AndroidHealthClinic

Pics van Geoffke! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga het kuren toch een tijdje vaarwel zeggen nu...
Volgende zomer misschien een kuurtje... Ik vraag me af hoeveel beef ik kan kweken zonder as. Misschien wel genoeg om as nog een beetje uit te stellen. Who knows...:cool:
 
Thats the attitude we like :)
 
Originally posted by Geoffke
Ik ga het kuren toch een tijdje vaarwel zeggen nu...
Volgende zomer misschien een kuurtje... Ik vraag me af hoeveel beef ik kan kweken zonder as. Misschien wel genoeg om as nog een beetje uit te stellen. Who knows...:cool:

allright :cool:
Ik vind het een goede keuze
 
Oke dan Geoffke, ben echt blij dit te horen!!!

Het is niet zo dat ik tegen steroiden ben (misschien dat ik aankomend voorjaar ook een kuur ga doen, heb de gear al klaarliggen) , maar om er zo snel al naar te grijpen zou niet echt slim zijn.

Thumbs up!!!

Alpha
 
Als je echt groot wilt worden en het podium op wilt en wedstrijden draaien etc.. dan zou ik nu al gaan kuren.. Die grote beesten op Mr O worden echt niet groot van het trainen en de goede voeding. Alleen de AS met training en vreten. Maar als je je lichaam groot wilt hebben en naar de klote.. nu beginnen.. just my 2 balls :D
 
Er zijn genoeg Pro's die pas na enkele jaren training zijn begonnen met kuren, ik zie niet in waarom dat niet zou werken.
 
Ontzettend goede rug, schouders en benen
 
Originally posted by admin
Er zijn genoeg Pro's die pas na enkele jaren training zijn begonnen met kuren, ik zie niet in waarom dat niet zou werken.
je bedoelt bijv. Arnold en Lee Priest?
 
ik vind het goede foto's. Vet% te hoog maar dat weet je zelf ook wel.

Vond en vind het erg jammer om te lezen dat je zo snel al met je 1ste kuur bent begonnen (dat is hier al gezegd) daarom heb ik ook weinig respect voor je keuze (iedereen maakt fouten). Ik hoop dat je wel begrijpt dat naturel opbouw langer blijft dan roids opbouw. ALs je nu stopt, verlies je alles ! binnen de korste keren. Als je naturel een goede basis hebt dan kun je met roids VEEEEEEEEEEEEEL meer bereiken.

In jou lichaam, zie ik het mijne. Zelfde bouw alleen hebben mijn armen betere aanleg. Ik weet dat ik naturel makkelijk naar de 100 kan tegen 8% DUS

JIJ KAN HET OOK (heel ander verhaal dan bij Diver die in 12 jaar 1kg wint en dus ECHTE hardgainer is).

veel succes en hope you stay of the juice for a couple of years.
 
Originally posted by Ilya
.... dat je wel begrijpt dat naturel opbouw langer blijft dan roids opbouw. ALs je nu stopt, verlies je alles ! binnen de korste keren. Als je naturel een goede basis hebt dan kun je met roids VEEEEEEEEEEEEEL meer bereiken ....

Een quote om in te lijsten :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
That's so right, Mr Smalluser!!! Totally agree! Een goede natural basis is het allerbelangrijkste, zowel voor het fysieke als voor het mentale aspect. Zoals reeds gezegd kun je zo ontzettend veel bereiken met goed eten, goed trainen, rusten en goede suppletie (prohormonen, creatine, HMB,e.d.). Dus mijn advies; train een aantal jaren hard (doch gedisciplineerd; train op gevoel, niet zo zeer op gewicht; laat je muscles keer op keer vollopen en wissel af met je oefeningen; supersets, dropsets,...), rust voldoende (zeker in die natural fase, waarbij rust nog veel belangrijker is dan bij gebruikers, beperk dus ook je training wat betreft oefeningen en aantal sets; just go for the burn!!!) en eet clean (1 keer per week een junkmaaltijd is geen probleem, maar voor de rest; cleane carbs en voldoende protein!!! Je bent goed bezig zo te zien en te horen; keep on going that way, laat AS een tijdje voor wat ze zijn en absorbeer al de info die je kunt vinden als een spons...

Good luck & stay in tha zone

Greetzzz, Luca
 
Originally posted by luca
.... That's so right, Mr Smalluser!!! Totally agree! ....

Thx bro. maar de credits gaan naar Ilya :D

:bow: Mr Smalluser :bow:

Smalluser of Perry is oke bro :thumb:

Oke on-topic maar weer ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
sorry, k bedoel idd Ilya!!! Niet goed gekeken

Peace
 
Originally posted by luca
That's so right, Mr Smalluser!!! Totally agree! Een goede natural basis is het allerbelangrijkste, zowel voor het fysieke als voor het mentale aspect. Zoals reeds gezegd kun je zo ontzettend veel bereiken met goed eten, goed trainen, rusten en goede suppletie (prohormonen, creatine, HMB,e.d.). Dus mijn advies; train een aantal jaren hard (doch gedisciplineerd; train op gevoel, niet zo zeer op gewicht; laat je muscles keer op keer vollopen en wissel af met je oefeningen; supersets, dropsets,...), rust voldoende (zeker in die natural fase, waarbij rust nog veel belangrijker is dan bij gebruikers, beperk dus ook je training wat betreft oefeningen en aantal sets; just go for the burn!!!) en eet clean (1 keer per week een junkmaaltijd is geen probleem, maar voor de rest; cleane carbs en voldoende protein!!! Je bent goed bezig zo te zien en te horen; keep on going that way, laat AS een tijdje voor wat ze zijn en absorbeer al de info die je kunt vinden als een spons...

Good luck & stay in tha zone

Greetzzz, Luca

HMB? Was dat als grapje bedoeld? ???
En supersets en dropsets zijn de reden waarom ik nu kleine armen heb.
Uit ervaring heb ik geleerd dat het gewoon "te" veel is voor de spier. Je gaat dan in overtraining. Altans voor mij persoonlijk toch... Ieder lichaam is verschillend, maar bij mij hebben ze duidelijk niet gewerkt.
Als je naar trainingsvideo's kijkt met die opgefokte stieren, wel die stieren gebruiken ook geen dropsets en andere....
Gewoon basisoef., maar wel tot het uiterste. Forced reps, dat is een ander verhaal.
Ik hou contact met een amerikaan die behoorlijk grote armen heeft, en hij heeft ook gezegd dat het gewoon teveel is voor zulke kleine spieren.

Maar dropsets bij bijv. kuiten, traps... dat is dan weer wel ok, want die kun je niet makkelijk overtrainen.
 
Originally posted by ErEf
je bedoelt bijv. Arnold en Lee Priest?

Arnold?? Die slikte al dianabol van zijn 14...
 
je hebt gelijk als je zegt dat ieder lichaam anders reageert, maar de meeste mensen die ik pers ken, komen op een plateau te zitten als ze te lang basisoef doen en tot het uiterste gaan. Daarom denk ik dat afwisseling en zuiverheid in je trainingen een van je grootste troeven is, en dat je die maximaal moet benutten.
 
Dat heb ik altijd raar gevonden, als Arnold daadwerkelijk vanaf zo'n jonge leeftijd al met AS in de weer was hoe is hij dan zo lang geworden en breed wat skelet betrefd? Van AS groeien je groeiplaten toch dicht??
 
Dbol laat je test niet stijgen...
 
dbol etc... wat weten we nu wat Arnold gebruikt heeft?

Als jij het lichaam hebt om mooi gespierd te worden en het is je droom, EN je bent niet TE jong, waar wacht je dan nog op?

verzadiging van receptoren is door BC ook naar het land der fabelen geschreven. Het gaat om de hoeveelheid anabolen per kilo lichaamsgewicht waardoor je meer moet gebruiken naarmate je groter wordt. Het verlies van spiermassa geldt ook voor naturals. Wanneer zij stoppen met op de juiste manier eten en trainen, dan verdwijnt de spiermassa ook weer.

Als je endocrien systeem stabiel is geworden na je groei... get injected!!..

Hiermee wil ik niet degene aanmoedigen om aas te gebruiken alleen omdat ze in de zomer op het strand er goed bij willen lopen. maar wel degene die het hun carriere willen maken. Dan moet je niet w8ten.
 
Back
Naar boven