- Waardering
- 3.207
Ik train 18 maand.
Woog 72kg als ik begon, nu weeg ik 92kg.
Woog 72kg als ik begon, nu weeg ik 92kg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Wout
Ik las ook dat je nu al met je 3e kuur bezig bent. Mag ik vragen waarom je dit nu al doet, als je naar eigen zeggen nog maar 6 maanden echt goed aan het trainen bent?
Originally posted by Geoffke
Dit was eigenlijk mijn 1ste kuur... Want de vorige waren fakes met iets wat werkende substansies.
En waarom kuur ik al? Omdat ik groot wil worden.
Originally posted by FraGGo
hier kan ik dus echt niet blij van worden... je traint zo kort dat je de komende jaren nog makkelijk naturel heel wat zou kunnen groeien. Kuren is echt SLECHT voor je. Waarom doe je het jezelf aan als je het nog niet eens nodig hebt om te kunnen groeien
Originally posted by Geoffke
Dit was eigenlijk mijn 1ste kuur... Want de vorige waren fakes met iets wat werkende substansies.
En waarom kuur ik al? Omdat ik groot wil worden.
Originally posted by Chewie
Deze instelling doet me denken aan een zeker ander persoon
Zeker de eerste 5jr bereik je meer dan genoeg goed trainen/ eten / rust.
Na 6mnd al een kuur , moet er niet aandenken dat ik nu ook aan een kuur zou zitten (ook 6mnd aan het trainen).
En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)
Maarja wat jij wilt
Originally posted by Chewie
Deze instelling doet me denken aan een zeker ander persoon
Zeker de eerste 5jr bereik je meer dan genoeg goed trainen/ eten / rust.
Na 6mnd al een kuur , moet er niet aandenken dat ik nu ook aan een kuur zou zitten (ook 6mnd aan het trainen).
En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)
Maarja wat jij wilt