Fitness Seller

pics van mijn triceps :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik had nooit me triceps getrained.. totdat ik begon met echt BB (jan 2002) .. toen zijn ze ineens KEI hard gegroeid. en zien er imo veel massiever en groter dan me biceps nu :)

check maar:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

ik wou ook nog pics posten van me gehele rug en voorkant etc. maja kep maar een rotte cam en neem zelf me foto's ...

me biceps:

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]


toch vreemd. want ik heb me biceps altijd getrained en me triceps niet.. begin ik met triceps en ineenkeer groeien ze kei hard :?
 
slik... dat gaat idd heel erg hard! Met hoeveel kilo pak je bijvoorbeeld french press / skull crushers?
 
Gaat idd hard.

Wel ff je oksels trimmen voor de volgende foto he :p
 
ckers mooie triceps... :thumb:
biceps mogen er ook wel zijn hoor..
 
Originally posted by AstroNiels
slik... dat gaat idd heel erg hard! Met hoeveel kilo pak je bijvoorbeeld french press / skull crushers?

sorry ken die fitness namen niet :P

moet ze toch maar es gaan leren.. heb je een kort filmpje oid ..?
 
Originally posted by Mase
Gaat idd hard.

Wel ff je oksels trimmen voor de volgende foto he :p

whahah ik scheer me oksels nooit :P

kweenie wrom... vinnet mannelijk :P
 
Denk dat Astroniel deze bedoelt:

OqhKr46jdvHaQ3jV0XARVeJwc4DGxxwn.gif


echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Frenkpie
ik had nooit me triceps getrained.. totdat ik begon met echt BB (jan 2002) .. toen zijn ze ineens KEI hard gegroeid. en zien er imo veel massiever en groter dan me biceps nu :)

toch vreemd. want ik heb me biceps altijd getrained en me triceps niet.. begin ik met triceps en ineenkeer groeien ze kei hard :?

Ja man, dit had ik ook!
Mijn biceps trainde ik al toen ik nog op de middelbare school zat, toen ik 15 was of zo.
Toen ik dit jaar begon met m'n triceps trainen leek het elke keer wel of er een cm bij kwam. Eerst had ik er alleen bot (ok zo voelde het aan:D), maar na die training zat er opeens massa op.
Ik train nu mijn triceps idd ook zwaarder dan mijn biceps.

Vooral skullcrushers rule, die doen echt gewoon.
 
Originally posted by pinodambini
Denk dat Astroniel deze bedoelt:

echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D

Ja precies, die ja! Alleen doe ik ze altijd op een stoeltje, zittend dus en met dat gewicht boven me hoofd; crushin' my skull :D
 
Originally posted by pinodambini
Denk dat Astroniel deze bedoelt:

6zM-bzfrMSLMJhjQOq2GYOcgoKjNMrsD.gif


echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D


hmm die doe ik eik nooit... toch maar es proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man! Ziet er goed uit... :thumbup:
Skull crushers noemen ze in dat plaatje van www.exrx.net toch gewoon triceps extension..
Ik heb erg op vorm gelet hierbij.. er is me verteld dat je de elleboog zo min mogelijk mag bewegen en liefst het gewicht niet helemaal naar de ruststand onderin brengen maar er spanning ophouden.. idem voor de andere triceps oefening, de db kickback. Ook daar steeds de elleboog op dezelfde positie houden en bij deze oefening naar onderen blijven kijken..

Espi, die tracht vormfreak te worden ;).
 
idd. elleboog stilhouden en op 1 plek houden anders haal je de spanning van je tri's af
 
Ik denk het niet...
is niet de oefening die deze naam heeft, staat er niet eens bij. Maar goed, tricep extensions ken je vast wel...:
ePhG6lzir59uaylHvwlxkNZfLdwunRdc.gif


ben benieuwd!


Originally posted by pinodambini
Denk dat Astroniel deze bedoelt:

ePhG6lzir59uaylHvwlxkNZfLdwunRdc.gif


echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'k Wil nog even melden dat ik de laatste tijd weer terugkom van het beginnersenthousiasme om anderen te corrigeren als ze oefeningen in mijn ogen te snel doen (want smokkelen!) of in dit geval dus de elleboog bewegen..
Er is een oef die als twee druppels op de triceps extensie lijkt maar waarbij je het gewicht terug naar de borst brengt.. dat is dan een schouder/borst oef als ik me niet vergis..
Probeer het dus af te leren mijn mond open te doen als anderen iets aan het doen zijn... of zolang me dat nog niet lukt, te vragen waar ze mee bezig zijn ... Ik doe nu ook mijn eerste set heel snel om de spier op te warmen.. en daarna zo geconcentreerd mogelijk.. de meesten lijken echter aan een wedstrijd hardlopen mee te doen, zo snel worden de sets afgewerkt..
Zodra ik de oef begon te doen zoals een van de betere begeleiders me voordeed, moest er gelijk een of wel 2 kg af, zo zwaar werd ie ineens voor de triceps.

maar.. ik denk dat Frenkpie alles wel goed gedaan heeft :D..
of hij heeft gewoon zijn genen mee natuurlijk!
 
Originally posted by pinodambini
Denk dat Astroniel deze bedoelt:

ucpMQJJlt4hrkpqoGyfNB5R2-amiSlua.gif


echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D

Dit zijn geen skullcrushers, want met skullcrushers laat je het gewicht zakken tot vlak boven je voorhoofd....

Je triceps zijn ook 2/3 van je armomvang, daarom zijn ze ook groter :D

En probeer een foto te maken van meer de achterkant van de triceps.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als deze te zwaar wordt laat je hem trouwens pleuren.

Originally posted by pinodambini

echt een lekkere oefening trouwens, zou alleen als je zwaar gaat zorgen dat er iemand achter je staat voor als je het nie meer trekt. :D
 
0Me1AKvTv4iOjL79-kJO6VmWgbfEkGoL.gif


dat is de Dumbbell Lying Triceps Extension die doe ik dus..

Maar er zijn veel varianten zie ik:

Assisted
Triceps Dip

Barbell
Close Grip Bench Press
Lying Triceps Extension
Triceps Extension
Cable
Bent-over Triceps Extension
Incline Triceps Extension
Kneeling Triceps Extension
Lying Triceps Extension
One Arm Pushdown
One Arm Triceps Extension
Pushdown
Heavy
Triceps Extension
Dumbbell
Incline Triceps Extension
Kickback
Lying Triceps Extension
One Arm Triceps Extension
Triceps Extension
Lever
Pushdown
Triceps Dip
Triceps Extension
Smith
Close Grip Bench Press
Weighted
Bench Dip
Triceps Dip

Is de dip nu een van de beste voor je triceps? Net zoals de chin-up goed is voor je rug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dippen is een van de best oefeningen voor massa van de triceps
 
uhm je moet je arm niet plat drukken tegen je lichaam, geeft een vertekend beeld. Kijk maar het verschil tussen het eerste en het tweede plaatje.



groeten
 
ja dat klopt, ik zag het ook al... als plaatje 1 "werkelijkheid" is, dan zijn ze uit verhouding, maar op de andere plaatjes zie je dat niet. Zou zeggen, maak nog eens een foto zonder je armen tegen je lichaam te drukken, en span de latissimus dorsi niet aan (vleugels). Dan zullen we opnieuw oordelen :D
 
Back
Naar boven