MuscleMeat

pics van jack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jack

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
366
Waardering
0
gisteren even foto'tjes gemaakt, en ik zou nog eens grotere foto's plaatsen, dus bij deze, zwak punt van mezelf vind ik : armen, linkeronderkant vd borst.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Kritisch zijn is goed, maar ik vind je armen zeker niet onderdoen tov de rest. Moet ik er wel bij zeggen dat ik de foto wel donker vind (kan ook aan mn beeldscherm liggen omdat de zon er nu gedeeltelijk opstaat)
Linkeronderkant vd borst kan ik zodoende niet goed oordelen, maar looking good.
maar man, die schouders. :thumb: :lifter:

ps. de foto's niet te groot, is namelijk lastig met bijbehorende tekst. formaat is nu juist goed. overzichtelijk en duidelijk voor t totaalbeeld.
Tenzij je doelde op foto's van een grotere Jack:D
 
ik bedoelde grotere foto's , ik heb namelijk al een keer hele kleine webcam pics geplaats, foto is inderdaad wat donker, maar als ik de flitser inschakel krijg ik een rare streep door de foto, dus heb ik die maar uitgezet.
 
strakke pics

Ziet r goed uit, inderdaad goede schouders en rug ziet r ook strak uit. Je armen zijn ook ok hoor, misschien proberen iets meer de nadruk op je biceps te leggen, die zien r met dubble bicpes achterkant iets minder uit.

Doe zo voort!!!
 
9ik heb maar een ding te zeggen :thumb:

keep up the good work!

Armen is zeker niets mis mee.
 
zo te lezen aan jullie reacties heb ik dus een "te kleine armen" syndroom ???
 
Ziet er wel goed uit ja... ook de armen. Mr. Syndroom... :p
 
Armen liggen zeker niet achter. Zou idd onderkant borst wat nadruk leggen want die hangt een klein beetje... Verder zie je er toppie uit !

Geef eens wat info leeftijd e.d
 
extra info:

23 jaar
1.80m
94kg
13% (ongeveer denk ik)

ik ben een ecto, ben begonnen op 54 kg.
 
zal voor de grap eens kijken of ik nog een foto heb liggen waar ik 54 kg ben, zal ik die ff inscannen.
 
Originally posted by Jack
extra info:

23 jaar
1.80m
94kg
13% (ongeveer)

ik ben een ecto (denk ik), ben begonnen op 54 kg.


heb jouw quote even aangepast:D

en je zit er volgens mij flink naast met je ecto-verhaal. en t % mag je ook wel iets lager inschatten (ong. 12%), Meneer-alles-is-fout-syndroom:D
ben benieuwd naar de 54kilo fotootjes

hoelang train jij al?
 
volgens mij ben ik wel een ecto hoor.
vet% klopt wel hoor, die kl*te weegschaal op de sportschool geeft zelfs 17% aan, maarja die dingen vertrouww ik niet.
Normaal ben ik zo'n 10% en nu ben ik iets "vetter" dus schat ik 13%.

Ik train 4 jaar.
 
Als ik ja zeg, geloof je me dan?
 
Originally posted by Jack
Als ik ja zeg, geloof je me dan?

tuurlijk :D

ik heb t maar te geloven, maar de manier waarop je t vraagt spreekt al boekdelen;)

gewoon nieuwsgierig maar als ik zeg dat t niet zo is dan krijg ik misshcien een rare blik en als ik ja zeg ook:rolleyes:
 
Originally posted by Jack
zo te lezen aan jullie reacties heb ik dus een "te kleine armen" syndroom ???

Neej hoor, niets mis mee. Ik vind alleen dat op die 2e foto je biceps wat kleiner lijken. Maar op die 1e foto ziet het r allemaal goed in proportie uit!
 
ja, klopt 2e foto is minder, maar daar heb ik hem niet echt gedaan voor de dubbele bicep pose, maar meer voor de rugspieren, je ziet ook dat de armen wat naar voren gedraaid zijn, ik heb slap 40cm en aangespannen 43, maar dta mag van mij wel 45+ worden :) maarja, wie wil dat niet?
 
Originally posted by Jack
ik heb slap 40cm en aangespannen 43, maar dta mag van mij wel 45+ worden :) maarja, wie wil dat niet?

ik, dat zal betekenen dat ze kleiner zijn geworden:D

ohnee, dat stond pas in mn script over een aantal jaar:rolleyes: :)
 
Ooit weleens gesnoept? Want 94 bij 1.80 is netjes
 
ik lust wel af en toe een snoepje ja
 
Back
Naar boven