XXL Nutrition

pic van nieuwe tatoo

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spike



€ 700 ?? ?? ??

is wel erg veel!

als je costum make(hij zal deze tattoo ook niet bij een ander zetten) bij hem doet kost het 100 euro per uur
daar zit dan ook de tijd in die hij nodig heeft gehad om te tekenen, ik heb 7 uur totaal gezeten+de tijd die hij nodig gehad heeft voor het ontwerp wat je volgens mij niet ff in een uurtje op papier zet,en daarbij de kwaliteit die hij leverd vind ik het wel gaan zo'n ding zit toch voor je leven! ik denk dat als je zoiets doet dat je niet moet gaan mierenken om een paar centen.

en natuurlijk het zal altijd wel goedkoper kunnen, maar om nou stad en land af te gaan zoeken wie het goedkoopst is! ben ik waarschijnlijk net zo veel geld kwijt aan de tijd en energie die ik daar in steek.
 
neen ok maar als hetzelfde werk voor 200 euro minder kan gedaan worden ga ik toch ff nadenken. maar verder een mooie tatoo man! de mijne komt er in Augustus !
 
Nou nico, waarschijnlijk ben jij ook ooit een sprinkie geweest.
Nu ben je meer een mestkever.
 
Originally posted by comet
Nou nico, waarschijnlijk ben jij ook ooit een sprinkie geweest.
Nu ben je meer een mestkever.

neen ik ben nooit een sprinkie geweest! ik was vroeger juist een mestkever 106kg met een bf ruim boven 20:(

nu ben ik een jonge god:devil:

dan zelf maar die veer in me reet steken:D
 
Brute tattoo man!!!!!!! echt mooi!
 
Originally posted by nico


tankx........700


700€ voor die tattoo?????
Jammer dat tattoos echt iets voor rijke stinkerds geworden is!
Een jaar of 12 geleden kostte zulke tattoo je ongeveer 100€.

Die gozers zijn echt aan het overdrijven en ik vind het jammer dat er zo van geprofiteerd wordt van het feit dat die tattoos een modeverschijnsel aan het worden zijn...
 
ahum...rijke stinkers..no way in mijn thread over mijn dieet heb je kunnen zien dat ik om 0230 moet beginnen met werken dit doe ik 6 dagen per week en eens in de maand de zondag er ook bij dit 10 tot 12 uur per dag,dus dat je dan een keer een zo'n luxe artikel voor je zelf aanschaft,moet toch kunnen vind ik! voor de rest gaat het er mij dat ik mijn vrouw en 2 dochters het beste kan bieden wat in mijn bereik ligt.
 
Back
Naar boven