Fitness Seller

Pics van Geoffke! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by ErEf
dbol etc... wat weten we nu wat Arnold gebruikt heeft?

Als jij het lichaam hebt om mooi gespierd te worden en het is je droom, EN je bent niet TE jong, waar wacht je dan nog op?

verzadiging van receptoren is door BC ook naar het land der fabelen geschreven. Het gaat om de hoeveelheid anabolen per kilo lichaamsgewicht waardoor je meer moet gebruiken naarmate je groter wordt. Het verlies van spiermassa geldt ook voor naturals. Wanneer zij stoppen met op de juiste manier eten en trainen, dan verdwijnt de spiermassa ook weer.

Als je endocrien systeem stabiel is geworden na je groei... get injected!!..

Hiermee wil ik niet degene aanmoedigen om aas te gebruiken alleen omdat ze in de zomer op het strand er goed bij willen lopen. maar wel degene die het hun carriere willen maken. Dan moet je niet w8ten.


Tja, de reden waarom Europa niet zo'n goede bodybuilders hebben, is gewoon omdat het allemaal angsthazen zijn.
19, en al kuren. Oeioeioei, hier is het precies of je een moord heb begaan.
Als je de kuren op amerikaanse boards vergelijkt met de onze,... die freaks hebben gewoon een andere mentaliteit.
 
Erg verontrustende taal lees ik hier van ErEf en Geoffke...
Trouwens ErEf, wat is TE jong vor jou?
Je realiseerd je toch dat groei en coïtusuele ontwikkeling gemakkelijk tot je 21 kan duren?
Je beseft ook wat exogene hormonen kunnen aanrichten voor je die leeftijd bereikt?
Ik zal je zeggen dat je veel verder zal komen door te wachten en je natuurlijke grens zelf te bepalen. Natuurlijk gewonnen massa gaat minder snel weg, het is met je eigen testosterone behaald en kan dus gemakkelijker behouden worden. Alles wat onder chemische omstandigheden gegroeid is, heeft ook die hoge chemische waarden nodig om te kunnen blijven.
Hoe verder je komt op een natuurlijke manier, hoe verder je de lat legt, wat als voordeel heeft dat als je gaat kuren , de extra groei bovenop je eigen al hoge grens komt.
En dan de manier waarop 'get injected' ik hoop dat je die taal niet teveel op andere boards gaat verkondigen, dat is nu net DE reden waarom ik met een board ben begonnen, juist om dat soort idiote manier van omgaan met deze materie uit de wereld te helpen.

Tieners hebben geen zaken met AS, ze moeten er gewoon niet aan denken, je kan zo ver komen met je eigen natuurlijke groei, je hebt nog een goed hormonaal evenwicht in je lichaam. verknoei het niet en haal tenminste alles eruit wat er uit te halen valt.
Staat iemand van jullie 2 er soms bij stil dat er ook bodybuilders zijn die naturel wedstrijden willen doen?
Of bestaan die niet meer voor de heren?

Trouwens kijk naar Spike hier op het forum, levend bewijs is Belgisch kampioen powerliften zonder roids!
Al die onzin over zonder roids kan je niet competitief zijn als bodybuilder/powerlifter, je moet toch niet metteen een pro worden? Je kan toch wedstrijden winnen tussen de naturel junioren?
Je carriere opbouwen gaat later heus wel komen hoor, bewijs eerst maar eens dat je ook op natuurlijke manier een titel kan halen, dan heb je nog enig zelfrespect dat je het helemaal alleen gedaan hebt!

Dan die bull shit over Europeanen, de grootste en meest succesvolle BB waren en zijn Europeanen ARNOLD, YATES, SCHLIERKAMP, RUHL etc....

Newsflash: Het gaat niet alleen om hoeveel je erin spuit!!!
Gebruik je gezond verstand, als je ooit ver wil komen.

AMEN
 
en nog een klein ding...

veel van de pro bodybuilders zijn ver in de dertig, Coleman is er trouwens 38 dacht ik niet?

een van de jongere venten is idd meneer Cutler, nog onder de dertig. denk je eerlijk gezegd dat hij het lang zal volhouden? trouwens, die zijn in de minderheid
 
Originally posted by admin
Erg verontrustende taal lees ik hier van ErEf en Geoffke...
Trouwens ErEf, wat is TE jong vor jou?
Je realiseerd je toch dat groei en coïtusuele ontwikkeling gemakkelijk tot je 21 kan duren?
Je beseft ook wat exogene hormonen kunnen aanrichten voor je die leeftijd bereikt?
Ik zal je zeggen dat je veel verder zal komen door te wachten en je natuurlijke grens zelf te bepalen. Natuurlijk gewonnen massa gaat minder snel weg, het is met je eigen testosterone behaald en kan dus gemakkelijker behouden worden. Alles wat onder chemische omstandigheden gegroeid is, heeft ook die hoge chemische waarden nodig om te kunnen blijven.
Hoe verder je komt op een natuurlijke manier, hoe verder je de lat legt, wat als voordeel heeft dat als je gaat kuren , de extra groei bovenop je eigen al hoge grens komt.
En dan de manier waarop 'get injected' ik hoop dat je die taal niet teveel op andere boards gaat verkondigen, dat is nu net DE reden waarom ik met een board ben begonnen, juist om dat soort idiote manier van omgaan met deze materie uit de wereld te helpen.

Tieners hebben geen zaken met AS, ze moeten er gewoon niet aan denken, je kan zo ver komen met je eigen natuurlijke groei, je hebt nog een goed hormonaal evenwicht in je lichaam. verknoei het niet en haal tenminste alles eruit wat er uit te halen valt.
Staat iemand van jullie 2 er soms bij stil dat er ook bodybuilders zijn die naturel wedstrijden willen doen?
Of bestaan die niet meer voor de heren?

Trouwens kijk naar Spike hier op het forum, levend bewijs is Belgisch kampioen powerliften zonder roids!
Al die onzin over zonder roids kan je niet competitief zijn als bodybuilder/powerlifter, je moet toch niet metteen een pro worden? Je kan toch wedstrijden winnen tussen de naturel junioren?
Je carriere opbouwen gaat later heus wel komen hoor, bewijs eerst maar eens dat je ook op natuurlijke manier een titel kan halen, dan heb je nog enig zelfrespect dat je het helemaal alleen gedaan hebt!

Dan die bull shit over Europeanen, de grootste en meest succesvolle BB waren en zijn Europeanen ARNOLD, YATES, SCHLIERKAMP, RUHL etc....

Newsflash: Het gaat niet alleen om hoeveel je erin spuit!!!
Gebruik je gezond verstand, als je ooit ver wil komen.

AMEN

Ik moet zeggen dat ik je ongeveer wel gelijk geef.
Maar in die naturelwedstrijden geloof ik niet, en dat spike Belgisch kampioen is zonder roids... tja :rolleyes:
 
Te jong is wanneer je hormonaal systeem nog niet uitgegroeid is, en dat kan 21 zijn of eerder of iets later. maar we hadden het niet alleen over jonge broekies, maar we hebben het ook over serieuze gasten die nog niet al te lang trainen, maar die het wel willen maken in bb-land.

Hier ben ik het gewoon niet mee eens
Ik zal je zeggen dat je veel verder zal komen door te wachten en je natuurlijke grens zelf te bepalen. Natuurlijk gewonnen massa gaat minder snel weg, het is met je eigen testosterone behaald en kan dus gemakkelijker behouden worden.
Er is niks wat dat kan bevestigen. Alleen de nobele gedachte dat natural beter is en dus langer zal blijven. Dat valt nergens mee te staven. Nogmaals, als jij als natural stopt met trainen en eten voor het lichaam dat je dan hebt, dan atrophieren je spieren tot het niveau van een normale man. En idem geldt dat voor een juicer...

En dat die gasten ver in de 30 zijn.. heel mooi, weet je dat meer dan 80 % van de sporters op high school en college gebruiken? Niet dat ik daar voor ben maar het gebeurd wel.

Ik ben met je eens, wanneer je te jong bent (17 of jonger) er gewoon niet aan denken. Maar wanneer je daarboven al komt en je wilt alles bereiken wat er te bereiken valt in bb. laat je dan heel goed informeren, leer er alles over. En als je dan begint heb je ook de leeftijd ervoor. Maar dat je eerst een hele goede basis moet opbouwen aka je natural grens bereikt moet hebben, vind ik onzin.
Je moet weten wat je aan het doen bent, dat wel.
 
Originally posted by Geoffke


Ik moet zeggen dat ik je ongeveer wel gelijk geef.
Maar in die naturelwedstrijden geloof ik niet, en dat spike Belgisch kampioen is zonder roids... tja :rolleyes:


ha.... haha..... HAHHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA



okay okay okay....

nee toch niet hahaahahahahahahaahahaaaaaa


ok nou goed. nou ja, je gelooft maar wat je wil :) ik weet 1 ding, ik doe het puur natuur, ik raak zelfs geen voedingssupplement aan.

ik wil elke dag, elk uur desnoods in een potje zeiken moest het je tevreden stellen :p
 
Originally posted by Spike



ha.... haha..... HAHHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA



okay okay okay....

nee toch niet hahaahahahahahahaahahaaaaaa


ok nou goed. nou ja, je gelooft maar wat je wil :) ik weet 1 ding, ik doe het puur natuur, ik raak zelfs geen voedingssupplement aan.

ik wil elke dag, elk uur desnoods in een potje zeiken moest het je tevreden stellen :p

Effkes off-topic spike... Ken je toevallig Bart Bruylandt? Hij is een paar keer belgisch kampioen Bench, 225kg dacht ik.
Een jaar of 2,3 heeft hij die titel behaald denk ik.
 
geen gedacht... diene komt niet van bij ons in elk geval... wel knappe bench. nog niet van gehoord trouwens.

in welke categorie heeft hem meegedaan? (gewichtscategorie dus)
 
Originally posted by Spike
geen gedacht... diene komt niet van bij ons in elk geval... wel knappe bench. nog niet van gehoord trouwens.

in welke categorie heeft hem meegedaan? (gewichtscategorie dus)

Hij woog 116 denk ik, echt een beest... Die schouders, zijn rug... Hij is de breedste man van de gym.
In limburg deed hij mee aan dat kampioenschap denk ik.
 
hmm, 116 kg is al een schoon gewicht.

maar dan hebt ge onze Florent nog nie gezien ;)
 
Originally posted by ErEf
Te jong is wanneer je hormonaal systeem nog niet uitgegroeid is, en dat kan 21 zijn of eerder of iets later. maar we hadden het niet alleen over jonge broekies, maar we hebben het ook over serieuze gasten die nog niet al te lang trainen, maar die het wel willen maken in bb-land.

Hier ben ik het gewoon niet mee eensEr is niks wat dat kan bevestigen. Alleen de nobele gedachte dat natural beter is en dus langer zal blijven. Dat valt nergens mee te staven. Nogmaals, als jij als natural stopt met trainen en eten voor het lichaam dat je dan hebt, dan atrophieren je spieren tot het niveau van een normale man. En idem geldt dat voor een juicer...

En dat die gasten ver in de 30 zijn.. heel mooi, weet je dat meer dan 80 % van de sporters op high school en college gebruiken? Niet dat ik daar voor ben maar het gebeurd wel.

Ik ben met je eens, wanneer je te jong bent (17 of jonger) er gewoon niet aan denken. Maar wanneer je daarboven al komt en je wilt alles bereiken wat er te bereiken valt in bb. laat je dan heel goed informeren, leer er alles over. En als je dan begint heb je ook de leeftijd ervoor. Maar dat je eerst een hele goede basis moet opbouwen aka je natural grens bereikt moet hebben, vind ik onzin.
Je moet weten wat je aan het doen bent, dat wel.
Weet je er is een tijd geweest dat ik net hetzelfde dacht als jij.
Na enige ervaring in de sport en veel lezen gingen mij ogen echter snel open. Het is vrij simpel, voor hun 21 ste is de meerderheid gewoon niet volledig ontwikkeld en kan je nog altijd meer fout doen dan goed door dan te gaan gebruiken, wat dacht je nu dat als je wettelijk gezien volwassen bent dat je lichaam dat ook is??? vergeet die 18 jaar dan maar.
Je testosteron heeft geen extra chemische verhoging nodig in je tienerjaren, je eigen lichaam zorgt op dat moment voor de nodige verhoging, en dat ga jij dan leuk tegenwerken door exogene hormonen in te spuiten. Zal ik eens wat zeggen? Je verpest het voor later, als je ooit nog kinderen wil of een aangenaam coïtusleven op je oudere dagen!
Moet je mij eens uitleggen wat er onzin aan is om eerst en goede basis te hebben? Elke ervaren BB in dit wereldje zal je dat bevestigen, wie ben jij om dat even als onzin af te doen??? Hoe lang ben je nu bezig met BB?
Je haalt dingen aan die Big Cat heeft gezegd, zal ik eens wat zeggen.? Big Cat zal nooit goedkeuren wat jij hier komt te zeggen. Als er iemand tegen gebruik onder de 20 is , is hij het wel. En als er iemand voor een naturel basis is, dan is hij het wel.

Waarom moet je wel een goede basis opbouwen? die basis is het belangrijkste in heel je cariere man.
Wat denk je nu ooit iets te gaan bereiken als je enkel en alleen door roids iets opgebouwd hebt?
Die redenering van een natural verliest evensnel zijn/haar spieren dan een juicer dat kan je wel vergeten.
Ik hoor verhalen in mij eigen sportschool van een kerel die ook gedaan heeft zoals jullie zeggen, vroeg beginnen met as, alles chemisch opbouwen en hoeveel wedstrijden heeft ie gewonnen? 1, meer niet... Hij ziet er nu gewoon vet uit, alle chemisch opgebouwde spieren is hij kwijtgeraakt ,kerel is 50 jaar oud, heel zijn jeugd/leven gekuurd maar moest stoppen voor zijn gezondheid.
Hij zag zijn lichaam zo krimpen in de spiegel. Heel véél spijt heeft ie...

Nu als hij tot zijn 20 -25 jaar of later alles natuurlijk had opgebouwd dan was die massa niet verdwenen want dan zat ie nu op ongeveer hetzelfde test gehalte dan wanneer hij de massa opbouwde.

Je weet net zo goed als ik dat ik niet tegen AS gebruik in het bodybuilding ben, heck anders had ik geen appart forum gemaakt op het board. Maar zoals gezegd zijn er heel wat idioten die maar doen waar ze zin in hebben, juist door goede voorlichting op dit forum willen we daar iets aan doen.
heel jammer dat ik dan van een eigen mod het tegenovergestelde moet horen van wat de essentie is van heel dit board... het staat zelfs in de huis regels op dat board...

De laatste tijd zie je echter meer en meer de Mr X mentaliteit...misschien omdat hij nog altijd vrolijk kan posten op andere forums...?
 
T you said it all and keep saying it!!!
 
Way 2 go T! naturel all tha way!
 
Reken we de prohormonen in hoge dosering (400 mg dag 1-ad) ook nog tot naturell :)
 
ff om te beginnen vind ik de vergelijking van mij met X een stoot onder de gordel. Die man heeft geen verstand van trainen, van eten en laat staan van as. en zodra je hem wat verteld hebt is hij het al weer vergeten, want een groot geheugen heeft hij helaas niet, en als je het hebt over andere forums zeg dan rechtstreeks wat je bedoelt.

verder met het verhaal. Dus jij denkt dat je wel gezond zult blijven als je een goede basis opbouwt en dat je later kinderen kunt krijgen als je het doel hebt een pro- bb-er te worden? Get real man. Echt niet. AAS is schadelijk voor je, punt uit. En als het dan toch schadelijk is, waarom dan eerst een goede basis opbouwen etc.. Niet voor je lichaam, nee om het trainen te leren, om de discipline te kennen, het eten en wat er allemaal bij komt kijken.

Het begon natuurlijk met Geoffke, en ik weet niet hoe oud hij is, maar in het verhaal wat ik eerder typte heb ik het ook niet over een gozer van 18 die al begint met spuiten, maar ik heb het over een basis ervaring die je wel al bereikt hebt voordat je je natural grenzen bereikt hebt. Jij zegt wel dat je dus met 21 of 22 kunt beginnen, maar dat is ook niet de leeftijd dat je je natural grenzen bereikt hebt, en daar hebben we het over en niet zozeer om de leeftijd. Tuurlijk moet een gozer van 17 niet beginnen aan de AS om de redenen die jij ook al noemt. Ben ik met je eens. Maar je hoeft niet je natural grens bereikt te hebben. En over het later kinderen krijgen. Ik zou aanraden krijg eerst kinderen en dan je zak naar de klote helpen is beter, alleen je kind zal de nodige aandacht vragen. Maar als jij dus natural je top gaat bepalen en dan aan de AAS gaat, en dan nog eens een aantal jaren verder bent, dan heb je ook geen ballen meer over voor kinderen, enne leuk is dat vader worden als je al over de 40 bent. oke.. dat is iets persoonlijks. Maar in dat schitterende interview van die pro over bb zegt hij ook al dat hij nooit meer kinderen zou kunnen krijgen en de rest van zijn leven zit ie vast aan bepaalde middelen omdat zijn eigen lichaam het niet meer aanmaakt.
Punt is van mij. Als je pro wilt worden begin er dan zo snel mogelijk mee want je helpt je lichaam toch naar de klote. En met zo snel mogelijk dus niet als onvolgroeid jochie zoals je zegt omdat je zelf nog genoeg aanmaakt. true.
En wellicht was mijn: Get injected niet op z'n plaats voor Geoffke, maar wel voor degene die het willen maken in body building en niet te jong zijn.
 
Kan er weinig op zeggen, het haalt toch gewoon niets uit...

Trouwens ik maakte niet echt een vergelijking tussen Mr X en jou erEf ik wees enkel op de mentaliteit in het algemeen sorry als het verkeerd overkwam.
Ik kan mij om dit onderwerp gewoon oneindig druk maken juist omdat ik dageliks geconfronteerd word met het probleem.
Verder moet je begrijpen dat als ik Mr X op andere boards zie (en dat bedoel ik echt wel in het algemeen), dit wel overkomt als een belediging naar mij toe, alsof ik de schuld heb dat ie hier gebanned is!
Op EHF is hij trouwens ook gebanned dus aan mij zal het niet liggen.
 
idd.. Aan jou ligt het niet en X is hier terecht gebanned. Over EHF kan ik niet meepraten dat is geheel langs mij heen gegaan. Op body & fitness valt ie in toom te houden, en zo bijster veel post ie daar niet. Berichten van hem over jou en dbb.com worden, in het geval hij ze plaatst door mij iig gedelete.
 
Back
Naar boven