AndroidHealthClinic

Pics van een beginner :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kwarkfanaat

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2005
Berichten
26
Waardering
0
Pics van een beginner (goede pics) :)

Heey,

Ik ben per vandaag ook nieuw hier. Ik heb, zoals 'Vitamin' al had gepost, al eens eerder hier rondgekeken omdat ik wat aan m'n body wil gaan doen. Ik train sinds een paar maanden ongeveer twee keer per week. Het grootste probleem waar ik nog tegenaan loop is de voeding. Puur omdat ik vanuit mezelf al vrij weinig eet. Maar hier wil ik dus verandering in brengen door het maken van een goed voedingschema. :cool:

Om maar even leuk af te trappen hier op het forum heb ik ook maar meteen een aantal foto's gemaakt om even een indruk te geven hoe het er nu voor staat (en tevens al vergelijkingspunt voor in de toekomst).

Nieuwere (betere?) foto's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Oudere (minder goede?) foto's:
Borst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijkanten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rug:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk over een jaartje veel vooruitgang mede dankzij dit forum ;) :D
 
train like a horse, eat like a pig, sleep like a baby ...

grow like a weed ;)
 
veel oefenen idd, let ook op je houding ( je lijkt wat scheef te staan) ;)


waar train je ergens in Arnhem?
 
Chapeloere zei:
train like a horse, eat like a pig, sleep like a baby ...

grow like a weed ;)


En doe dat ook!!! :D
fysiek komt met jaren! suc6!
 
Hmm, ongeveer zo ben ik ook begonnen, ben nu na 8 maanden 20 kg zwaarder.

Je voeding is erg belangrijk: pas als die op orde is ga je groeien !
Trainen zonder goed voedingsschemalevert nix nada nop op !

Kijk in de voedingssectie, bereken je verbruik en gooi daar 500 kcal per dag bovenop om te bulken.

Het gaat je lukken als je de wilskracht hebt! Want veel (en goed) vreten valt niet mee, vind ik.

Suc6 !

ps: Zet deze foto's als referentie in je gallery, kun je later zien hoeveel je vooruit gegaan bent. (zet er wel bij dat het een ref-foto is :D )

ps2: je houding is vreemd scheef, wellicht even bij een arts langsgaan.
 
he dutchvince
hoelang achter elkaar heb je dan gebulkt in die 8 maanden en heb je pauzes genomen?
 
spiertje16 zei:
he dutchvince
hoelang achter elkaar heb je dan gebulkt in die 8 maanden en heb je pauzes genomen?
Ik heb 8 maanden achter elkaar doorgebulkt. Op werkdagen viel het niet mee moet ik zeggen, maar op vrije dagen heb ik meestal 4000 kcal naar binnen gewerkt.
 
DutchVince zei:
Hmm, ongeveer zo ben ik ook begonnen, ben nu na 8 maanden 20 kg zwaarder.

Same here! Begon 4 maanden geleden met VRETEN sinds dat ben ik 10 kilo aangekomen.

Armen zijn van 28 cm koud naar 33.5 cm koud gegaan (geen gelul)!! ;)

Ik train zelf 6 dagen per week en soms 2 keer per dag!! Omdat ik niet meer klein wil zijn :D :D
 
DutchVince zei:
Hmm, ongeveer zo ben ik ook begonnen, ben nu na 8 maanden 20 kg zwaarder.

Je voeding is erg belangrijk: pas als die op orde is ga je groeien !
Trainen zonder goed voedingsschemalevert nix nada nop op !
QUOTE]

Wow 20kg! Dat is wel een mooi aantal. Ik merk het inderdaad ook dat voeding heel belangrijk is. Soms train ik écht veel en hard (bepaalde spiergroepen op verschillende dagen) maar dan komt het er gewoon niet bij door slechte voeding denk ik.
 
je linker trap is stukken groter dan je rechter trap, je rukt toch niet met links? hehe nee just kidding :P probeer iig je voeding goed te krijgen dan komt de massa vanzelf ;)
 
@ topicstarter: oefen alvast wat met poseren, op die eerste foto sta je er schots en scheef bij, ziet er wel komisch uit trouwens

succes
 
gert139 zei:
Same here! Begon 4 maanden geleden met VRETEN sinds dat ben ik 10 kilo aangekomen.

Armen zijn van 28 cm koud naar 33.5 cm koud gegaan (geen gelul)!! ;)

Ik train zelf 6 dagen per week en soms 2 keer per dag!! Omdat ik niet meer klein wil zijn :D :D
Het gevaar van overtraining ligt op de loer !
Met zoveel trainen zul je na verloop van tijd geen progressie meer maken en zul je moeten minderen !

Ik train 3x per week 1 uur.

(en loop al 8 maanden volcontinu met spierpijn rond :D )
 
niet de goeie topic
maar rond de 4000 kcal en dan ook echt elke dag
netjes man
hoe lang ben je ?
en can i have a look at your feedingschedule:D
 
Welkom, hoop dat je hier genoeg zult vinden over een goed eet en train schema. Je kan zo te zien allebij gebruiken ;)

Veel plezier op dit forum, en met trainen en eten! :thumb:
 
spiertje16 zei:
niet de goeie topic
maar rond de 4000 kcal en dan ook echt elke dag
netjes man
hoe lang ben je ?
en can i have a look at your feedingschedule:D
Inderdaad OT, maar mss heb je er wat aan en de de topicstarter ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opm:
Ik fantaseer tegenwoordig om dit basisschema heen, het is iedere dag iets anders.
Sommige dingen kunnen beter:
- de fruityoghurt eet ik omdat ik kwark niet te vreten vind.
- de filet americain idem dito: de kipfilet komt mijn neus uit.
Maar ja als je het niet volhoudt ondat je het niet lust dan kom je ook nergens.
Dit schema werkt voor mij, waarmee niet gezegd is dat het voor jullie ook werkt.
Lengte 189 cm (dus ik mag best naar de 95 kg of zelfs 100 kg maar dat is lange termijn planning)
 
DutchVince zei:
Lengte 189 cm (dus ik mag best naar de 95 kg of zelfs 100 kg maar dat is lange termijn planning)

Hehehe dat zou wel een mooi gewicht zijn inderdaad. Ik zit nu nog op 190cm en 71 kg :( Dus daar wordt aan gewerkt.
 
Hey topic starter heb je ook al een vetmeting gedaan? En hoeveel je weeg je en hoe lang ben je? Schrijf het eens op;-). Kijk over een half jaartje maar weer. Ben benieuwd hoeveel je gegroeid bent.

Kop der veur. ;)
 
Lumey zei:
Hey topic starter heb je ook al een vetmeting gedaan? En hoeveel je weeg je en hoe lang ben je? Schrijf het eens op;-). Kijk over een half jaartje maar weer. Ben benieuwd hoeveel je gegroeid bent.
Kop der veur. ;)

Ik heb ooit eens met zo'n handapparaat een vetmeting gedaan (vorig jaar). Ik was toen zelfs 6 kg lichter; 65 kg dus op 190cm. Op dat moment gaf het apparaat soms 5% aan, soms error :( . Dat was niet zo best dus. Ik schat dat het percentage in ieder geval wel iets hoger ligt nu.
 
wat meeten je armen nu? is leuk om te weten voor de vergelijking voor later!
 
zwaar assymetrisch makker ik hoop dat dat door de pose komt .


zoals je al zegt er is veel werk aan , op dit moment kan ik niets positiefs zeggen
behlave dan dat je op de juiste plaats zit voor info en tips


hopelijk zie je er in de toekomst stukken beter uit :)
 
Back
Naar boven