Fitness Seller

Pics van Geoffke! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie bedoelde het volgens mij niet zo... beetje kritiek mag af en toe toch he. Geef elkaar ff netjes een hand en opgelost!:D
 
Originally posted by Geoffke


Als je de regels leest zie je dat flaming van foto's hier niet is toegestaan.
Ik vind je reactie zo laag bij de grond, dat ik zelf de moeite niet doe om te reageren.

Vote 1+ voor een levenslange ban op dit forum.
Ik flame niet op je foto's, persoonlijk vind ik je rug en benen mooi :)
Ik geef meer een reactie op het feit dat je kuurt na 6mnd trainen.

Stel dat je 5jr traint en amper ben gegroeit en zo graag wat groter wilt worden, kijk dan hoor je mij niet zeiken over het feit of je kuurt of niet.... daarom zeik ik mensen met meer ervaring ook niet af (zoals bijvoorbeeld diver, hij / jij traint al lang genoeg om te weten dat het natuurlijk niet veel groter meer wordt)

Geofke je voelt je aangevallen so be it....maar het was niet zo bedoeld en al helemaal niet op je foto's .
En je hebt toch gereageerd ;) :p
 
Ok hier moet ik dus ook op reageren...

Dit is geen flaming maar kritiek op de kuur, en hierbij sluit ik me aan (persoonlijke opinie)


een kuur na 6 maanden jammer hoor, kijk eens naar je lichaam :) Echt geweldige ondergrond toch? Lijkt mij wel, op zo'n lichaam kun je bouwen :D

Ikzelf ben eheeel anders gebouwd maar kuur niet, zal bij mij uiteraard wel alnger duren voordat ik iets groots bereik maar toch...bij mij persoonlijk gata het erom dat ik alles op eigen kracht behaal. Maar merk dat dat bij jou anders is en ik respecteer je keuze.

Veel geluk met trainen

Greetz,
Erik
 
Originally posted by Chewie

Ik flame niet op je foto's, persoonlijk vind ik je rug en benen mooi :)
Ik geef meer een reactie op het feit dat je kuurt na 6mnd trainen.

Stel dat je 5jr traint en amper ben gegroeit en zo graag wat groter wilt worden, kijk dan hoor je mij niet zeiken over het feit of je kuurt of niet.... daarom zeik ik mensen met meer ervaring ook niet af (zoals bijvoorbeeld diver, hij / jij traint al lang genoeg om te weten dat het natuurlijk niet veel groter meer wordt)

Geofke je voelt je aangevallen so be it....maar het was niet zo bedoeld en al helemaal niet op je foto's .
En je hebt toch gereageerd ;) :p

Als je mijn tread beter leest, dan zie je dat ik 1,5 jaar train.
Ja, ik geef toe dat het dom is nu al te kuren.
Maar je antwoord over: ik verwacht dat mensen die kuren veel groter zijn...
Wel, denk je dat iedereen na zijn eerste kuur een massamonster is?
 
1,5jr ok maar 6mnd serieus bezig met groeien etc en is dat 1e jr te verwaarlozen als rommel jaar (dat overigens iedereen wel kent :) )


En op 1 of andere manier verwacht ik bij kurende mensen altijd veel andere foto's (lees grotere, gespierdere gasten)

Hiermee bedoelde ik dus te zeggen dat de meeste die gaan kuren toch al enige jaren bezig zijn met eten/trainen en dus al wat groter zijn. (niet 140kg + , maar in elke geval al een aanzienlijke massa winst hebben geboekt naturel)

Snapt gij?
:)

Alleen zou ik als ik jouw was het voorlopig bij dit kuurtje houden en pas weer kuren over een jaar of 5...
 
Als je mijn tread beter leest, dan zie je dat ik 1,5 jaar train. Eigenlijk train ik al vanaf mijn 12 jaar. Toen ik 13 was zei mijn tandarts dat ik redelijk grote borstspieren had voor mijn leeftijd. Dus echt leek was ik zeker niet. Maar toen wist ik niet hoe ik moest trainen en eten.
Ja, ik geef toe dat het zeer dom is nu al te kuren. Maar ik heb er mijn persoonlijke redenen voor.

Maar je antwoord over: ik verwacht dat mensen die kuren veel groter zijn... dat vind ik beledigend overkomen. Ik ben niet echt genetisch aangelegd, maar ben op die 1,5 toch ruim 20kg aangekomen. Uiteraard ben ik vetter geworden, maar vanaf vandaag ga ik 8 weken cutten.
Ik vind het ook niet kunnen, wanneer mensen die nooit as hebben aangeraakt, mij de les komen spellen over as.

En ik vind het niet erg dat mensen mij op mijn zwakke kanten wijzen. Ik vind het zelf goed, want daardoor kan ik aan deze harder werken.

Ps: Denk je dat iedereen na zijn eerste kuur een massamonster is?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Geoffke



Als je mijn tread beter leest, dan zie je dat ik 1,5 jaar train. Eigenlijk train ik al vanaf mijn 12 jaar. Toen ik 13 was zei mijn tandarts dat ik redelijk grote borstspieren had voor mijn leeftijd. Dus echt leek was ik zeker niet. Maar toen wist ik niet hoe ik moest trainen en eten.
Ja, ik geef toe dat het zeer dom is nu al te kuren. Maar ik heb er mijn persoonlijke redenen voor.

Maar je antwoord over: ik verwacht dat mensen die kuren veel groter zijn... dat vind ik beledigend overkomen. Ik ben niet echt genetisch aangelegd, maar ben op die 1,5 toch ruim 20kg aangekomen. Uiteraard ben ik vetter geworden, maar vanaf vandaag ga ik 8 weken cutten.
Ik vind het ook niet kunnen, wanneer mensen die nooit as hebben aangeraakt, mij de les komen spellen over as.

En ik vind het niet erg dat mensen mij op mijn zwakke kanten wijzen. Ik vind het zelf goed, want daardoor kan ik aan deze harder werken.

Ps: Denk je dat iedereen na zijn eerste kuur een massamonster is?

Toch heb je pas 6mnd effectief getraind :)
20kg in 1,5jr , je had er naturel dus nog meer uit kunnen halen en had je dus een stuk groter kunnen zijn en ben je dus een stuk groter op het moment van kuren!

Een stuk groter: Daar bedoel ik mee, meer naturel gegroeit zijn, dus niet mr. a in vergelijking met jouw nu, maar mr a in vergelijking met zichzelf 4jr daarvoor.
 
Originally posted by Geoffke
Toen ik 13 was zei mijn tandarts dat ik redelijk grote borstspieren had voor mijn leeftijd.

geheel off-topic hoor: LMAO.... :D :D :D naar wat voor soort tandarts ga jij dan?? :p
 
Originally posted by NewbieNeo


geheel off-topic hoor: LMAO.... :D :D :D naar wat voor soort tandarts ga jij dan?? :p

Naar een normale, hetero tandarts met 3 kinderen. ;)
 
Originally posted by Chewie


Toch heb je pas 6mnd effectief getraind :)
20kg in 1,5jr , je had er naturel dus nog meer uit kunnen halen en had je dus een stuk groter kunnen zijn en ben je dus een stuk groter op het moment van kuren!

Een stuk groter: Daar bedoel ik mee, meer naturel gegroeit zijn, dus niet mr. a in vergelijking met jouw nu, maar mr a in vergelijking met zichzelf 4jr daarvoor.

Nu begrijp ik je bro...
Wel... als ik 4 jaar langer naturel zou getraind hebben zou ik er natuurlijk groter hebben uitgezien. Maar als ik binnen 3 jaar foto's zal posten zal ik veeeeeeeel groter zijn dan als ik naturel zou geweest zijn.
Ik neem niet 1 of 2 kuurtjes op een jaar... Ik neem er 6. En ik ben dit van plan tot de dag dat ik doodval. :D
 
Originally posted by Geoffke


Nu begrijp ik je bro...
Wel... als ik 4 jaar langer naturel zou getraind hebben zou ik er natuurlijk groter hebben uitgezien. Maar als ik binnen 3 jaar foto's zal posten zal ik veeeeeeeel groter zijn dan als ik naturel zou geweest zijn.
Ik neem niet 1 of 2 kuurtjes op een jaar... Ik neem er 6. En ik ben dit van plan tot de dag dat ik doodval. :D

Its the one and only mister X. Sorry hoor, maar dit klinkt even dom als wat hij zegt. Je was het zeker ook met de stelling ''eens een spuiter, altijd een spuiter" eens.

En ga nou niet zeuren over flamen, want je lokt het toch zelf een beetje uit. Zeker na je laatste post
 
Originally posted by Geoffke


Nu begrijp ik je bro...
Wel... als ik 4 jaar langer naturel zou getraind hebben zou ik er natuurlijk groter hebben uitgezien. Maar als ik binnen 3 jaar foto's zal posten zal ik veeeeeeeel groter zijn dan als ik naturel zou geweest zijn.
Ik neem niet 1 of 2 kuurtjes op een jaar... Ik neem er 6. En ik ben dit van plan tot de dag dat ik doodval. :D

Meen je dit serieus?
In dat geval zou ik echt eens goed na gaan denken over wat je eigenlijk hebt aan al die spieren. Zijn die nou echt belangrijker voor je dan je gezondheid ???
 
Off-Topic

Allemaal een beetje onzin, dat leeftijdsgedoe/trainingsjarengezever over kuren, niet iedereen wil er namalijk 20 jaar over doen om trots te kunnen zijn op zn lichaam. Net zoals niet iedereen op zn 15 jaar al met BB begint. En geef toe - de twintigers die er zo goed uitzien zijn ofwel op hun 15 begonnen ofwel hebben ze AS gebruikt...
Sommige mensen willen nu eenmaal niet wachten tot ze getrouwd zijn voordat ze er deftig uitzien en da's hun goed recht - of het slim is, is wel iets anders maarja... ieder zn eigen mening.
 
Misschien moeten ze in Belgie hun bovenlichaam ontbloten alvorens ze door de tandarts worden geholpen?
 
Re: Off-Topic

Originally posted by Big Byron
Allemaal een beetje onzin, dat leeftijdsgedoe/trainingsjarengezever over kuren, niet iedereen wil er namalijk 20 jaar over doen om trots te kunnen zijn op zn lichaam. Net zoals niet iedereen op zn 15 jaar al met BB begint. En geef toe - de twintigers die er zo goed uitzien zijn ofwel op hun 15 begonnen ofwel hebben ze AS gebruikt...
Sommige mensen willen nu eenmaal niet wachten tot ze getrouwd zijn voordat ze er deftig uitzien en da's hun goed recht - of het slim is, is wel iets anders maarja... ieder zn eigen mening.

Volledig mee eens Big Byron. De pro's zijn allemaal ook heel vroeg met kuren begonnen. En ik denk het niet dat ze er nu minder breed door zijn. Eerder omgekeerd.
Maar een goede basis van 2- 3 jaar is misschien wel aan te raden.
 
Originally posted by Marcel36
Misschien moeten ze in Belgie hun bovenlichaam ontbloten alvorens ze door de tandarts worden geholpen?

Borstspieren kan je ook door je kleren zien. :rolleyes:
 
Zeg Geoffke.. ik moet wel bekennen dat nu ik weet dat je kuurt met wat minder respect naar je foto's kijk. Immers, ik weet niet meer wat je van nature had en door keihard te trainen en goed te eten hebt bereikt en wat er door AS is bijgekomen.
Ik vind je er hartstikke goed uitzien.. maar heb toch wat minder respect voor je gekregen.. :(
Als iemand AS gaat gebruiken omdat hij/zij echt al ontzettend lang traint, dan heb ik daar wel vrede mee, maar zo snel al aan de AS willen gaan, vind ik zonde.. misschien heb je het wel helemaal niet nodig? Ben je van je zelf al zo'n kanjer? Snap je?
Ik wil kijken wat ik kan bereiken met mijn lijf door hard trainen en evt. wat hulp van ECA. Als ik het makkelijk had willen doen, was ik al naar de chirurg gestapt en met liposuctie had ik mijn doel ook bereikt.. ik had dan echter geen respect voor mezelf gehad.
Bovendien was/ben ik benauwd voor eventuele gezondheidsaspecten van zoiets, zelfs van ECA wil ik eerst het naadje van de kous weten.

Tot slot, ik begrijp dat wanneer je AS gebruikt, je lichaam de lichaamseigen produktie ervan stillegt. Wat denk je dat er gebeurt als je stopt met AS? Dan zal het weer even duren voor je lichaam die hormonen weer zelf aanmaakt.

Ik wil je niet bangmaken hoor, ik weet gewoon te weinig van AS om er een oordeel over te kunnen hebben, maar wel dat ik wel 10x zou nadenken voor ik ook zoiets zou doen, zeker wanneer je zoveel potentieel hebt als jij!

Espi
 
Back
Naar boven