XXL Nutrition

Picture de moi

Bezoekers in dit topic

jopiepoekie zei:
@Levrone@

Tja eingelijk is het toch wat, ik vind een beetje vet wel geil, helemaal als ze dikke t**ten hebben (85C). En dan moet je als kerel weer ript zijn.
Stelletje sl*tten.

@Surfboy
ja tiep voutje.
maac ik wel eenz faker

Jopie

no prob Dude ;)

66 kg en bp 105 kg.. doe je goed bro!

Ziet er heel goed uit, borst ook zeker wel. Lekker doorgaan :thumbs:

bro's bro's het is niet de weegschaal dat telt..maar de spiegel ;)

Het kan mij niet schelen hoeveel ik weeg..als ik maar ripped en gespierd ben..

Levrone@ zei:
bro's bro's het is niet de weegschaal dat telt..maar de spiegel ;)

Het kan mij niet schelen hoeveel ik weeg..als ik maar ripped en gespierd ben..

Je bent een regel vergeten Levrone! Ripped en gespierd zijn maar vooral dat je veel lekkere chickas aantrekt ;)

maar de weegschaal maakt naar mijn mening de spiegel nog leuker ;)

Oke zit wat in maar toch als je in de disco een huge mother****er ziet dan moet ie wel in de 80-100 kg zitten of het moet een kabouter zijn ???

Ik wilde altijd graag beachboy worden, heb dat nu wel bereikt maar wil nu toch wel flink huger worden :D

En ja wijffies love muscles :cool:

Surfboy zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Borst ziet er niet zo goed uit, lijkt wat verschil op, maar ondertusse al beter. Sta nu wat minder droog maar vind ik effe niet erg.

Gegevens?

lengte? 1m80
gewicht? 66kg
vet? unknow
leeftijd? 19
trainingsduur? 2jaar met ups en downs, Moet maar eens terug deftig beginnen. :rolleyes:

Ziet er heel goed uit jongen ga zo door !

als de weegschaal klopt, dan klopt je lengte niet :D

ziet er zeer goed uit :thumb:

Ronny Dumbbell zei:
raar ik ben ook 1,80 en weeg 70kg...
maar wat een verschil!
http://www.pbase.com/ronnydumbbell/inbox

Wel Ronny :help: Gelukkig zie ik er zo niet uit! Een paar tips voor jou.

1) scheer dat haar af ;) je spieren zullen zichtbaarder zijn, natuurlijk wat je nog niet hebt kan je niet laten zien hé.

2) stel een voedingsschema op, bier en wijn kap je al maar overboord. Dan verdwijnt dat buikje van jou ook nog.

3) No pain No gain! Train alsof je leven ervanaf hangt, hang dus niet constant achter de toog in de fitness :eyebrow:

Als je je doel berijkt, betaal ik je wel eens een pilsje :D

Surfboy zei:
Wel Ronny :help: Gelukkig zie ik er zo niet uit! Een paar tips voor jou.

1) scheer dat haar af ;) je spieren zullen zichtbaarder zijn, natuurlijk wat je nog niet hebt kan je niet laten zien hé.

2) stel een voedingsschema op, bier en wijn kap je al maar overboord. Dan verdwijnt dat buikje van jou ook nog.

3) No pain No gain! Train alsof je leven ervanaf hangt, hang dus niet constant achter de toog in de fitness :eyebrow:

Als je je doel berijkt, betaal ik je wel eens een pilsje :D

1) in de zomer misschien, nu ziet toch alleen mijn vrouw al dat haar maar en die vind het wel mooi haha

2) ben ik mee bezig, heb het gepost in het voedingsgedeelte, maar hou me er nog niet aan, ben geleidelijk aan het overschakelen. 1 glas wijn per dag ga ik nog wel blijven drinken

3) ben ik nu ook aan het doen, maar zit nog maar in de 2e trainingsweek

Maar aan dat pilsje ga ik je wel houden!! :p

thx voor de tips in ieder geval.

Schitterend fysiek voor iemand die 66 KG weegt, om nog maar te zwijgen over die 105 KG die je kan banken met dat lichaamsgewicht. :thumb:

Ben benieuwd naar je benen, want daar zou je relatieve lage gewicht in combinatie met je lengte in kunnen zitten.

Ronny Dumbbell zei:
raar ik ben ook 1,80 en weeg 70kg...
maar wat een verschil!
http://www.pbase.com/ronnydumbbell/inbox

Jou vet ligt ook ff hoger ronny, dat scheelt ook. bovendien is iedereen anders gebouwd, een vriend van mij is 1.80 mtr en 73 kg ik ben 1.87 en 86 kg maar zijn armen zijn een stuk dikker als mijne terwijl ons vet gelijk is, daarintegen zijn mijn poten een stuk groter :thumbs:

Juriaan zei:
Oke zit wat in maar toch als je in de disco een huge mother****er ziet dan moet ie wel in de 80-100 kg zitten of het moet een kabouter zijn ???

Ik wilde altijd graag beachboy worden, heb dat nu wel bereikt maar wil nu toch wel flink huger worden :D

En ja wijffies love muscles :cool:

nou de meesten vinden het anders maar overdreven als je zo'n fysiek als bijv Champ hebt...slaat eigelijk nergens op :rolleyes:

Terug
Naar boven