AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 123K
  • Volgers 76

Bezoekers in dit topic

Sterk werk
maar barbel 20kg
4x zwart? 25? = 100kg
2x groen = 20kg
is 140kg?
 
Sterk werk
maar barbel 20kg
4x zwart? 25? = 100kg
2x groen = 20kg
is 140kg?
bar
3x20 schijf elke kant
1x10 schijf elke kant
die schijf van 10 is iets groter, daarmee is 3e schijf moeilijk zichtbaar. hier en daar wel een glims


ben niet achterlijk
 
Kon het niet goed zien op de YT leken er 2. Maar again, sterk hoor!
 
Kon het niet goed zien op de YT leken er 2. Maar again, sterk hoor!
Inderdaad, zie t ook niet zo goed. Hier en daar kan ik ietsie pietsie zien als ik bovenaan ben maarja, zijn er 3 van 20 dus.
Thanks :)
 
Solide squats. Form is voor de intensiteit ook prima, al wobbel je wel wat raar tussen de reps door. Alsof je je hips steeds shift.
 
Solide squats. Form is voor de intensiteit ook prima, al wobbel je wel wat raar tussen de reps door. Alsof je je hips steeds shift.
Kan wel idd, ik denk dat t door de zachte ondergrond komt dat ik steeds stabiliteit moet zoeken. Thanks
 
Wat ben jij een sterk jongetje geworden
 
Zo willen we dat zien
 
Wat ben jij een sterk jongetje geworden
Thanks meneertje :)
Zo willen we dat zien
Ik wil meer zien

Eergisteren/3 dagen geleden ofzo PR bench gedaan, 115kg was max-max, kon geen 5 gram meer bij. Wel zonder oortjes & na drukke werkdag dus kon misschien wel wat vlotter.

Straks legday, idk of het logbaar gaat zijn maar wil wat reps doen met 180 terug.

Hier alvast een pic van een kwartier geleden.
1626433226323.png
 
Kleine stierenpoten.
 
Thanks meneertje :)

Ik wil meer zien

Eergisteren/3 dagen geleden ofzo PR bench gedaan, 115kg was max-max, kon geen 5 gram meer bij. Wel zonder oortjes & na drukke werkdag dus kon misschien wel wat vlotter.

Straks legday, idk of het logbaar gaat zijn maar wil wat reps doen met 180 terug.

Hier alvast een pic van een kwartier geleden.
Bekijk bijlage 532258
Grote pote, helemaal gezien je 1m80, maar vergeet ook niet je armen goed zwaar te trainen.
 
Kleine stierenpoten.
Hihi
Benen gaan goed vooruit.
Yep idd, maar is meer de schijn door wat lager vp
Huide bw / calorieinname? Trainingen gaan decent zo te zien! ;)
79-80kg, kcal geen idee. Doe t op het gevoel. Ene dag meer nood aan kcal dan de andere.
Grote pote, helemaal gezien je 1m80, maar vergeet ook niet je armen goed zwaar te trainen.
Gisteren 45 minuten armen getraind! Leuke workout gevonden waar ik ze serieus voel, binnen maandje zal er wel goeie progress in zijn.
 
Best een goede quad sweep in die benen gekregen + krachtige squat als natty, zie zelden natty's boven de 150kg squaten.. Tenzij ze moddervet zijn.
 
Best een goede quad sweep in die benen gekregen + krachtige squat als natty, zie zelden natty's boven de 150kg squaten.. Tenzij ze moddervet zijn.
150 valt wel mee, maar heb er ook nog maar weinig gezien idd.

Training van daarnet

Benen:
Deadlift
:
10x180
8x180
6x180

Unilateral legpress:
4 sets

Adductor machine SS leg extension:
4 sets elk

Calf raise smith machine:
3 sets

Bulgarian split squat:
3 sets

Beetje rare training, mja. Het gewicht is verplaatst.
 
Huuuuhhhhh maar als die olympic weight lifters zijn toch natty??????1!1!

Episode 1 Mind Blown GIF by The Office
 
Hihi

Yep idd, maar is meer de schijn door wat lager vp

79-80kg, kcal geen idee. Doe t op het gevoel. Ene dag meer nood aan kcal dan de andere.

Gisteren 45 minuten armen getraind! Leuke workout gevonden waar ik ze serieus voel, binnen maandje zal er wel goeie progress in zijn.
80 kg op 1.8m? Doe je netjes als natty (als je geen vet% van een varkentje hebt iig :p)
 
80 kg op 1.8m? Doe je netjes als natty (als je geen vet% van een varkentje hebt iig :p)
Zal rond de 80 zijn, kan 78.5-79 zijn maar sws niet onder de 78. Sta redelijk droog vind ik zelf, maar wel vol te houden year round. Lichte aders op quads, 2 dikke aders die half tevoorschijn komen op kuiten en ook 2 op de buik. En armen staan vol :p

Tevens net ook eerste echte goeie training sinds even. Moest borst zijn maar was er te warm voor.

Rug:
BOR:
10x60
3x10x80
15x60
10x60

One arm low cable row:
4 sets

One arm lat pulldown:
4 sets

One arm cable row:
4 sets

V grip row (onder naar boven trekken):
6 sets

V grip row (boven naar onder trekken):
6 sets

One arm HS row:
3 sets

Shrugs

Biceps

En nu bezig met cardio tot ik geen goesting meer heb.
 
Te warm voor borst en dan wel rug doen? Is toch even taxerend? :o of hecht je meer belang aan borst (of bench press) dat omstandigheden beter moeten zijn?
 
Back
Naar boven