Fitness Seller

ph's uit Amerika (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

enrico

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
2.468
Waardering
12
Ik ben op deze site terechtgekomen :
www.supplementcentral.com
De prijzen voor ph's zijn daar zo goed als niets.
Ik woon in België en weet nu niet zeker of het hier legaal is, dus is de kans groot dat het onderschept wordt als ik daar bestel??

tnx
 
Laatst bewerkt:
Ga er maar vanuit dat het onderschept wordt. Belgie is momenteel een van de stengst europese landen wat betreft import. De kans dat je paktje ondeschapt wordt is 99% als ik die moet schatten. Zelfs richting nederland is dit een probleem, waar de controles minder streng zijn...
 
Hoe streng controleren ze eigenlijk in het vliegtuig?
Een vriendin van mijn vriendin heeft in jongen leren kennen in Amerika en die woont vanaf vandaag dus hier.
En hij gaat zeker nog wel een keer terug neem ik aan en dan kan hij mooi wat potjes voor mij meenemen:)
 
Originally posted by Robin
Ga er maar vanuit dat het onderschept wordt. Belgie is momenteel een van de stengst europese landen wat betreft import. De kans dat je paktje ondeschapt wordt is 99% als ik die moet schatten. Zelfs richting nederland is dit een probleem, waar de controles minder streng zijn...

En als ik aan de eigenaar van de winkel vraag om het product in een verpakking van een heel onschuldig supplement te stoppen?
 
Wordt een pakje vanuit nederland ook gecontroleerd???

tnx
 
Alleen als ze het niet vertrouwen, meestal niet.
 
hoorde ooit van een AS dealer dat de nederlandse controle een grote grap was en dat die altijd met succes zaken deed via de post naar nederlandse klanten.
 
Tussen schengen landen hoef je geen controle te verwachten ..... is zelfs in strijd met het verdrag van schengen.
 
Ik was een maand geleden nog in belgie op de volgeltjesmarkt en toen zei die man die in die supp.winkel werkt dat ph's in Belgie verboden zijn.
 
Originally posted by RobbieH
Hoe streng controleren ze eigenlijk in het vliegtuig?
Een vriendin van mijn vriendin heeft in jongen leren kennen in Amerika en die woont vanaf vandaag dus hier.
En hij gaat zeker nog wel een keer terug neem ik aan en dan kan hij mooi wat potjes voor mij meenemen:)

Streng. Je kan het in de handbagage doen natuurlijk, maar als je pech hebt merken ze er wel iets van bij de scan. En hoewel het invoeren voor eigen gebruik (wat me niet logisch lijkt als een amerikaan iets meeneem uit zijn eigen land naar het buitenland) legaal is, heb je toch een probleem als ze je pakken. Het zal dan in beslag genomen worden en je hebt gewoon stront aan de knikker. Bewijs jij maar dat het mag namelijk als je daar in een klein hok zit met een stoel en een tafel terwijl de douane je spullen doorzoekt op eventuele andere stuff.
 
Originally posted by enrico
Wordt een pakje vanuit nederland ook gecontroleerd???

tnx

Vanuit NL??? Wilde je het naar de VS sturen dan?
 
Originally posted by Shadum
Tussen schengen landen hoef je geen controle te verwachten ..... is zelfs in strijd met het verdrag van schengen.

Kan wel zijn, maar als je gepakt wordt moet jij maar zien te bewijzen dat het niet ongeoorloofd is. Beetje jammer, 99,9% kans dat je gaat verliezen dus. Ga je het binnen de schengen doen, stuur het dan liever op dan ermee in het vliegtuig te zitten.
 
Originally posted by Bodyman
Ik was een maand geleden nog in belgie op de volgeltjesmarkt en toen zei die man die in die supp.winkel werkt dat ph's in Belgie verboden zijn.

Meen je dat nou? :rolleyes:
 
moet je niet in Amerika kopen man, ken hier een man die 1-TU verdeelt aan 70euro/potje van 60 tabs :) ik heb er 3 gekocht :) en toch mooi 8 kilo genomen héhé
 
Hey fitnessboy, ik heb wel interesse :)
heeft ie 'n site of e-mail??
tnx bro
 
Hij regelt nu alles via e-mail maar is aan 't werken aan een site :)
Hij kan nu 1-TU leveren aan 60 Euro man :):)
ga zelf ook nog enkele potje bestellen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by enrico
Hey fitnessboy, ik heb wel interesse :)
heeft ie 'n site of e-mail??
tnx bro

Dus jij gaat geld geven aan iemand die je niet eens ontmoet hebt alleen omdat een user (vrij nieuwe overigens) zegt dat 'ie kan leveren? :rolleyes:
 
heb niet gezegd dat ik GA bestellen, alleen dat ik interesse had. een mail sturen naar die kerel kan nooit kwaad :)
 
Advies

Laat het een een onschuldige vitamine doosje...
 
Originally posted by richard2003
Advies

Laat het een een onschuldige vitamine doosje...
Ik ga wss. zoiets in de aard doen:)
Ik ga denk ik de T-1 Lotion van BDC ga nemen :)
Geraak er aan voor minder dan 80 euro héhé
 
Back
Naar boven