AndroidHealthClinic

Pics van Geoffke! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik train 18 maand.
Woog 72kg als ik begon, nu weeg ik 92kg.
 
PIC1

.

pic1.jpg
 
PIC2

.

pic2.jpg
 
PIC3

.

pic3.jpg
 
Ontzettend goede rug, schouders en benen..
Alleen borst is ietsje minder. En zo te zien vooral armen wat minder.. Maar zal wel gewoon genetische aanleg zijn..
Maar je rug en schouders zijn echt top man!.
 
Ziet er goed uit, vooral die rear double bicep. Borst kan nog wat werk gebruiken, maar veel potentieel overall. Wat zijn je stats?
 
Wat zijn je stats? Ziet er aardig uit tot nu toe...maar ik denk dat er nog wel wat werk aan de winkel is :thumb:
 
Heb je eigenlijk ook foto's van toen je 72kg woog?
 
Wow Geoffke.. :thumbup:

Dat ziet er geweldig uit.. ik begin te watertanden van zo'n knappe garçon!

Espi
 
Wel, ik vind dat mijn foto's niet goed gelukt zijn eigenlijk.
Eigenlijk ben ik nog maar een 6 maand goed aan 't trainen en goed aan 't eten. Voordien was ik gewoon zwaaaaaaaaar overtraind.
Mijn hamstrings, kuiten, quadriceps zijn op de foto's niet goed belicht geweest. Ik heb ze ook niet goed aangespannen.
Ik ga zeker proberen betere pics te posten.
Want ik vind toch dat ik goede benen heb.
Borst is echt een zwaar minpunt... maar dit komt omdat ik deze altijd slecht getraind heb.
Maar ik denk wel dat ik min of meer aanleg heb om wat beef te kweken.
Een goede aanleg heb ik niet, dat zie je aan mijn dunne onderarmen, polsen en enkels.
Maar er is nog heeeeeel veel werk aan de winkel, en nu dat Big Cat me wil begeleiden.
Wel, dan ga ik pas resultaat boeken denk ik...
Alvast bedankt voor de reply's. Het geeft me motivatie om door te gaan.;)
 
Laatst bewerkt:
Ik las ook dat je nu al met je 3e kuur bezig bent. Mag ik vragen waarom je dit nu al doet, als je naar eigen zeggen nog maar 6 maanden echt goed aan het trainen bent?
 
Originally posted by Wout
Ik las ook dat je nu al met je 3e kuur bezig bent. Mag ik vragen waarom je dit nu al doet, als je naar eigen zeggen nog maar 6 maanden echt goed aan het trainen bent?

Dit was eigenlijk mijn 1ste kuur... Want de vorige waren fakes met iets wat werkende substansies.

En waarom kuur ik al? Omdat ik groot wil worden. :D
 
Originally posted by Geoffke


Dit was eigenlijk mijn 1ste kuur... Want de vorige waren fakes met iets wat werkende substansies.

En waarom kuur ik al? Omdat ik groot wil worden. :D

hier kan ik dus echt niet blij van worden... je traint zo kort dat je de komende jaren nog makkelijk naturel heel wat zou kunnen groeien. Kuren is echt SLECHT voor je. Waarom doe je het jezelf aan als je het nog niet eens nodig hebt om te kunnen groeien???
 
Originally posted by FraGGo


hier kan ik dus echt niet blij van worden... je traint zo kort dat je de komende jaren nog makkelijk naturel heel wat zou kunnen groeien. Kuren is echt SLECHT voor je. Waarom doe je het jezelf aan als je het nog niet eens nodig hebt om te kunnen groeien???

Ben ik met hem eens. Je kunt best nog heel wat 'goede' kilo's aankomen zonder een kuurtje. Een gezond lichaam hebben eb houden is veel belangrijker dan die paar kilo spiermassa extra!!
 
zoiets ben ik nu ook alleen dan 1.73 en 76 kg... :D
alleen jij hebt mooiere vleugels... :thumb:
die wil ik ook......... :D
 
Ziet er goed uit, alleen jammer dat je nu al kuurt
 
jammer van je borst. voor de rest ok.. maar idd zonde van die kuur. dit bereik je makkelijk natural.
 
Originally posted by Geoffke


Dit was eigenlijk mijn 1ste kuur... Want de vorige waren fakes met iets wat werkende substansies.

En waarom kuur ik al? Omdat ik groot wil worden. :D

Deze instelling doet me denken aan een zeker ander persoon :(
Zeker de eerste 5jr bereik je meer dan genoeg goed trainen/ eten / rust.

Na 6mnd al een kuur :eek: , moet er niet aandenken dat ik nu ook aan een kuur zou zitten (ook 6mnd aan het trainen).

En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)

Maarja wat jij wilt :)
 
Originally posted by Chewie


Deze instelling doet me denken aan een zeker ander persoon :(
Zeker de eerste 5jr bereik je meer dan genoeg goed trainen/ eten / rust.

Na 6mnd al een kuur :eek: , moet er niet aandenken dat ik nu ook aan een kuur zou zitten (ook 6mnd aan het trainen).

En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)

Maarja wat jij wilt :)

Als je de regels leest zie je dat flaming van foto's hier niet is toegestaan.
Ik vind je reactie zo laag bij de grond, dat ik zelf de moeite niet doe om te reageren.

Vote 1+ voor een levenslange ban op dit forum.
 
Originally posted by Chewie


Deze instelling doet me denken aan een zeker ander persoon :(
Zeker de eerste 5jr bereik je meer dan genoeg goed trainen/ eten / rust.

Na 6mnd al een kuur :eek: , moet er niet aandenken dat ik nu ook aan een kuur zou zitten (ook 6mnd aan het trainen).

En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)

Maarja wat jij wilt :)

Denk dat je voorzichtig moet zijn met zulke uitlatingen.

Zelf kuur ik ook sinds dit jaar terwijl ik wel al bijna 12 jaar train. Niet iedereen wordt 100 kg naturel of groeit als kool. Ik heb alles geprobeerd met training en voeding maar genetisch zit het er bij mij niet in. Nu na 12 jaar trainen is dit voor mij de beloning van het harde werken.


Puntje voor Geofke. Ik zie deze reply niet als flaming. Als het je maar even niet aanstaat ga je meteen blazen. Je post zelf je foto's hierzo en dan zal je ook moeten omgaan met de kritiek die je krijgt.

greetz
 
Back
Naar boven