XXL Nutrition

Pics Borst Abs enz... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
204
Waardering
0
Vorige post had ik alleen me armen.. Mensen wilde meer zien.. Dus bij deze...

Begin status : 62 KG , BF 4%

Nu: 71 KG , BF 4% , 6 a 7 maand BB. 100% Natural

Ok first of all .. Me buik...
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een vage pose.. Maar misschien hebben jullie er wat aan ???
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Borst in rust positie.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Nu hier onder de fotos die in me vorige thread staan. ( http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&postid=60177#post60177 )

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

PS: Niet op die pleuris bende in me kamer letten :D
 
Ziet r goed uit, maaruh BF 4%?! Dat is wel errug weinig! Heb je dat met huidplooimeter gemeten?
 
Ziet er goed uit maar idd meer dan 4%.

Vooral die laatste foto een flinke klauw !!!!

Keep up the good work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Thanks..
Nee niet met een huidplooi meter.
Maar met een apperaat waar je allemaal gegevens in tiept en deze moet je dan met gestrekte armen voor je houden.
Een kameraad van me heeft daar ook mee gemeten.. En moest later voor een meting bij de arts in het leger.. En de BF % was gelijk aan dat apparaat. Dus het zal wel zo'n beetje kloppen.
Vet kan ik ook nergens beet pakken. Ik kan alleen de huid beet pakken.
Maar ik weet dat een huidplooi meter veel accurater is. Maar die hebben ze niet bij ons op de sport school. En ze zeiden daar, dat het wel klopt.
 
Met huidplooimeter gemeten heb ik een vet% van 6.2 procent (ruim een half jaar geleden iig :)), ik heb in dezelfde periode ook met electronische meter gemeten. Maar die gaf aan: error

Dit omdat het vet% te laag was om een signaal te krijgen (ding meet weerstand van het lichaam, grotere weerstand = minder vet, dit omdat vet goed stroom geleid <-- correct me if i'm wrong)

Vandaar dat ik niet zo veel waarde hecht aan die electronische gevallen. Je kunt er je vooruit of achteruitgang van je vet% wel goed mee bekijken, maar een precieze kloppende waarde van je vet% krijg je r volgens mij niet mee.
 
Me vet % geeft ook een Error aan.. Toen zeiden ze dat dat 4% of lager is :D
IK weet ook wel dat het bij bij iets hoger ligt.. Maar niet echt veel hoger.. Want ik heb nergens vet om beet te pakken.. In iedergeval is me vet % even laag gebleven als toen ik begon (Althans toen was het ook niet meetbaar :S)
 
Het zal ong. tussen de 9 en de 7 % zijn denk ik.
 
Ja denk ergens rond de 9 %.
 
Ik kan moeilijk mijn mening geven over je foto's...
Ze zijn van slechte kwaliteit en je poses zijn nog slechter.

Ik ben ervan overtuigd dat je wat in huis hebt, maar leer aub toch eens hoe je deftig moet poseren.
 
Originally posted by Geoffke
Ik kan moeilijk mijn mening geven over je foto's...
Ze zijn van slechte kwaliteit en je poses zijn nog slechter.

Ik ben ervan overtuigd dat je wat in huis hebt, maar leer aub toch eens hoe je deftig moet poseren.

het is toch geen wedstrijdbodybuilder man ...

dat afgekraak altijd..., als ik jou wil afkraken weet ik wel genoeg...

en aan arievh klasse man ik vind je er goed uitzien voor een gewicht van 70 kg...

Hoelang ben je trouwens?
 
ziet er goed uit, wel goed werken aan de schouders en de bovenkant van je borstspieren!

nu nog je benen eens tonen :D eens je daar veel massa in wint, komt de rest ook!
 
Originally posted by Geoffke
Ik kan moeilijk mijn mening geven over je foto's...
Ze zijn van slechte kwaliteit en je poses zijn nog slechter.

Ik ben ervan overtuigd dat je wat in huis hebt, maar leer aub toch eens hoe je deftig moet poseren.

Bedenkt dat 't een webcam oid is waar de foto's mee zijn gemaakt. Dat scheelt ook wel he....

Niet iedereen heeft de centen voor een dure digicam.


@arievh: ben ook wel benieuwd naar je lengte. Ziet er idd goed uit, zeker voor 70kg...
Goed droog ook. Al denk ik ook dat eerder tegen de 8% ligt ipv 4%.

Ben 't wel met spike eens dat je schouders wat groter mogen. Maar dat komt vanzelf wel.
 
Bedankt voor de complimenten.
Mijn lengte is 185 cm.
De fotos zijn ook niet speciaal gemaakt voor de body build site.. IK heb gewoon wat fotos geschoten voor mezelf (Om te kijken hoe ik er nu uit zie) en heb ik ze dus geplaatst, de webcam had ik geleend en heb ik dus nu niet meer hier :( .
Schouders zijn juist een heel stuk gegroeid alleen heb ik niet een foto waar je dat goed op kan zien. Bij mijn op de sportschool spreken ze me dr allemaal op aan, dat mijn schouders fors zijn gegroeid.
Maar ik train pas 3 maand me schouders en vind het trainen van de schouders nu het leukste wat er is. Dit omdat ik zeer snel vooruitgang boek (Kwa kracht en vorm).
Schouders trainde ik eerst niet omdat ik bang was voor blessures, omdat ik me sleutel been eens heb gebroken en vorig jaar kneusde ik me schouder. Maar sinds ik me schouders train heb ik totaal geen last meer van me schouders :)
 
Ziet er goed uit, voor 1 half jaartje trainen!
Als ik jou was zou ik me gaan concentreren op je voeding, ik denk dat je niet zoveel hoeft te letten op wat je eet (qua vet) omdat een beetje extra vet in jouwn geval denk ik niet verkeerd zal wezen, zeker niet als je nog een beetje meer massa wilt bouwen, en als dat tenminste je doel is.
Wat voor soort schema (voeding) gebruik je nou ?

Ga zo door !

Gr rob.
 
Originally posted by rob12345
Ziet er goed uit, voor 1 half jaartje trainen!
Als ik jou was zou ik me gaan concentreren op je voeding, ik denk dat je niet zoveel hoeft te letten op wat je eet (qua vet) omdat een beetje extra vet in jouwn geval denk ik niet verkeerd zal wezen, zeker niet als je nog een beetje meer massa wilt bouwen, en als dat tenminste je doel is.
Wat voor soort schema (voeding) gebruik je nou ?

Ga zo door !

Gr rob.

Dank je..
Me voeding is ZEER arm.
Het enige wat ik eet is 6 (soms 8 of 12) bruine boterhammen zonder iets er op.
En savonds wat de pot schaft.
Elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik wat aan me voeding ga doen. Maar doe het eigenlijk nooit. Maar ik ben van plan om het nu wel te doen. Ik ben aankomende maandag jarig. Dan ga ik dat weekend even feesten. En dan ga ik me helemaal op voeding en alles richten.. En geen drank meer enzo :D
 
Ziet er goed uit, je stats en lengte lijkt wel wat op de mijne. Ik ben 0.5 lichter en 2 cm groter echter is mijn borst en mijn schouders minder als bij jou. Vetpercentage lijkt me ook iets van 8 % daar schat ik mezelf ook op en kan ook enkel vel vastpakken.
 
thanks...
Op me bovenbenen kan ik zelfs niet eens vel beet pakken. En kuiten weer wel.

Ziet er goed uit, je stats en lengte lijkt wel wat op de mijne. Ik ben 0.5 lichter en 2 cm groter echter is mijn borst en mijn schouders minder als bij jou. Vetpercentage lijkt me ook iets van 8 % daar schat ik mezelf ook op en kan ook enkel vel vastpakken.

1 ding weet ik zeker, dat mijn vet % lager is dan 8 % dit omdat die kameraad van me 7,8 % heeft (via huidplooi meter)en ik heb duidelijk zichtbaar minder vet dan hem. Misschien dat er ooit eens een huidplooi meter bij me sportschool komt.
 
Ik denk dat je ongeveer 7.5 of zo hebt. Je fysiek lijkt erg veel op de mijne! Ik had 3/4e jaar geleden 6.2, nu is dat door vele bulken wel wat omhoog gegaan. Ennuh, zodra je op je voeding gaat letten (niet alleen letten maar gewoon 4 keer zo veel eten) kun je rekenen op een ladingkje extra kilo's! Veel plezier met je verjaardag en alvast proficiat :)
 
Dank je wel :)
Extra kilo's kan ik wle gebruiken hehe
 
Back
Naar boven