Fitness Seller

Pics van The_Oak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sow sexy mother****er, lekker kontje man! ;):D Whehe, ziet r goed uit kerel, zie toch wel goede progressie tussen de foto's. Goed bezig man! :thumbs:
 
Ik mis nog een feedback over je borst. Vind daar echt een groot verschil inzitten!! super gedaan! op hoeveel cal zit je nu precies?
 
Netjes eik!! groot verschil in zo´n korte periode!!
:thumbs:
 
Ook al is de kwaliteit van de 2e reeks minder, ik zie toch een mooie vooruitgang... Doe zo verder! :thumbs:
 
IKKE zei:
Gaat lekker Jamie!
Lopen je triceps heel klein beetje achter of is dat de foto?
Ziet verder top uit

Ja triceps lopen achter wat betreft massa en definitie ten opzichte van de rest. Bedankt voor je comment!
 
haazebr zei:
Ik mis nog een feedback over je borst. Vind daar echt een groot verschil inzitten!! super gedaan! op hoeveel cal zit je nu precies?

Ik zit nu op 7000cal...

Ik train nu 4 jaar. En de laatste tijd heb ik mijn grootste stappen ooit gemaakt in het trainen. Vind ik zelf wel heel apart. Buiten het feit dat ik andere supplementen en meer supplementen ben gaan gebruiken heb ik niets veel anders gedaan als daarvoor...

Maar ik ben zelf overwegend ectomorfisch aangelegd en het is bijzonder lastog om massa te gainen. Begin dit jaar was de 100kg de ultimate boarder voor mij. Nu ik deze progressie heb gemaakt wil ik dit proberen door te zetten. Kijken waar mijn limit zit en vanaf dan te gaan cutten. En mijn doel is 100kg met 7-8% BF
 
Laatst bewerkt:
netjes man, goeie vooruitgang!
 
zeer goed ga zo door en de rest is al gezegt
 
ik vindt je rug heel mooi vooruit gegaan, keep on going

succes
 
The_Oak zei:
Ik zit nu op 7000cal...

Ik train nu 4 jaar. En de laatste tijd heb ik mijn grootste stappen ooit gemaakt in het trainen. Vind ik zelf wel heel apart. Buiten het feit dat ik andere supplementen en meer supplementen ben gaan gebruiken heb ik niets veel anders gedaan als daarvoor...

Maar ik ben zelf overwegend ectomorfisch aangelegd en het is bijzonder lastog om massa te gainen. Begin dit jaar was de 100kg de ultimate boarder voor mij. Nu ik deze progressie heb gemaakt wil ik dit proberen door te zetten. Kijken waar mijn limit zit en vanaf dan te gaan cutten. En mijn doel is 100kg met 7-8% BF

De fat gain valt dan reuze mee als je op 7000 zit.
Tijd voor een Energiek reunie :D
 
Goed vooruit gegaan Jamie! Wat voor supps zijn dat dan :p
 
maniac zei:
Goed vooruit gegaan Jamie! Wat voor supps zijn dat dan :p

Nandrolon, nolva, deca, IGF-I, Tren, test....

Echt ongelooflijk die dingen werken veel beter als Wei-eiwit. Alleen ik vind het zo raar dat deze spulletjes met een naaldje moeten worden ingebracht :(
Iemand ervaring mee?
 
The_Oak zei:
Ja triceps lopen achter wat betreft massa en definitie ten opzichte van de rest. Bedankt voor je comment!

Als een spiergroep qua massa achterloopt, loopt deze vanzelf ook achter qua definitie. Je vetmassa is (in zekere zin) egaal verdeeld over je lichaam, en als jij dus op een bepaalde plek weinig spiermassa hebt, zit daar procentueel meer vet.
 
nieuwe pics zien er stukken beter uit, zo doordoen oak ;)
 
Adema zei:
Als een spiergroep qua massa achterloopt, loopt deze vanzelf ook achter qua definitie. Je vetmassa is (in zekere zin) egaal verdeeld over je lichaam, en als jij dus op een bepaalde plek weinig spiermassa hebt, zit daar procentueel meer vet.

:gosh:

Deze vergelijking gaat niet helemaal op...
 
Hoe kan een bepaald deel van je lichaam meer definitie hebben terwijl daar minder spiermassa zit?
 
Adema zei:
Hoe kan een bepaald deel van je lichaam meer definitie hebben terwijl daar minder spiermassa zit?
Definitie wordt niet bepaald door de mate van spiermassa maar door het gebrek aan onderhuids vetweefsel.
 
Back
Naar boven