MuscleMeat

Pics van me maatje!

Je maatje ziet er ook goed uit en lekker droog.

Is het een natural?

Groet

Levrone@

• Topic Starter Topic Starter
Yeps ook naturel

goeie armen en borst, Hij moet wel benen en rug gaan trainen. Rug is erg smal, mis de lats en benen vind ik erg dun. Zie dat ook vaak op de sportschool, mooi bovenlichaam en geen benen. Wel een mooie basis om door te gaan.

ziet er goed uit... idd benen en rug zijn niet zo goed. moet wel zeggen dat-ie erg bruin en glad is, dat maakt je al gauw een paar kilo zwaarder en een paar % droger..... anyway, compliments!

Diver2000 zei:
goeie armen en borst, Hij moet wel benen en rug gaan trainen. Rug is erg smal, mis de lats en benen vind ik erg dun. Zie dat ook vaak op de sportschool, mooi bovenlichaam en geen benen. Wel een mooie basis om door te gaan.

Ik ging net dezelfde opmerkingen maken!

Diver2000 zei:

Zijn benen kan ie niet trainen momenteel omdat ie een tijd terug een zwaar ongeluk heeft gehad. Binnenkort gaat ie het opbouwen

heeft ongeveer dezelfde fysieke gesteldheid als jij (Juriaan) alleen je maatje ziet er iets voller uit. maar voor de rest julie zien er allebei goed uit terwijl jullie pas 2 jaar pfsow trainen...zou zeggen ga zo door

Erg goed hoor. jammer dat hij zijn benen niet heeft kunnen trainen, maar hoop dat hij snel hersteld.

Mooi droog. ziet er goed uit

Dik in orde dat bovenlichaam! Nu de benen nog flink oppompen.

ziet er erg droog uit ! goede abs vooral. idd werken aan benen !

hij heeft een tijdje terug een flink ongeluk gehad en kan zijn benen nu nog amper tot helemaal niet belasten, in de toekomst gaat hij er zeker aan werken.

Complimenten!!

Hoi Juriaan,

Complimenten voor jullie beiden!

Ik ben erg benieuwd hoe je dit hebt bereikt. Ik ben nu een maand of drie aan het fitnessen en 'kom van ver': 1.81 en 69 kilo. Een beginner dus en een kilo of zeven aankomen klinkt nog als onmogelijk; vandaar mijn belangstelling voor hoe jullie hebben getraind/gegeten.

Kan ik dat toevallig ergens anders vinden? Of wil je anders hier wat belangrijke tips schrijven?

Alvast bedankt!

RJ

check je PM

Ziet er goed uit...
Vorig jaar of begin dit jaar heb ik ook fotos van je maatje gezien...
Echter ben ik van mening dat hij nu niet echt veel meer is gegroeid. Kan ook aan de foto(s) liggen.
Maar al met al toen zag hij er top uit en nu nog steeds.
Zou je die oude foto(s) nog ff kunnen posten, zodat we het kunnen vergelijken. Thanks

Vrede!

Laatst bewerkt:
Juriaan zei:
Omdat we toch bezig waren ook maar ff wat pics van me maatje. Hij traint nu 1,5 jaar ook en is van 67 naar 74 kg gegaan. Hij is 1.81 m lang

zeker geweldig mooi bovenlichaam. idd de beentjes maar goed, onmacht,

de bruine tint doet m idd zwaarder en droger lijken. al met al zeer goed resultaat. mischien interesse om member te worden?

en dit heeft hij behaald met enkel bulken of is er ook nog een cutfase aan deze fotos voorafgegaan. zou zeggen van wel, maar als ik lees van 67 naar 74 ben ik erg benieuwd (mocht hij gecut hebben) wat zn gewicht voor t cuttn was.

ps, ben ook wel benieuwd naar hoe die dat voor elkaar heeft gekregen. ipv een pm kan je dat toch ook hier wel nerzetten. zijn heus wel meerdere die daar interesse inhebben:)

dandyman zei:
zeker geweldig mooi bovenlichaam. idd de beentjes maar goed, onmacht,

de bruine tint doet m idd zwaarder en droger lijken. al met al zeer goed resultaat. mischien interesse om member te worden?

en dit heeft hij behaald met enkel bulken of is er ook nog een cutfase aan deze fotos voorafgegaan. zou zeggen van wel, maar als ik lees van 67 naar 74 ben ik erg benieuwd (mocht hij gecut hebben) wat zn gewicht voor t cuttn was.

ps, ben ook wel benieuwd naar hoe die dat voor elkaar heeft gekregen. ipv een pm kan je dat toch ook hier wel nerzetten. zijn heus wel meerdere die daar interesse inhebben:)

Hey dandy, hij heeft nooit gecut. Hij was voor ie ging trainen al goed gebouwd van zichzelf en dus groeit daarom wel redelijk.

Qua dieet eet ie als ontbijt 2 bruine broodjes op school 2 puntjes en een warme maaltijd, that's it.

Groetjes juriaan

Terug
Naar boven