 Day trail downloaden of ff torrent pakken ;).

Topaz plugin downloaden voor leuke makkelijke effecten.
 
Gimp is gratis, hoef je ook geen moeite te doen om Photoshop te gaan cracker.
 
Banner suggestie, niet dat die van mij nou zo goed is maar die er nu gebruikt wordt is ook niet alles :p.

k1ro1ajX.png
 
inb4 wie maakt mooiste banner forumchallenge.
Oke, we hebben een contest !

!!! CONTEST !!! !!! CONTEST !!! !!! CONTEST !!!

Denk jij dat je een mooiere halloween banner kan maken ? Laat het ons dan zien en maak kans op een elite account en een boek van Peter Bond !
 
Back
Naar boven