Fitness Seller

pic van nieuwe tatoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

e mail adr klopt niet.
 
Wat stelt het voor? Of is het een tribal? waarom heb je hem niet iets hoger gezet, met die kop op je schouder was wel cooler geweest denk ik maar dat is mijn persoonlijke mening(niet teveel van aan trekken)ben benieuwd naar je fotos grtz.
 
Mooi tat en leuke tri's! :D
 
Ziet er oke uit..

mooie fysiek oko trouwens..
 
Foto van mijn laatste aanwinst

tatoo1.jpg
 
Wat kost zo'n tattoo nou nico? Hij ziet er cool uit trouwens!!
 
Originally posted by martok
Wat stelt het voor? Of is het een tribal? waarom heb je hem niet iets hoger gezet, met die kop op je schouder was wel cooler geweest denk ik maar dat is mijn persoonlijke mening(niet teveel van aan trekken)ben benieuwd naar je fotos grtz.

tja wat het is? ik had bepaalde wensen die hij moest om zetten in een ontwerp,en dit was het resultaat waar ik tevreden mee was/ben dus knal op dat ding:D

ik denk dat die foto een iets wat vertekend beeld geeft die zon laat maar zegen zit juist op de kop van mijn schouder,nog hoger had niet geklopt de ronde vorming tekent nu juist mooi af op de ronding van mijn schouder,en uitbreiden kan ook altijd nog,eerst mijn vrouw maar even laten wennen aan deze,ze vond hem wel erg groot:D
 
Originally posted by Bram
Wat kost zo'n tattoo nou nico? Hij ziet er cool uit trouwens!!

tankx........700
 
Originally posted by bodybuilder0102
hij ziet er wel vers uit :D

heel vers! ik was net klaar foto terpleke genomen
 
Originally posted by nico


tja wat het is? ik had bepaalde wensen die hij moest om zetten in een ontwerp,en dit was het resultaat waar ik tevreden mee was/ben dus knal op dat ding:D

ik denk dat die foto een iets wat vertekend beeld geeft die zon laat maar zegen zit juist op de kop van mijn schouder,nog hoger had niet geklopt de ronde vorming tekent nu juist mooi af op de ronding van mijn schouder,en uitbreiden kan ook altijd nog,eerst mijn vrouw maar even laten wennen aan deze,ze vond hem wel erg groot:D

Aha, o.k das duidelijke taal.Enne heb je al plannen voor de volgende? (als je er eenmaal aan begint blijf je gaan toch?)
 
heel erg vet. Ik ga straks eff naar wat ontwerpen kijken, who knows......
 
Originally posted by martok


Aha, o.k das duidelijke taal.Enne heb je al plannen voor de volgende? (als je er eenmaal aan begint blijf je gaan toch?)

wat mij betreft wel al zou ik niet verder willen gaan dan schouders en borst,maaaar mijn wederhelft denkt daar toch wel anders over:(
 
ingekleurd is ie er zeker nog mooier van geworden nico.
(beetje een patserfoto)

je ken het hebben
 
Originally posted by comet
ingekleurd is ie er zeker nog mooier van geworden nico.
(beetje een patserfoto)

je ken het hebben

ruik ik hier een beetje jaloezie:D

met je bolle kop:flipoff:
 
Nico is ook wel een beetje een patser hoor:D
Altijd met die hemdjes aan enzo, beetje jaloers maken:p

Wel een brute tattoo Nico.
 
jeah.. i im the greatest of you al suckers( van onze sportschool dan hoor) daar trainen daar dan ook allen maar van die sprinkanen net als maniac:D glapje:evil:
 
Back
Naar boven