MuscleMeat

Pics van Geoffke! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Geoffke


Nu begrijp ik je bro...
Wel... als ik 4 jaar langer naturel zou getraind hebben zou ik er natuurlijk groter hebben uitgezien. Maar als ik binnen 3 jaar foto's zal posten zal ik veeeeeeeel groter zijn dan als ik naturel zou geweest zijn.
Ik neem niet 1 of 2 kuurtjes op een jaar... Ik neem er 6. En ik ben dit van plan tot de dag dat ik doodval. :D


Ik weeet niet hoe jij op 6 komt hoor. een normale kuur doe je 8 weken, nakuren en dan zit je toch op een week of 14 totaal. als ik jou zo lees dan doe jij dus gewoon 1 kuur per jaar die 52 weken doorgaat. Als je zo wilt leven moet je ook niet zielig komen doen als je een keer niet kan pissen omdat je urinewegen op hun donder krijgen. Als dit voor jou de manier is moet je gewoon alles pakken wat je kan pakken en niet janken als het misgaat, dan zal je denk ik van de grote meerderheid hier geen sympathie krijgen.
 
Originally posted by Diver2000



Ik weeet niet hoe jij op 6 komt hoor. een normale kuur doe je 8 weken, nakuren en dan zit je toch op een week of 14 totaal. als ik jou zo lees dan doe jij dus gewoon 1 kuur per jaar die 52 weken doorgaat. Als je zo wilt leven moet je ook niet zielig komen doen als je een keer niet kan pissen omdat je urinewegen op hun donder krijgen. Als dit voor jou de manier is moet je gewoon alles pakken wat je kan pakken en niet janken als het misgaat, dan zal je denk ik van de grote meerderheid hier geen sympathie krijgen.

Sorry, 3 kuren per jaar. ff misrekend.
 
Als ik zo'n beetje jou post's doorlees Geoffke, kom je bij mij over een persoon die heel weinig van bodybuilden en Steroiden afweet, om over goede voeding nog maar te zwijgen.
Wat ik in je topic "mijn kuur update" gelezen heb is al helemaal niet gerust stellend, je schreef dat je tijdens je kuur zo een inzinking kreeg dat je je Steroiden op straat hebt gegooid en jezelf hebt lopen verhongeren omdat je zo graag weer wou afvallen ??? , hoe bedoel je labiel?

Het zou verstandig zijn als je er eens rustig voor gaat zitten en goed gaat nadenken
- waarom je aan bodybuilding doet
- wat je (realistische) doelen zijn
- waarom je denkt dat je deze niet zonder steroiden kunt bereiken

Steroiden is moet je pas gaan gebruiken als je aan je plateau zit, dit houd in dat je bijvoorbeeld al een een jaar op hetzelfde gewicht zit terwijl je wel goed bent blijven eten en trainen.
jij bent 20 kg aangekomen dus dat is bij jou niet van toepassing en ik vind het alleen maar super dom van je dat er nu al mee begonnen bent, je verdient zeker niet mijn respect, helemaal niet met uitspraken van "ik ga 3 kuren per jaar doen".

zet eerst alles tussen je oren eens op een rijtje en train gewoon hard door mbv supplementen.

AlphA
 
Originally posted by AlphA
Als ik zo'n beetje jou post's doorlees Geoffke, kom je bij mij over een persoon die heel weinig van bodybuilden en Steroiden afweet, om over goede voeding nog maar te zwijgen.
Wat ik in je topic "mijn kuur update" gelezen heb is al helemaal niet gerust stellend, je schreef dat je tijdens je kuur zo een inzinking kreeg dat je je Steroiden op straat hebt gegooid en jezelf hebt lopen verhongeren omdat je zo graag weer wou afvallen ??? , hoe bedoel je labiel?

Het zou verstandig zijn als je er eens rustig voor gaat zitten en goed gaat nadenken
- waarom je aan bodybuilding doet
- wat je (realistische) doelen zijn
- waarom je denkt dat je deze niet zonder steroiden kunt bereiken

Steroiden is moet je pas gaan gebruiken als je aan je plateau zit, dit houd in dat je bijvoorbeeld al een een jaar op hetzelfde gewicht zit terwijl je wel goed bent blijven eten en trainen.
jij bent 20 kg aangekomen dus dat is bij jou niet van toepassing en ik vind het alleen maar super dom van je dat er nu al mee begonnen bent, je verdient zeker niet mijn respect, helemaal niet met uitspraken van "ik ga 3 kuren per jaar doen".

zet eerst alles tussen je oren eens op een rijtje en train gewoon hard door mbv supplementen.

AlphA

Inderdaad, ik weet helemaal niets over voeding, training en anabolen.

Post uw foto's eens zou ik zeggen.
 
Waarom moet hij foto's posten ??
Sjees als of de grote van iemand zegt, hoeveel die ergens vanaf weet ???
 
Commentaar is o zo snel gegeven, maar eigenlijk zijn er maar een paar op dit board die ervaring hebben met AS - en nog veel minder die dan ook hun foto's willen laten zien.

Of ie al dan niet al had moeten kuren daar ga ik me niet over uitspreken maar FFS respecteer toch iemand z'n mening. Wat hij doet is zijn zaak - het gaat hier over de foto's!
 
Dat hij kuurt is helemaal zijn eigen keus! En ik denk ook als hij zijn vetpercentage wat verlaagd dat hij er dan een stuk explosierver en groter uitziet. + dat het op een foto altijd minder lijkt dat in het echt.

maar ik vind wel dat hij een wat betere basis aan had kunnen leggen.
 
ik snap best dat je met zo'n antwoord terugkomt Geoffke,
als ik mijn reply teruglees dan komt deze best hard aan, maar dat is gewoon het beeld wat ik van jou heb als ik jou posts teruglees.
Over steroiden moet je niet zo makkelijk praten alsof het creatine is, als jij 10 jaar lang 3 kuren per jaar gaat doen vrees ik dat jou verzekeringsmaatschappij niet zo blij met je is vanwege al die ziekenhuis opnames.

En wat die foto's betreft, ik zal heus wel eens wat foto's gaan posten hier maar deze ben ik echt niet van plan te posten elke keer als ik mn mening wil geven, iets wat jij wel verwacht van mij.

Prettige Kerstdagen nog Allemaal!!

Alpha
 
Originally posted by M@k@vElI
Dat hij kuurt is helemaal zijn eigen keus! En ik denk ook als hij zijn vetpercentage wat verlaagd dat hij er dan een stuk explosierver en groter uitziet. + dat het op een foto altijd minder lijkt dat in het echt.

maar ik vind wel dat hij een wat betere basis aan had kunnen leggen.

Kijk, Big Byron en M@k@vElI ... Ik zag er inderdaad stukken beter uit toen ik ts. 85 en 87 kilo woog.
Ik heb de indruk dat ik vol vocht zit, en daardoor komen vooral mijn benen en armen er niet goed uit.
En op de foto's zie ik er helemaal geen 92kg uit... eerder 75kg. Zo zie je dat foto's bedriegelijk zijn.
Er is nog veel werk aan de winkel, maar ik heb teminste het lef om mijn foto's te posten hé.
Alpha verklaart dat ik helemaal niets over voeding, training,.. van af weet.
Dit zijn eerder jaloerse reacties van een beginnende bb van 60 kg.
Een ervaren bb. doet dit gewoon niet. Maar door dit soort reacties laat ik mij niet kleineren. In tegendeel... ik ga juist harder werken zodat ik die jaloerse pummels kan laten dat ik wel degelijk weet waar ik mee bezig ben.
 
Je ziet wel definitie op je fotos en dat je kuurt is helemaal iets wat je zelf moet weten, alhoewel mijn trainingsmaatje 75 kilo en 1.83 m is en er echt groter en massiever uitziet zal het idd aan je fotos liggen!

Want je zou als je 85 kilo droog bent er toch wel redelijk huge uit moeten zien

Maar over die benen heb je verder geen klagen neem ik aan?
 
Originally posted by Juriaan
Je ziet wel definitie op je fotos en dat je kuurt is helemaal iets wat je zelf moet weten, alhoewel mijn trainingsmaatje 75 kilo en 1.83 m is en er echt groter en massiever uitziet zal het idd aan je fotos liggen!

Want je zou als je 85 kilo droog bent er toch wel redelijk huge uit moeten zien

Maar over die benen heb je verder geen klagen neem ik aan?

85 kg droog is nogal hoog gegrepen hoor. Ik denk dat ik op 75 kg goed zou staan. Elke kg daarboven zou gewoon te veel zijn.
En die foto van jou juriaan toen je op je fiets zat... dat noem ik echt GORT droog. Dan zou ik er misschien maar 65 ofzo wegen.

Wel, mijn grootste zorg is nu... dat mijn lichaam niet in harmonie is. Mijn grotere rug, benen en schouders brengen mijn veel kleinere armen en borst uit balans.

Dus nu moet ik vooral proberen die mindere spiergroepen proberen gelijk te trekken met mijn betere...
Maar tot nog niet slaag ik daar niet in. Het lijkt wel alsof mijn sterke kanten elke dag groeien, en mijn slechte kanten elke dag achteruitgaan.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Geoffke


Kijk, Big Byron en M@k@vElI ... Ik zag er inderdaad stukken beter uit toen ik ts. 85 en 87 kilo woog.
Ik heb de indruk dat ik vol vocht zit, en daardoor komen vooral mijn benen en armen er niet goed uit.
En op de foto's zie ik er helemaal geen 92kg uit... eerder 75kg. Zo zie je dat foto's bedriegelijk zijn.
Er is nog veel werk aan de winkel, maar ik heb teminste het lef om mijn foto's te posten hé.
Alpha verklaart dat ik helemaal niets over voeding, training,.. van af weet.
Dit zijn eerder jaloerse reacties van een beginnende bb van 60 kg.
Een ervaren bb. doet dit gewoon niet. Maar door dit soort reacties laat ik mij niet kleineren. In tegendeel... ik ga juist harder werken zodat ik die jaloerse pummels kan laten dat ik wel degelijk weet waar ik mee bezig ben.

THATS THE SPIRIT!
 
Originally posted bij geoffke

85 kg droog is nogal hoog gegrepen hoor. Ik denk dat ik op 75 kg goed zou staan. Elke kg daarboven zou gewoon te veel zijn.
En die foto van jou juriaan toen je op je fiets zat... dat noem ik echt GORT droog. Dan zou ik er misschien maar 65 ofzo wegen.

Wel, mijn grootste zorg is nu... dat mijn lichaam niet in harmonie is. Mijn grotere rug, benen en schouders brengen mijn veel kleinere armen en borst uit balans.

Dus nu moet ik vooral proberen die mindere spiergroepen proberen gelijk te trekken met mijn betere...
Maar tot nog niet slaag ik daar niet in. Het lijkt wel alsof mijn sterke kanten elke dag groeien, en mijn slechte kanten elke dag achteruitgaan

Die jongen op die fiets da ben ik niet das Diver bro.

Maar ik ben ook ****ing mager, dun, droog en krijg steeds minder zin in trainen ben aan het afvallen en instorten sinds ik me spiergroepen 1 keer per week doe, maar boeie das off topic :D
 
Originally posted by Geoffke


Kijk, Big Byron en M@k@vElI ... Ik zag er inderdaad stukken beter uit toen ik ts. 85 en 87 kilo woog.
Ik heb de indruk dat ik vol vocht zit, en daardoor komen vooral mijn benen en armen er niet goed uit.
En op de foto's zie ik er helemaal geen 92kg uit... eerder 75kg. Zo zie je dat foto's bedriegelijk zijn.
Er is nog veel werk aan de winkel, maar ik heb teminste het lef om mijn foto's te posten hé.
Alpha verklaart dat ik helemaal niets over voeding, training,.. van af weet.
DIT ZIJN EERDER JALOERSE REACTIES VAN EEN BEGINNENDE BB VAN 60 KG.
Een ervaren bb. doet dit gewoon niet. Maar door dit soort reacties laat ik mij niet kleineren. In tegendeel... ik ga juist harder werken zodat ik die jaloerse pummels kan laten dat ik wel degelijk weet waar ik mee bezig ben.

Nogmaals, ik verklaar helemaal niks, dit is gewoon mijn mening, maar ik kan het ook mis hebben.
Je benen zijn goed ontwikkeld maar tijdens een kuur zou je er indien voeding en training correct waren, toch wel massiever en droger uitgezien moeten hebben.

Als jij beweert dat dit een jaloerse reactie van mij is geweest dan sla je de plank behoorlijk mis bro,
Dat wordt je wel duidelijk wanneer ik mn foto's post (over +- 1 maand). :)
Ik ben trots op hoe ik er zelf uitzie en als jij dat ook bent dan is er verder toch niks aan de hand?

Alpha
 
Originally posted by Juriaan


Die jongen op die fiets da ben ik niet das Diver bro.

Maar ik ben ook ****ing mager, dun, droog en krijg steeds minder zin in trainen ben aan het afvallen en instorten sinds ik me spiergroepen 1 keer per week doe, maar boeie das off topic :D

Ik dacht altijd dat erg magere mannen nooit breed en sterk konden worden. Wel, nu denk ik daar anders over.
Ik heb eens een foto gezien van Lou Ferringo toen hij een jaar of 16 was.
Hij was echt zeeeeeer mager, ectomorph. Als je kijkt hoe groot die vent wel niet is geworden, en nog steeds is. Dan kan iedereen groot worden.
 
Originally posted by AlphA


Nogmaals, ik verklaar helemaal niks, dit is gewoon mijn mening, maar ik kan het ook mis hebben.
Je benen zijn goed ontwikkeld maar tijdens een kuur zou je er indien voeding en training correct waren, toch wel massiever en droger uitgezien moeten hebben.

Als jij beweert dat dit een jaloerse reactie van mij is geweest dan sla je de plank behoorlijk mis bro,
Dat wordt je wel duidelijk wanneer ik mn foto's post (over +- 1 maand). :)
Ik ben trots op hoe ik er zelf uitzie en als jij dat ook bent dan is er verder toch niks aan de hand?

Alpha

Tijdens een sustanon/dianabol kuur zou ik er volgens u droger moeten uitzien??? ???
Wel, dan vreet ik mij te pletter, en wil ik er beslist niet droog uitzien. Die zorgen zijn voor later, als ik ga cutten.
Want massa opbouwen en cutten zijn 2 afzonderlijke dingen.
Droger tijdens een massakuur: dat is volslagen onzin
 
Naja ff genoeg gezeur,

Geofke veel succes met trainen/ete/rusten/ kuren en over 2jaar 90kilo droog he :) (is denk ik wel en redelijk doel of niet ??? )

Anyway fijne dagen mensen !
 
eerst zeg je ik heb 3 kuren gedaan........ dam zijn 2 ervan met fakes en in weer een andere thread zeg je dat je 3 kuren hebt gedaan met alleen sust op 500 mg per week en binninkort deca erbij wilt omdat je niet ALTIJD op sust kan blijven teren??????????????? en je traind nu +/- 8 maanden in totaal waar je al een keer een inzinking kreeg (tijdens je kuur) en geen zin meer had in te trainen. Sorry maar kweet niet wat ik ervan moet denken ik sluit me aan bij Alpha.....hier zit een addertje onder het gras. BTW ik vind je foto magertjes na een eerste kuur maar dat zou ook aan de foto's kunnen liggen.Ochjah veel succes met die 3 kuren per jaar en we spreken je nog wel over 5 jaar (of niet natuurlijk)

groeten C@rp
 
Originally posted by karperblues
eerst zeg je ik heb 3 kuren gedaan........ dam zijn 2 ervan met fakes en in weer een andere thread zeg je dat je 3 kuren hebt gedaan met alleen sust op 500 mg per week en binninkort deca erbij wilt omdat je niet ALTIJD op sust kan blijven teren??????????????? en je traind nu +/- 8 maanden in totaal waar je al een keer een inzinking kreeg (tijdens je kuur) en geen zin meer had in te trainen. Sorry maar kweet niet wat ik ervan moet denken ik sluit me aan bij Alpha.....hier zit een addertje onder het gras. BTW ik vind je foto magertjes na een eerste kuur maar dat zou ook aan de foto's kunnen liggen.Ochjah veel succes met die 3 kuren per jaar en we spreken je nog wel over 5 jaar (of niet natuurlijk)

groeten C@rp

Tja, ik vind mijn rear double bicep pose er wel goed uitzien na 1,5 training.
Maar misschien heb je wel gelijk... dat ik helemaal niets in huis heb.
Ik ben niet gezegend met een goede genetische aanleg.
Karpel, misschien kan je uw foto's eens tonen, zodat iedereen ziet hoe goed jij er wel niet uitziet. ;)
 
Laatst bewerkt:
He geoff je hebt nu even veel gekuurd als BOS alleen die traint 13 jaar langer als jou, opzich schelen jullie niet veel :D

DIT IS EEN GEINTJE VOEL JE NIET AANGEVALLEN OF GEFLAMED :p
 
Back
Naar boven