MuscleMeat

Pics van een beginner :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchVince zei:
Het gevaar van overtraining ligt op de loer !
Met zoveel trainen zul je na verloop van tijd geen progressie meer maken en zul je moeten minderen !

Ik train 3x per week 1 uur.

(en loop al 8 maanden volcontinu met spierpijn rond :D )

Doe je fullbody??

Als je fullbody 3 keer per week doet dat betekent dat je alles traint, terwijl ik 1 of 2 spiergroepen per dag train!

Ik werk als entertainer en moet nu in korte tijd flink wat massa krijgen ga binnekort weer terug naar 4 dagen per week.
 
@topicstarter: Heb je een sleutelbeenbreuk gehad?
 
gert139 zei:
Doe je fullbody??

Als je fullbody 3 keer per week doet dat betekent dat je alles traint, terwijl ik 1 of 2 spiergroepen per dag train!

Ik werk als entertainer en moet nu in korte tijd flink wat massa krijgen ga binnekort weer terug naar 4 dagen per week.


nee man, allang niet meer...

ma: borst triceps, schouders midden en voor
wo: rug, biceps, schouders achter
vr: benen, buik
 
anak zei:
@topicstarter: Heb je een sleutelbeenbreuk gehad?
Nee, echter wel een tijdje wat problemen gehad met de houding van m'n rug.. doordat ik 'n kleine kromming naar voren had.
 
Ik zie zojuist ook dat mijn linker traps inderdaad een stukkie groter zijn dan rechts, maar waar dat door komt? ??? Echter is het op de foto is 'erger' omdat ik inderdaad wat scheef sta en even wat meer tijd had moeten nemen voor de foto hehe. Weer wat voor de volgende serie.
 
wel knap dat je je fotos laat zien.
1- denk aan je houding
2- doe de oefeningen eerst goed dan zwaar.
3- en eet en eet dus minimaal 2 keer opscheppen met warm eten en dank niet aan vet dat train je later er wel af suvves en laat in feb eens waar wat horen

gr warrior zet hem op
 
hehehe...VRETEN KEREL..

BEWARE OF THE STICKMAN :p
 
ruimte voor groei zullen we maar zeggen :)
 
Heel veel gaan eten en super hard trainen anders word het niks.
 
eey man...tis te zien dat juh nog veel werk moet doen om je lichaam een beetje vorm te geven... maar ik train nu al 3 jaar en ik ben dit jaar maar eens met weight gainers begonnen want het schiet maar niet op bij mij....ik eet heel veel en kom bijna niet tot amper iets aan...en het is echt zo irritant

ik zou als ik jouw was nog even rustig aan trainen en probeer eerst een beetje op gewicht te komen...zet doelen zoals over een maand probeer ik er 3 kilo bij te hebben enz....foto's heb juh al maar meet juh lcihaam op en doe dat over BV een maand weer...dan kan juh zien wat juh bent gegroeit enz dat zorgt ervoor dat juh meer hoop krijgt en meestal beter gaat presteren...

sterkte.
 
the_white_man zei:
eey man...
ik zou als ik jouw was nog even rustig aan trainen en probeer eerst een beetje op gewicht te komen...zet doelen zoals over een maand probeer ik er 3 kilo bij te hebben enz....
sterkte.

Eeeey! Thanks voor de tip man :) Ik probeer van mezelf uit de laatste weken flink te eten om wat kilo's aan te komen. Ik hield voorgaand ook nooit m'n gewicht in de gaten maar de laatste 2 maanden is toch weer + 2 kilo :) dus er zit vooruitgang in. Hopelijk kan ik het vasthouden dan.
 
Plus 2 kilo is niet zoveel! Je moet gewoon vreten. Dat is wat in het begin niet deed en ook maar een beetje aankwam. Sindskort vreet ik als een paard. ;)
En ben veel aangekomen.

Succes
 
Als je goed vreet en traint is 15kg in een half jaar niet onmogelijk. Wie wil nu niet zo snel groeien? Vreet je dus maar kapot :P
 
benchMarc zei:
Als je goed vreet en traint is 15kg in een half jaar niet onmogelijk. Wie wil nu niet zo snel groeien? Vreet je dus maar kapot :P

Hahahah heb je helemaal gelijk in. Maar 15kg! wow als dat echt haalbaar is dan moet ik al t extra eten maar even flink gaan 'wegspoelen' of shakes van bouwen. :D
 
Vreet goed, train hard en rust goed. Voeding is het belangrijkst en dan gaat het helemaal goedkomen bro. Alvast suc6 :)
 
kwarkfanaat zei:
Ik zie zojuist ook dat mijn linker traps inderdaad een stukkie groter zijn dan rechts, maar waar dat door komt? ??? Echter is het op de foto is 'erger' omdat ik inderdaad wat scheef sta en even wat meer tijd had moeten nemen voor de foto hehe. Weer wat voor de volgende serie.

Afwachten tot je degelijk aan het trainen bent. Mijn 2 kanten gaan ook verschillend in groei door een sleutelbeenbreuk. Probeer elke dag al op je houding te letten!
 
Zou iemand trouwens misschien mijn vetpercentage kunnen inschatten? :)
 
Vanwege veel opmerkingen over de foto's, heb ik zojuist maar een aantal nieuwe foto's gemaakt; die hopelijk ook iets beter zijn qua houding. :)
 
die nieuwe fotos zijn een stuk beter, met dank aan de fotograaf :p :D :D :D

edit: Je rug loopt al flink voor maar dat weet je :)
nu nog een goed eetpatroon en je komt er wel :p
 
Laatst bewerkt:
Vitamin zei:
die nieuwe fotos zijn een stuk beter, met dank aan de fotograaf :p :D :D :D

edit: Je rug loopt al flink voor maar dat weet je :)
nu nog een goed eetpatroon en je komt er wel :p

Hehe ja, m'n rug loopt in verhouding wel wat voor inderdaad. Het eetpatroon komt hopelijk wel goed. Ik ben momenteel druk bezig met een eetschema en die is bijna klaar. :D
 
Back
Naar boven